kävin mäkkärissä ja sain kuivan paskalle maistuvan hampparin....valitin ja asialle ei tehty mitään....MUTTA TULI MIELEEN ETTÄ MINKALAISIA VARKAUDEN KEBAB PAIKAT ON ONKO NIISSÄ HYVÄ HYGIENIA...?USKALTAAKO OSTAA RUOKAA NIISTÄ
mcdonalds
13
732
Vastaukset
- kjhlölg
jeah....
hyvä kahvila - kurjuuden kuningas
Jos olet niin nirso ja ei ruoka ole ostettu tarpeeksi hygieniapaikasta, niin mene viikoksi vaikka Afrikkaan katsomaan aliravittuja lapsia tai ole viikko syömättä niin eiköhän ala ruoka maistumaan!!!
- Pellelänpelle
Meille taas on käynyt useammin kuin kerran, että kaikkia ostettuja ja maksettuja tuotteita ei olekaan pakattu mukaan. Autokaistalla emme ole ruvenneet pusseja aukomaan ja asiaa tarkistamaan, vaikka syytä ilmeisesti olisi. Soitettuamme ja valitettuamme on tullut vastaukseksi: ihmisiä mekin täällä vaan ollaan. Joo, niinpä, mutta se ei lohduta sitä nälkäistä, joka jää ilman pöperöä, koska Mäkkärin henkilökunta ei osaa laskea ja pakata!
- olet mitä syöt!
Muuten mistä tiedät et se hampurilainen maistui paskalle? Olet siis itse maistanut paskaa ja siihen maistamaasi vertasit!
- ni8
No totta kai ole maistanut PASKAA!! En kai minä MUUTEN TIETÄISI miltä se maistuu!!
- voivoi7
eli homppeli!
- huh.huh.ja huh...22
sä tollo syö vaan kotiruokaa ja teese itse..niin ei tarvitse valitaa mitä tullee...naamaan eteen...heipat..huh,huh.
- ohoo3
ei kannata ostaa täältä mitään, vaikka ruoka on hyvää!! tollaset ruikuttajat ostakuut sapuskansa vaikka riikinnevan noutipisteestä!!
- noutipiste
noutipiste......aaaaaaaaaaaaaahhhhhaaaaaaahhhhh...
- Anonyymi
perseesuti
- Anonyymi
suppi
- Anonyymi
bigmac
- Anonyymi
Höpö höpö hyviä ruokia aina
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693