Eli mittari ensin näytti nollaa, myöhemmin maksimia. Oli rumaa katsottavaa, mutta kuitenkin kone kävi normaalisti, eikä lähdetty hinurin perään.
Anturissahan se vika sitten vain oli. Uusi anturi ja kaikki ok. Moottorin vasemmalla puolella keskivaiheilla, vaihto onnistui 27 mm:n pitkällä holkilla.
FH 12 öljynpaine nollille, jännitystä elämään.
7
3409
Vastaukset
- kjh2
Tyypillisiä Volvon vikoja, oli sitten maansiirtokone tai kuorma-auto.
- ghkgkkg
ei kovin vakava vika :-)
- fh-kuski
Muurimestarin tunnellissa iski itselle saman vian päälle -00 volvoon. Hienoa ruuhkassa alkaa ihmettelemään kun paineet veti nollille. Kone stoppiin ja uudestaan käyntiin niin mittari tapissa.
Anturissa vika, hytti kumoon ja nopeasti oli vaihdettuna... - raneeee
maksaa muuten d13 ihan sopivasti se anturi. oisko ollu joku 400e.
- Huonorahtari
Hae Raskasosasta.pääset alle satasella!Sama osa kokemusta on...
- anturi3
kannattaa soittaa ensin munsalan miehille.Tietävät mikä anturi sopii:Trucks sentterit
tietysti yrittävät myydä niitä a.400-600 euron antureita.,- asdfghffff
Ahahaha munsalasta ostin perän sanovat että hyvä, paskan marjat porsi 5000kilsan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1432390
- 1751661
- 911556
- 681508
- 79904
- 68841
- 55786
- 58773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6765Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152725