Miksi viherlaaksosta piti tulla peukkula :'(

VIHERLAAKSOELÄÄ

En tiiä minne muualle avautua mut avaudun vaikka tänne. oon siis kohta 14v tyttö ja mua ärsyttää sairaasti se että vihiksesttä tuli peukkula. On totaalisesti musertavaa nähä miten paikka jossa olet ollut kaikki kesäsi muuttuu inhottavaksi kaupalliseksi paikaksi. kävin viherlaaksossa aina vaippa ikäisestä asti joten tunsin myös kaikki näytteliät. aloin vähitellen kiintyä kaikkiin ja varsinkin erääseen tiettyyn nimeltä mainitsematon henkilöön. Se eräs henkilö oli kaikkein paras näytteliä siellä. Hän lauloi, käveli käsillään, oli hauska, piti lapsistta ja improvisoi. Kun vihis alkoi muuttua muutos oli merkitävä minulle. Ensin lähti iki ihana Hilarius Hiiri (joka ei todellakaan ole se ihmeen hiirikylän hilarius >:( ) ja ilalle tuli joku keiju, sitten lähti toisiksi paras hahmo intiaani Wow-Wow. Ajan mittaan viher laaksoa pikku hiljaa muutettiin, mutta viihoviimeinen asia joka mentiin muuttamaan oli se kun uusi omistaja kielsi improvisoinnin. sitä en minä, rakas ysäväni ja hänen näytteliä ysävänsä emme siettäneet. Sinä viimeisenä päättäjäis päivänä ystäväni päätti improvisoida kunnolla. Se viimeinen päättäjäis päivä kyllä jäi muistoihin ja varsinkin se kun ystävälläni oli päällään peukkula paita ja hän sanoi loppu laulujen aikana jotain ja repi paidan yltään ja paidan alta paljastui viherlaakso paita ja huusi VIHERLAAKSO ELÄÄ. sitten näyttteliät alkoivat laulaa vuosi vuoden perään kevääntullen mä viherlaaksosta herään kappaletta ja säväni lauloi sen aikana "ajat ne muuttuu ja nimikin muuttuu meikäläinen suuttuu lähen muualle soittaa luuttuu" tiesin että se olisi viimeinen kerta jona nuo näytteliät olivat siellä joten minä aloin vahingossa itkeä. ahdon vaan tietää miksivihiksen pomo oli niin hmä että muutti koko paikan. viherlaakso oli hyvä juuri sellaisenaan.

1

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilariusbeibe

      konkkaan meni koko mesta :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      225
      1963
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      68
      1711
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe