Ihmetyttää että selain "poistaa" tai "kadottaa" joitain selaustietoja itsestään.
Toisinaan kaikki välilehdet näkyvät ja toisinaan taas välistä puuttuu sivuja.
Kellonaikojen ja sivuven väliin ilmestyy sivuhistorian avatessa sellaisia pystyviivoja ja esin tunnin ajalta on historia kateissa.
Kyseessä ei siis ole incognito-tila vaan selainta on käytetty aivan normaalisti.
Kadonneisiin välilehtiin ja sivuihin lukeutuu niin iltapäivälehtien kuin pankin ja sähköpostinkin avauksia yms. eli kyse ei ole myöskään pelkästään suojatuista tai salatuista sivuista.
Olen ihan kujalla minne ne sivut katoilee ja pahinta on että mustasukkainen puoliso kuvittelee nyt minun poistaneen sivuja ja luulee siten salailevani jotain.
Tätä ongelmaa ei koskaan ole ollut IE.n tai Firefoxin kanssa..
Jos joku osaa vinkata mistä voisi johtua olisin kiitollinen.
Google Chromen selaus historia?
6
426
Vastaukset
Onkä tämä ongelma ollut siis alusta asti ( Chromen asennuksesta lähtien) vai tuliko se yllättäen?
- Teijo Koskinen
Huomasin tämän siis nyt kun otin chromen käyttöön.
Aikaisempi selain oli firefox ja siinähän selaus historian näkymäkin on erilainen.
Chromessa näkee kellonajan avattujen sivujen perässä ja siis aloin tässä miettimään miksi välistä joidenkin sivujen avaamisesta ei jää historiatietoja ja välillä selaus historiassa näkyy sellainen harmaa "pystyviiva" välissä siellä täällä.. Teijo Koskinen kirjoitti:
Huomasin tämän siis nyt kun otin chromen käyttöön.
Aikaisempi selain oli firefox ja siinähän selaus historian näkymäkin on erilainen.
Chromessa näkee kellonajan avattujen sivujen perässä ja siis aloin tässä miettimään miksi välistä joidenkin sivujen avaamisesta ei jää historiatietoja ja välillä selaus historiassa näkyy sellainen harmaa "pystyviiva" välissä siellä täällä..Yksi keino olisi Chromen uudelleen asennus.
- spye
Lopeta puolisosi netinkäytön vakoileminen.
- Teijo Koskinen
Lueppas ensimmäinen viesti uudelleen josko luetun ymmärtämisesi paranisi harjoittelulla.
- speby
Teijo Koskinen kirjoitti:
Lueppas ensimmäinen viesti uudelleen josko luetun ymmärtämisesi paranisi harjoittelulla.
Ja kuka takaa, että sinä puhut totta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847