toyota taas paras

toyota no,1

22

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulis harmittavan

      näinhän se taas on JA PROVOT TAAS KÄRSII PAHOIN MUTTA MINKÄS TOYOTALLE KUKAAN MITÄÄN VOI KUN SE ON AINA PARAS

      • ikävä totuus

        totta on


      • vihreää brändiä, juu
        ikävä totuus kirjoitti:

        totta on

        Ja vielä kun osaisi ymmärtää lukemaansa. Voi teitä lapsia kun uutisetkin ovat liian vaikeita tujunnanvirtaan. Ei ole ihme jos opettajat ovat epätoivoisia kun teinit eivät enään ymmärrä mistään mitään ja eivät osaa tulkita uutisia ja netin tietotulvaa.


    • ei muut pärjää
    • kysyjä

      Tuohan ei kerro paremmuudesta mitään, ainoastaan, että brändi on maailman arvokkain. Nimeä edes yksi autotesti, jossa on enemmän kuin kaksi, tai muitakin automerkkejä kuin toyota, ja jonka toyota on voittanut?

      • nimenomaan!

        Brandin arvo ei todellakaan ole mikään tae tuotteen paremmuudesta. Vai voiko joku vakavissaan väittää, että McDonald's ja Coca Cola tuottavat maailman parasta ja laadukkainta ruokaa ja juomaa.


      • laput silmillä
        nimenomaan! kirjoitti:

        Brandin arvo ei todellakaan ole mikään tae tuotteen paremmuudesta. Vai voiko joku vakavissaan väittää, että McDonald's ja Coca Cola tuottavat maailman parasta ja laadukkainta ruokaa ja juomaa.

        No Teron asioiden tajunta ei oikein riitä noinkaan yksinkertaisiin asioihin ja siksi he valitsevat sen minkä muutkin ja juoksevat lampaan lailla muiden perässä iloisena ja tietämättömänä, että samalla rahalla saisi paljon parempaa ja mukavampaa kuin se iänikuinen Toyo.


      • Tietäjä
        laput silmillä kirjoitti:

        No Teron asioiden tajunta ei oikein riitä noinkaan yksinkertaisiin asioihin ja siksi he valitsevat sen minkä muutkin ja juoksevat lampaan lailla muiden perässä iloisena ja tietämättömänä, että samalla rahalla saisi paljon parempaa ja mukavampaa kuin se iänikuinen Toyo.

        No jos joku tuote on "iänikuinen",se kertoo tietenkin tuotteen
        erinomaisuudesta. Jos näin ei olisi, tuote häviäisi markkinoilta,
        tai kituuttaisi monien eurokinnerien lailla henkitoreissaan ja
        valtion avustuksella kunnes konkurssi tulee ja hiljentää.
        Esim, PSA,Ford, Opel,jne. Toyota sensijaan tekee hyvää
        tulosta ja pystyy kehittämään koko ajan uutta luotettavaa
        tekniikkaa. Ei muuten maailman ykköseksi pääsisikään myynnissä
        ja brändäyksessä. Sitä ostetaan,mihin luotetaan! Harmittaako?


      • Niinkö?
        Tietäjä kirjoitti:

        No jos joku tuote on "iänikuinen",se kertoo tietenkin tuotteen
        erinomaisuudesta. Jos näin ei olisi, tuote häviäisi markkinoilta,
        tai kituuttaisi monien eurokinnerien lailla henkitoreissaan ja
        valtion avustuksella kunnes konkurssi tulee ja hiljentää.
        Esim, PSA,Ford, Opel,jne. Toyota sensijaan tekee hyvää
        tulosta ja pystyy kehittämään koko ajan uutta luotettavaa
        tekniikkaa. Ei muuten maailman ykköseksi pääsisikään myynnissä
        ja brändäyksessä. Sitä ostetaan,mihin luotetaan! Harmittaako?

        Luehan tuosta luotettavuudesta:

        http://www.hs.fi/autot/Toyota sammui kesken ajon /a1305676323527


      • onnea tarvitaan

      • Ylivoimaa

      • akunko syy?
        Ylivoimaa kirjoitti:

        Akku simahti .Ei ollut Toyotan valmistama. Toyotalla vasta280,000km. ajettu ja akunvaihdon jälkeen toimii kuin juuri sisäänajettu.

        Loppuuhan se virta, kun lataus loppuu. Minä en usko noihin akun äkkinäisiin simahtamisiin. Uusi akku kestää aikansa ja sekin tyhjenee, jos ei vikaa korjata.


      • kysyjä

        Eipä taida tojotistit löytää vastausta yksinkertaiseen kysymykseeni, toisaalta se on ymmärrettäävää, eihän sellaista testiä ole olemassakaan (antamillani ehdoilla), jossa toyota olisi voittanut.

        Olisin odottanut edes, että "tuhansien asian vierestä linkkien mies" kiala viulu olisi koettanut jotain lööperiä sopertaa.

        Onhan tietysti mahdollista, ja jopa luultavaakin, että lahkolaiset ovat porukalla kolme päivää yrittäneet ymmärtää mitä kysyin ja sitten kun luulevat ymmärtäneensä, alkaa se p--kan solkottaminen.


      • Tietäjä
        kysyjä kirjoitti:

        Eipä taida tojotistit löytää vastausta yksinkertaiseen kysymykseeni, toisaalta se on ymmärrettäävää, eihän sellaista testiä ole olemassakaan (antamillani ehdoilla), jossa toyota olisi voittanut.

        Olisin odottanut edes, että "tuhansien asian vierestä linkkien mies" kiala viulu olisi koettanut jotain lööperiä sopertaa.

        Onhan tietysti mahdollista, ja jopa luultavaakin, että lahkolaiset ovat porukalla kolme päivää yrittäneet ymmärtää mitä kysyin ja sitten kun luulevat ymmärtäneensä, alkaa se p--kan solkottaminen.

        On tietysti mahdollista ,ja jopa luultavaakin että olet vainoharhainen
        idiootti joka purkaa pahaa oloaan tänne. Toyota vaan on ykkönen
        maailmassa ,myynnissä ja autobrändinä vaikka kuinka raivoaisit,
        potkisit ja itkisit. Yritän myötäelää kanssasi kun noin kamalasti
        harmittaa. Diapamia voisit kokeilla ja aloittaa heti tupla-annoksella
        Sekin jo raivostuttaa kun kiala linkittää faktoja joita ei pysty kumoamaan.


      • Niinkö?
        Tietäjä kirjoitti:

        On tietysti mahdollista ,ja jopa luultavaakin että olet vainoharhainen
        idiootti joka purkaa pahaa oloaan tänne. Toyota vaan on ykkönen
        maailmassa ,myynnissä ja autobrändinä vaikka kuinka raivoaisit,
        potkisit ja itkisit. Yritän myötäelää kanssasi kun noin kamalasti
        harmittaa. Diapamia voisit kokeilla ja aloittaa heti tupla-annoksella
        Sekin jo raivostuttaa kun kiala linkittää faktoja joita ei pysty kumoamaan.

        Ainakaan minä en huomaa nimimerkin "kysyjä" tekstissä raivoa, itkua tai potkuja. Palstan yleinen taso huomioon ottaen ne ovat aika rauhallista tekstiä. Kialan linkeistäkään en ole samaa mieltä: ne ovat usein asian vierestä ja mukaan on seulottu vain omaa näkemystä puolustavia. Mainostettu Auto Bildin ruostetestikin kelpaa vain osittain: toisessa päässä Toyota ei pärjääkään, joten se osa jätetään pois. Sekin ihmetyttää, että autobrändinä ykkösenä oloa korostetaan. Mitä tekemistä sillä on autonomistajan tai edes valmistettujen autojen kannalta, etenkin, kun ykkösbrändejä on yhtä monta kuin tutkimuslaitoksiakin. Yhden mukaan se on Toyota, toisen Ferrari. Kyseessä ei yksiselitteinen asia kuten jääkiekon MM.


      • peruspsykologiaa
        Tietäjä kirjoitti:

        On tietysti mahdollista ,ja jopa luultavaakin että olet vainoharhainen
        idiootti joka purkaa pahaa oloaan tänne. Toyota vaan on ykkönen
        maailmassa ,myynnissä ja autobrändinä vaikka kuinka raivoaisit,
        potkisit ja itkisit. Yritän myötäelää kanssasi kun noin kamalasti
        harmittaa. Diapamia voisit kokeilla ja aloittaa heti tupla-annoksella
        Sekin jo raivostuttaa kun kiala linkittää faktoja joita ei pysty kumoamaan.

        Tojopeeloa ahdistaa sietämättömästi kaikki negatiivinen kirjoittelu Toyotasta tai vastaaminen kysymykseen joka edellyttäisi edes hiukan asian pohtimista muulta kuin tojouskossa opitulta kannalta. Tyypilliseen kypsymättömään tapaansa käyttää ahdistuksen hallintaan ylläolevaan tapaan alkeellisia tiedostamattomia defenssimekanismejä kuten kieltäminen ja projektio. 99% Kialan hännystelijöistä ei varmuudella ymmärrä tätä puolta itsessään ja ovat siten helposti satraappinsa höynäytettävissä.


      • kysyjä
        Tietäjä kirjoitti:

        On tietysti mahdollista ,ja jopa luultavaakin että olet vainoharhainen
        idiootti joka purkaa pahaa oloaan tänne. Toyota vaan on ykkönen
        maailmassa ,myynnissä ja autobrändinä vaikka kuinka raivoaisit,
        potkisit ja itkisit. Yritän myötäelää kanssasi kun noin kamalasti
        harmittaa. Diapamia voisit kokeilla ja aloittaa heti tupla-annoksella
        Sekin jo raivostuttaa kun kiala linkittää faktoja joita ei pysty kumoamaan.

        En missään vaiheessa olekaan väittänyt, etteikö toyota brändinä olisi arvostetuin, joskin sitä itse ihmettelen, mutta ei se millään muotoa minun elämääni häiritse, koska kyseinen tuote ei brändiarvostaan huolimatta täytä lähellekään henkilökohtaisia autolle asettamiani vaatimuksia, enkä kyseisen yhtiön tuotteita käytä

        Edelleenkin esitän hyvin yksinkertaisen kysymyksen; Kerran aloituksessa väitetään toyotan olevan paras, miksei kukaan pysty esittämään testiä, jossa on enemmän kuin kaksi autoa, tai muita automerkkejä kuin tojota jonka toyota olisi voittanut?

        Kiala voi linkittää faktoja, mutta itse en ole koskaan törmännyt kialan linkitykseen, joka liittyisi keskusteltavana olevaan aiheeseen, ja se on kyllä hieman ärsyttävää ja todella typerää.

        Lopetan tältä erää tämän keskustelun hedelmättömänä, koska mikään ei ole inhottavampaa, kuin yrittää keskustella sellaisen ihmisen kanssa, jolle on mahdotonta ymmärtää puhuttua tekstiä, toisin sanoen minulla ei riitä aika eikä kiinnostus, sinulla ei riitä ymmärrys.


      • kannatan lopetusta
        kysyjä kirjoitti:

        En missään vaiheessa olekaan väittänyt, etteikö toyota brändinä olisi arvostetuin, joskin sitä itse ihmettelen, mutta ei se millään muotoa minun elämääni häiritse, koska kyseinen tuote ei brändiarvostaan huolimatta täytä lähellekään henkilökohtaisia autolle asettamiani vaatimuksia, enkä kyseisen yhtiön tuotteita käytä

        Edelleenkin esitän hyvin yksinkertaisen kysymyksen; Kerran aloituksessa väitetään toyotan olevan paras, miksei kukaan pysty esittämään testiä, jossa on enemmän kuin kaksi autoa, tai muita automerkkejä kuin tojota jonka toyota olisi voittanut?

        Kiala voi linkittää faktoja, mutta itse en ole koskaan törmännyt kialan linkitykseen, joka liittyisi keskusteltavana olevaan aiheeseen, ja se on kyllä hieman ärsyttävää ja todella typerää.

        Lopetan tältä erää tämän keskustelun hedelmättömänä, koska mikään ei ole inhottavampaa, kuin yrittää keskustella sellaisen ihmisen kanssa, jolle on mahdotonta ymmärtää puhuttua tekstiä, toisin sanoen minulla ei riitä aika eikä kiinnostus, sinulla ei riitä ymmärrys.

        Hyvä vain että lopetat sen itsellesi kirjoittamisen ja niihin vastailun vähin äänin ja toimin


    • tylyt sulle

      Edelleenkin esitän hyvin yksinkertaisen kysymyksen; Kerran aloituksessa väitetään toyotan olevan paras, miksei kukaan pysty esittämään testiä, jossa on enemmän kuin kaksi autoa, tai muita automerkkejä kuin tojota jonka toyota olisi voittanut?

      Tehtäisiinpä 150 000 km:n käyttötesti joskus näille eri automerkeille...mitenköhän Toyota pärjäisi??? : )

      • jälkikäsittelijä.

        Toyota olisi voittaja 150 000 km käyttötestissä, koska muut keskeyttäisivät testin jo 100 000 km jälkeen täysin romuina.

        Toyotaa ei vielä ole edes kunnolla sisäänajettu 150 000 km kohdalla, kun muut merkit ajetaan 100 000 km jälkeen Romu-Reiskan kuorma-auton lavalla kohti paalaamoa jälleenkäsittelyyn


      • kyllätaaskäyteroaleu
        jälkikäsittelijä. kirjoitti:

        Toyota olisi voittaja 150 000 km käyttötestissä, koska muut keskeyttäisivät testin jo 100 000 km jälkeen täysin romuina.

        Toyotaa ei vielä ole edes kunnolla sisäänajettu 150 000 km kohdalla, kun muut merkit ajetaan 100 000 km jälkeen Romu-Reiskan kuorma-auton lavalla kohti paalaamoa jälleenkäsittelyyn

        Täyttä p--kaa, luepa esim. auto bildin vw golf 1,4tsi(160hv versio) 100tkm käyttötesti, mm. mainitaan että paljon tällä palstalla parjattu öljynkulutus oli merkityksetöntä(tais mennä lisäysöljyä 100tkm aikana 1,6litraa) takuuseen korjattiin kytkinsylinteri(222€ töineen)pari kertaa tavaratilan suojuksen kannatin hina 6,85€ 83tkm kohdalla huollossa lisätyönä etujarrulevyt palat.

        Yhteenvetona todetaan, "enempää autoa ei ihminen tarvitse"

        Kannattaa jälkikäsittelijän ottaa autobild nro 24/12 käteen ja lukasta sivulta 42. Itselleni ei ole sattunut yhtään lehteä käteen, jossa toyota saisi edes puolet noista kehuista tai olisi selvinnyt 100tkm taipaleen yhtä vähäisin huolloin/korjauksin.


    • Nokia paras

      Menepä tutkimaan tosielämän testejä, katsastustilastoja, joissa samanikäisiä autoja verrataan toisiinsa, ja joissa mallien keskimääräiset ajokilometrit myös kerrotaan !

      Mikäpä siellä ykkösenä, ellei Toyota, löydät sieltä myös 150 tkm ajetut, kaikki merkit ja mallit ovat myös mukana, eivätkä myöskään "testaajina" toimivat katsastusmiehet saa minkäänlaisia etuuksia miltään automerkiltä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      118
      1157
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      674
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      102
      473
    Aihe