Iisalmen AMK (mietteitä?)

erexi

Tervepä terve, tässä kuopiolainen jannu haluis tietää vähän minkälainen toi Iisalmen kampus on opiskelupaikkana? Oon aatellu nytte tässä kevään haussa pyrkiä hoitotyön koulutusohjelmaan ja nimenomaan Iisalmeen. Minkä verran noin siellä on opiskelijoita ja onko yleensäkin opiskelutoiminta (bileet ym.) siellä kohillaan. :D Kertokaa mitä vain omia kokemuksia Iisalmen kampuksesta :)

Ja en ole lähdössä opiskelemaan pelkkä bilehile asenne päällä, jos joku jäi nyt miettimään, vaan tuo ala kiinnostaa oikeasti.

2

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä jotain

Kampusalue on ihan ok, opiskelija-asuntotilanteesta en osaa mennä sanomaan minkälainen se on tällä hetkellä. Opetuksen taso ei sitten ole lähelläkään vertailukelpoista Kuopion kanssa, valitettavasti. Itse olen käynyt ammattikorkeakoulun Iisalmessa. Oppilailla teki välillä mieli opettaa opettajia. Tuskin enää järjestetään mitään varsinaisia opiskelijabileitä, koska viime kuulemani mukaan mitään kovin erikoista opiskelijatoimikuntatoimintaa ei tietääkseni enää ole.

Baarit muuten ovat kyllä sitten pääasiassa K18-paikkoja. Nuoret bilettävät Luolassa (Cave) ja Bepopissa, sekä Janoisessa Puumassa vaikka sinne pitäisi olla tietääkseni korkeampi ikäraja. Janoisessa Puumassa ei ainakaan seurata tarkkaan papereita, koska joskus olen nähnyt 17v tuttuja siellä.

Stella on sitten muistaakseni K22 tai K24 paikka, mutta sielläkin liikuskelee K18 porukkaa, koska tuolla ylemmällä ikärajalla pyritään vaan ohjailemaan asiakasvirtaa, mutta sisään saa päästä K18 ikäisiä koska muuten on niin vähän kävijöitä. Nuorisoa ei Iisalmessa muutenkaan ole paljoa.

• sos.alan.koulutus

Kampus on miellyttävä, joskin vähän sokkeloinen. Opetuksen taso on ainakin minun koulutusohjelmassani ollut mielestäni hyvä. Tosin olen kuullut huhuja, että tänne olisi helpompi päästä opiskelemaan, kuin muualle - vaikuttaako se sitten opetuksenkin tasoon, en tiesä.

Ja on niitä opiskelijabileitäkin säännöllisesti. Biletoimikunta järjestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5318
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      91
      3248
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57