Club 3d vai Sapphire vai jmv.

Ostan konetta auttakaa!

Mulla on sellanen ongelma että en tiedä ostaisko (9800 pro 128mb) Sapphiren vai Club 3d kortin ja oon kuullu sellasta juttua että club 3d kortit kaatuu helposti ja on huonompia... onko totta?

Vastatkaa asiallisia eikä vastauksia omasta mielestä parhaan kortin puolesta se mikä itsellä on vaan SE JOKA ON OIKEASTI PARAS MALLI JA PARAS KORTTI...! ASIANTUNTIJAT KUULOLLA!

4

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeees

en minä ainakaan ole kuullu mitään sellaista et glubilainen kaatuilisi, kahdella kaverilla on tollanen ja ei niissä mitään vikaa ole ollu. Ei noil minusta taida olla mitään eroo muuta kun hinnassa jos on

• Club 3D:n käyttäjä
    • Epson

Tuohon kysymykseesi ja noilla kriteereillä on hieman vaikea antaa asiallista vastausta.

Kaikki vastaukset kun noiden eri valmistajien paremmuudesta ovat kuitenkin sitä mutu tietoa.

Siis et tule saamaan tuohon kysymykseesi oikeaa vastausta,tämä tieto on FAKTA ja mielestäni hyvinkin asiallinen vastaus.

Itse olen aina suositellut ostamaan sen merkin minkä edullisimmin saa ja myös sieltä mistä sen edullisemmin saa,tämä edellyttää että kortti on prisis samanlainen kuin se verrattava korttikin.

Tuokin vastaus on mielestäni asiallinen ja joku toinen voi olla eri mieltä,kuitenkin jonkun valmistajan kortin parhaaksi ja luotetuimmaksi nimeäminen ei ole totta joten ne vastaukset eivät siten ole niitä asiallisia.

• Jeps

Kiitos vastauksista ollaan taas vähän viisaampia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1039
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe