Onko kellään tietoa suorituskyvystä? Ilmeisesti 108 kW kone kyseessä?
Vectra 2,2 sport vm.2001
8
2380
Vastaukset
- Vertailija
Pienellä haulla ilmeni, että kyseessä taitaa olla täysi susi!
http://www.opelclubfinland.net/forum/viewtopic.php?topic=45786&forum=5&10
http://www.opelclubfinland.net/forum/viewtopic.php?topic=33866&forum=4
http://www.opelclubfinland.net/forum/viewtopic.php?topic=42576&forum=4
Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että varkautelainen automyyjä kehua retosteli kyseistä moottoria Opelin parhaaksi! Ei tarvitse kuulemma jakopään hihnoja vaihdella ja itse ottaisi vain ja ainoastaan kyseisen huoltovapaan moottorin.
Ottakaapa kantaa, kun asia rupesi kiinnostamaan.- hihna
Mielenkiintoista, minulle on kirkkain silmin väitetty, että ketju kestää ja jakopään ongelmat ovat takanapäin ooppeleissa.
- k21
Itse yhden noista linkeistäsi aloittaneena sanoisin, että sillä hetkellä kun oma ketju katkesi ja piti odotella pari tuntia hinausautoa, vitutus oli ääretön.
Nyt, kun aikaa on kulunut ja auto on taas pelannut ei Opel-vastaisuus enää ole hengissään. Kannattaa selvittää kyseisen yksilön historia tarkkaan. Konerempasta eivät laita mitään merkintää huoltokirjaan, mutta jos sellainen on tehty niin eiköhän Opel huoltoverkoston päätteeltä tieto löydy.
Jos remppaa ei ole tehty ja autolla on ajettu hiukan vajaa satatuhatta niin olisin kyllä varsin varovainen tuon hankinnan kanssa. Toisaalta jos haluaa varmistaa asian niin sopii oston yhteyteen tehtäväksi ketjun kiristimen päivitysrempan, koska siellä se katkeamisen vika ilmeisesti piilee. En väitä merkkihuoltoja vilpilliseksi, mutta kannattaa kuitenkin mennä viereen katsomaan, että tekevätkin sen.
Jos remppa on jo tehty niin eiköhän sillä taas ainakin sen 70000km ajele ;)
Muut Vectran pienemmät viat varmaan jo tiedätkin eli alustan puslia menee ja ainakin Sport mallin ohjauksessa minulla on ollut koko ajan jotain rikki. Nytkin se lonksuu, mutta kun vasta 4000km sitten sitä viimeksi korjattiin niin en enää jaksa välittää... Uusi auto kun on jo tulossa... Ja Opel sekin :(
- k21
Varsinaiseen kysymykseesi vastaan, että joo. 108kw. En muista tarkkaa kiihtyvyysarvoa, mutta jonnekin 9 ja 10 sekunnin väliin sen pitäisi mennä. Vaatii kyllä kierrosten käyttöä tuohon pääsemiseksi ja muutenkin auto on parhaimmillaan vasta nopeuksilla, joita suomessa ei saa käyttää. Ainakin Sport alusta toimii sen paremmin mitä kovempaa ajaa. Liikuin tuossa vasta ulkomailla ja sellainen 140-150km/h matkanopeus täydessä lastissa tuntui ihan hyvältä. Lujempaakin olisi voinut ajaa, mutta kun ei selläkään olisi saanut tuollaista vauhtia pitää niin ei sitten kehdannut ;)
- Opel
Mitä-onko Opelissa jotain ongelmaa hihnan kanssa??
Kumma että itse en ole sitä huomannut vaikka Vectra 2.0 16 v on ollut käytössämme.
Hihna vaihdetaan 60-70 tha välein ja ei ongelmia.
Taitaa olla ihmisissä se ongelma. - Vertailija
Opel kirjoitti:
Kumma että itse en ole sitä huomannut vaikka Vectra 2.0 16 v on ollut käytössämme.
Taitaa olla ihmisissä se ongelma.ei hihnasta. Eli tässä 2,2:ssa ei ole lainkaan hihnanvaihtoja. Tsekkaapa edellinen viestittäjä aikaisemmat viestit ja lue ajatuksella läpi, niin tiedät mistä puhutaan. On sitten parempi pohja kommentoidakin keskustelua. Eikö vain?
- k21
Vertailija kirjoitti:
ei hihnasta. Eli tässä 2,2:ssa ei ole lainkaan hihnanvaihtoja. Tsekkaapa edellinen viestittäjä aikaisemmat viestit ja lue ajatuksella läpi, niin tiedät mistä puhutaan. On sitten parempi pohja kommentoidakin keskustelua. Eikö vain?
Miksihän ihmisillä on niin kiire vastata vaikka ei olisi asiasta a) mitään oikeaa tietoa tai b) lukemisen ymmärtäminen hallussa? No, meitä on moneksi ja anonyymi keskustelu netissä ei ainakaan auta.
- k21
Opel kirjoitti:
Taitaa olla ihmisissä se ongelma.On minullakin tuossa pihassa kakkosauto, jossa hihna vaihdetaan 100tkm välein. Neljäs hihna menossa eikä ole kesken katkennut.
Huoltovapaata Opelin ketjua minä en huvikseni kehtaa 60tkm välein vaihtaa. Kai minussa sitten on jotain vikaa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637