Hei. Haluaisin ulkomaille opiskelemaan oppisopimuksella.
Olen nyt peruskoulun viimeisellä ja haluaisin oppisopimuksella ulkomaille oppimaan. Menen sähkö-alalle amikseen. Asuinoloni täällä suomessa ovat huonot ja haluaisin pois suomesta ja kodistani. mitä minun pitää tehdä tämän saavuttaakseni.
Pistäkää tulemaan vinkkejä. Haluan siis sähkö-alalta oppisopimuksella ulkomaille. kielitaito ei ole ongelma.
Kuinka toisen-asteen opiskelu ulkomailla?
VASTATKAA
1
170
Vastaukset
- lehrling
Sitten vain hakemaan sitä oppisopimuspaikkaa. Mihin maahan haluat, ulkomaat on aika laaja käsite?
Fakta tosin on, että suomalaisena, peruskoulun jälkeen täysin ammattitaidottomana, on aika mahdotonta saada joku toisessa maassa oleva firma kiinnostumaan sinun kouluttamisestasi oppisopimuksella ammattiin.
Miten ajattelit maksaa asumisesi ja muut kulusi? Oppisopimusajanpalkka ei muualla kata elämisestä johtuvia kuluja.
Kannattaa käydä ammattikoulu Suomessa, parantaa kielitaitoa ja jos sitten vielä halua on, hakeutua muualle töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229