suosittelen

yxex

Hei kaikki nuoret,erotkaa heti siitä rauhanahdistuksen touhusta,sitten se elämä alkaa!

10

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisältöä elämään...

Taitaa olla sulla aika huono elämä...

• yxex

nyt menee lujaa mutta 29 vuotta meni hukkaan!

• sitä itket
        yxex kirjoitti:

nyt menee lujaa mutta 29 vuotta meni hukkaan!

täällä? Haluut ilmeisesti myötätuntoa? Eli onkos sulla joku persoonallisuushäiriö ja tahdot huomiota?

• ihanaa elämää!
        sitä itket kirjoitti:

täällä? Haluut ilmeisesti myötätuntoa? Eli onkos sulla joku persoonallisuushäiriö ja tahdot huomiota?

Eikun pitäis saada muutkin teidän nuoret tänne KUNNON ihmisten joukkoon. Tietäsivät mitä elämä on, kun sen OIKEIN oivaltaa.
        Sääliksi käy nuoria, jotka tässä lahkossa ovat. Kovin on rajoitettua heidän elämänsä.
        Siis tulkaa meidän "elämää taysillä" olevien joukkoon!

• Jääräpää
        ihanaa elämää! kirjoitti:

Eikun pitäis saada muutkin teidän nuoret tänne KUNNON ihmisten joukkoon. Tietäsivät mitä elämä on, kun sen OIKEIN oivaltaa.
        Sääliksi käy nuoria, jotka tässä lahkossa ovat. Kovin on rajoitettua heidän elämänsä.
        Siis tulkaa meidän "elämää taysillä" olevien joukkoon!

Aloituksen kirjoittajalta kysyisin,minkäläista on kun menee lujaa.Mitä tarkoita ihanalla elämällä.Luulen kyllä tietäväni voi ryypätä mielin määrin ja kännipäissään riehua paikoissa missä ei ole ennen uskaltanut.Mutta onko se ihanaa elämää.Teidät entiset VL.t kyllä erottaa,valitettavasti.Joka paikassa pitää korostaa kuinka minä nyt uskallan tehdä sitä ja tätä.Käytöksenne on naurattavampaa kuin ollessanne VL.lliä.Ei kaikilla ei vl.llilläkään elämän ainoa sisältö ole viinan huuruinen pää.

• yxex
        Jääräpää kirjoitti:

Aloituksen kirjoittajalta kysyisin,minkäläista on kun menee lujaa.Mitä tarkoita ihanalla elämällä.Luulen kyllä tietäväni voi ryypätä mielin määrin ja kännipäissään riehua paikoissa missä ei ole ennen uskaltanut.Mutta onko se ihanaa elämää.Teidät entiset VL.t kyllä erottaa,valitettavasti.Joka paikassa pitää korostaa kuinka minä nyt uskallan tehdä sitä ja tätä.Käytöksenne on naurattavampaa kuin ollessanne VL.lliä.Ei kaikilla ei vl.llilläkään elämän ainoa sisältö ole viinan huuruinen pää.

Ihana elämä ei sisällä kaksoiselämää mitä on lestatiolaisen elämä!

• käppäilijä

kerro murheesi

• Tursas

Haluan taivaaseen mieluummin. Sanoo sielunmurhaaja mitä haluaa. Voihan se "vapaa" elämä olla hetkellisesti hauskaa, mutta mitä jää käteen? Eipä juuri mitään. Minä ajattelen Jumalan antamin voimin asioita ikuisuus-näkökulmasta. :)

• yxex

Minä kun en usko mihinkään taivas juttuihin niin
        en viitsi kärsiä täällä!

• lesta
        yxex kirjoitti:

Minä kun en usko mihinkään taivas juttuihin niin
        en viitsi kärsiä täällä!

niin tuota mietippä että kuka täälä kärsii?!?!?
        "joku tullee la aamuyöllä kottiin jostain bileistä on ihan räkä kännissä ja mennee nukkuun...aamulla herrää pääkipiänä ja huono olosena ja ei muista yhtään et mitä on tehny ja kenen kanssa. sille soittaa joku likka että on raskaana sulle ja eihän tämä henkilö muista mittään! katoo tilin saldon ja hups ei sielä oo ennää yhtään rahhaa.....ym.
        et on teillä varmaan ihan sika hauskaa sillon ko riehutta päissään, mutta mitä hyötyä siitä on ko ei ennää seuraavana päivänä muista mittään?!?!?!?
        no en tarkota että kaikki ei-vl ois tämmösiä mutta valitettavan monen suusta kuule viikonlopun jälkeen kommentin että oli huippu viikonloppu mutta sitten ko kyssyy et mitäs teit niin vastaukseksi kuuluu et en oikein muista.....

ja ei me vl:t aatella elämäämme kauhean rajallisena vaan usiempia semmosia juttuja jota me ei ns.saaha tehä ei ees tee mieli tehä...ainaki mulla on tälleen...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      339
      6336
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      806
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      763
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe