Älkää vastailko provoihin!!!

3+10

Ylläpidolle myös tiedoksi että voisi siistiä tämän palstan keskustelua!!!
Ja kanssa kirjoittajille että älkää vastailko palstalla eri nimimerkkien pohjalla sekä itselleen vastaavalle provolle joka itkee ja marisee samaa asiaa jo kirjoitustyylistäkin nähden ja tekee avauksia eikä edes halua kunnon asiallista keskustelua vaan samaa vaahtoamista.
Asiattomista viesteistä vaan valituksia eteenpäin sillä henkilölle jonka tarkoitus on vaan mustamaalata/vihata metsästystä heille on oma palstansa!

5

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehti jahtimies

      Joo, mitä noihin ilmanaikuisiin parkaisuihin vastailemaan.
      Nyt on vaan niin, että kun noista salakaatoasioista täällä on keskusteltu, niin joutuu helposti leimatuksi viherpiipertäjäksi, jos niitä ei hyväksy!
      Itse en hyväksy raiskauksia, rattijuopumusta, varkauksia ym. mukaanlukien laiton metsästys. Kait täällä voi asioista kirjoitella/keskustella oikeilla asioillakin, ettei saa paskaa niskaansa.
      Vaikka kuinka noihin jahteihin osallistuneet oisivat paikkakunnillaan arvostettuja jahtimiehiä, niin ei kait kukaan kiistä etteivät he ole lakia rikkoneet ja kaikenlisäksi tehneet sen tietoisesti!

    • oikeus ja kohtuus

      No nämä "nettikeskustelut" nyt on sellaisia. Yksi avaa aiheella, josta hänellä löytyy vahva mielipide, puolesta tai vastaan. Sitten samanhenkiset toistelee ne samat jorinat ja kaikki on asiasta yksimielisiä. Siinä se.
      Mikäli joku ei ole aivan samaa mieltä, niin hänet haukutaa ja mielipide lytätään.
      Järjen käytöllä ei näissä tällaisissa juurikaan juhlita ja väärä sana on sitä nimittää keskusteluksi. Yleinen jargoni voisi sopia nimeksi paremmin.

      Salametsästyksen hyväksymisessä tai tuomitsemisessa menee rajat juurikin siinä, onko kyseisestä sudesta itselle harmia omassa elämässä, tai ei.
      Siitä se moraali kumpuaa, ihminen kun on aika raadollinen olio.
      Kieltämättä noista susista on joissain paikkakunnilla harmia ja epäonnistuneesta petopolitiikasta tässä nyt maksetaan oppirahoja.
      Kyllä minä tuomitsen laittomuudet, mutta itsekseni ymmärrän näitä salakaatajia hyvinkin.
      Muutosta asiaan olisi kyllä hyvä saada ja niin, että myös niiden ääni kuuluisi, jotka joutuvan näiden susien naapureina jokapäiväistä elämää viettämään.
      Meidän muiden on helppo tekopyhästi tuomita, kun susista ei ole itselle haittaa.
      Itseasiassa mielipiteitä susista pitäisi kysyä vain niiltä, ketkä asuvat susien kanssa kosketuksissa. Tarkoitan mielipiteitä joiden pohjalta rakennettaisiin tähän maahan, toimiva petopolitiikka.
      Kaupunkilaiset ja me sellaiset maalaiset, joiden asuinympäristössä ei susia tavata, meidän pitäisi asiassa jäävätä itsemme.

      • heimän

        Ihan samaa mieltä.
        Onko sitten sen määrittäminen vaikeaa kuka määritellään susien lähellä asuvaksi?
        Pari vuotta sitten lounais-suomalaisia ei olisi tarvinnut kuunnella ja viime päivien perusteella Vaasan kaupunkilaiset ovat äänivaltaisia kun taas Kilpisjärveläiset eivät taitaisi olla..
        Riittääkö jälkihavainto vai pitääkö mennä lammas?


      • tarkkailija3

        Nettikeskusteluitahan nää vain on, joten ei näihin kannata kovin vakavasti suhtautua. Paljoltihan asiat menevät täällä samoin kuten huoltsikoiden kahvipöydissä. Kyllä sielläkin on nämä aiheet olleet pitkään ylitse muiden juttujen. Kovaa vääntöä puolesta ja vastaan ja hyvä ettei parhaat kuumakallet ole käyneet jo toistensa päällekin.

        Itse näin ensimmäisen villin suden luonnossa v. 1999, joka oli tämän alueen susipopulaation kantaisä. Myöhemmin oli muutamia pentueita, kannan ollessa huipussaan 13 suden kokoinen. Pikkuhiljaa net täältä katos ja nyt alueella vaeltelee pari hukkaa.
        Joten kait olen oikeitettu ottamaan keskusteluun osaa?


    • juu vaikeeta olisi

      Siitäkin saataisiin varmaan yhtä kova riitä, kun Lapissa se, kuka on saamelainen ja kuka ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe