Heck-pack -teline vetokoukkuun, kellään kokemuksia?

Jackthehunter

Kiinnostaisi kovasti ostaa pienpetojen kuskaukseen tuollainen heck-pack, kun ei emäntä oikein tykkää, että autossa kuljettelen supeja. Onko kenelläkään kokemuksia? tunturiin.fi myy ainakin

Kestääkö lava oikeasti kauriin tai villisian painon?

7

1761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villahousupiipertäjä

      Tjaah, kaippa se emäntä sinut ottaessaan tiesi että metsästät? Vai oletko kenties salannut oleellista tietoa häneltä? Ymmärsin kirjoituksestasi että sinua ei haittaa jos emäntäsi tulee samaan autoon supikoirien kanssa. Silloin asianlaita on niin että jos emäntäsi ei halua että kuljetat autossasi supeja ja villisikoja, hän nimenomaan hankkii sinulle asianomaiset kuljetusvarusteet, vaikkapa sitten metsästysauton erikseen. Suosittelenkin että nuoret kollit jotka ovat emäntää etsimässä niin ottavat ainakin sen hirvenpään sinne autoon mukaan ettei sitten tule tämmöisiä ikäviä yllätyksiä.

    • jackthehunter

      kyllä tiesi. metsästysauto olis kyllä poikaa, mutta maksavat pirulaiset. ostin heck-packin ja suosittelen sinullekin jos metsästelet.

    • villahousupiipertäjä

      Minun metsästykseni on niin vaatimatonta, en juuri koskaan ole saanut niin suurta, tai niin paljon saalista etteikö se olisi mahtunut pikkufarmarin takakonttiin. Takapenkit kaatamallahan siihen saa sitten kätevästi lisätilaa tarvittaessa. Eikä muutaman saaliseläimen autossa kuljettaminen meidän emäntää ainakaan ole haitannut. Mukaan on aina lähtenyt. On reissattu pohjolaa ympäri, nukuttu ja nai.. autossa jos on ollu tarve.

    • ville5

      Kesän kalareissulla 80kg kumivene tuli vietyä neljän ukon kera farmariautolla lappiin. Ei ilman Heck-Packia olisi millään mahduttu. Kuomukärrykin olisi, mutta mitäpä sitä turhaa kärry perässä kaheksaakymppiä köröttelee, kun saa mennä satastakin. Nyt kaurishommissa mitä parhain.

      • hankihalvalla

        Ainoa negatiivinen asia on tuo heck.Oackin hinta Suomessa. Se ahneus...
        Saksasta saa halvemmalla. Itse tilasin pelkän vetokoukkukiinnikkeen, johon
        kiinnitin itse tehdyn kehikon, joka on tehty Motonetin ahkioin mittojen mukaan.
        Ahkio vain kehikkoon, peite päälle ja hihnoilla kiinni.


    • tieto73

      ei saa saksasta. Suomen maahantuojalla netissäkin hinta halvempi

    • tepi40

      Ostin ja olen ollut tyytyväinen! Komeasti kulkee isotkin pukit ja karavaanireissulla myös käytössä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe