Tirkistelyä luvalla!

Niin, tuossa otsikossa kiteytinkin kaiken oleellisen tästä viestistä. Olen mä käynyt täällä osiossa joskus ennenkin, mutta olin silloin alaikäinen, niin olo oli täällä kuin pikkupoikana oksareijästä kurkistellessa.
Jälkeenpäin tunsin suurta häpeää, että olin salaa kurkkinut kiellettyä hedelmää. Onhan tuon aikajanan mitta tässä välissä kerinnyt kulkemaan nelisenkymmentä vuotta, mutta nyt voin puhtaalla omallatunnolla lueskella ja kirjoitella niin halutessani täälläkin.

Kaikesta huolimatta Oikein Mukavaa Kevään Odotusta Kaikille Palstalaisille!

19

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No joo ovi on kyllä ihan auki tänne :) Kun tirkistelee niin jää itse vähän näkymättömäksi.
      Teretulemas tänne meidän kanssa kirjoittelemaan. Jossain olen sun kanssas vähän kirjoitellut ja vielä enemmän sua olen lukenut :)

      • Juu, onhan tänne 24:lle tullut muutamia viestejä väsättyä, vähän sinne sun tänne. Viimeiset pari vuotta on ollut hiljaisempaa, eikä varmaan puoletkaan viesteistä ole lähteneet rekattuna, kun se näyttää olevan yleinen maan tapa.
        Miekin muistan sun nimmariin jossain toisaalla törmänneeni ja ollaan varmaan kirjuuteltukin jotain. Lukenut olen minäkin pääasiassa (sinunkin viestejä), mutta välillä menee viikkoja, ettei koko kakkosnelonen aukea. Fiiliksistähän se on kiinni tämäkin homma.
        Kiitos vaan toivotuksista, ihan kaikki ei varmaan ole samaa mieltä kanssasi, mutta sehän on näiden palstojen trendi ollut aina. Toinen tykkää äidistä toinen tytöstä ja jotkut sit vielä molemmista :)


      • kerbiili62 kirjoitti:

        Juu, onhan tänne 24:lle tullut muutamia viestejä väsättyä, vähän sinne sun tänne. Viimeiset pari vuotta on ollut hiljaisempaa, eikä varmaan puoletkaan viesteistä ole lähteneet rekattuna, kun se näyttää olevan yleinen maan tapa.
        Miekin muistan sun nimmariin jossain toisaalla törmänneeni ja ollaan varmaan kirjuuteltukin jotain. Lukenut olen minäkin pääasiassa (sinunkin viestejä), mutta välillä menee viikkoja, ettei koko kakkosnelonen aukea. Fiiliksistähän se on kiinni tämäkin homma.
        Kiitos vaan toivotuksista, ihan kaikki ei varmaan ole samaa mieltä kanssasi, mutta sehän on näiden palstojen trendi ollut aina. Toinen tykkää äidistä toinen tytöstä ja jotkut sit vielä molemmista :)

        Niin ei kait täällä tarvikaan kaikkien tykätä, en minäkään tykkää kaikista ja ne saa jäädä mun puolesta ihan huomiotta. Jos tiedostan nikin.
        Eikä musta tartte tykätä.
        Eikä siinä kyllä häviä mitään vaikkei täällä aina olekaan. Itekin olen huomattavasti vähentänyt.


      • tulisilla kirjoitti:

        Niin ei kait täällä tarvikaan kaikkien tykätä, en minäkään tykkää kaikista ja ne saa jäädä mun puolesta ihan huomiotta. Jos tiedostan nikin.
        Eikä musta tartte tykätä.
        Eikä siinä kyllä häviä mitään vaikkei täällä aina olekaan. Itekin olen huomattavasti vähentänyt.

        Sen on oppinut palstavuosien varrella huomaamaan, et aina ei tykätä ja onpa hetkiä jolloin ei edes halua tulla tykätyksi. Pätee toi asia ihan joka päiväisessä elämässäkin samamanlailla.
        Kyl susta nyt pitää hiukan tykätä :)


      • kerbiili62 kirjoitti:

        Sen on oppinut palstavuosien varrella huomaamaan, et aina ei tykätä ja onpa hetkiä jolloin ei edes halua tulla tykätyksi. Pätee toi asia ihan joka päiväisessä elämässäkin samamanlailla.
        Kyl susta nyt pitää hiukan tykätä :)

        Niin mäkin susta ihan silleen pikkusen tykkään :) :)


    • Pettynyt!

      Iltapäivälehdetkin mainostavatb itseään, että vilahtiko
      nyt jo liikaa. Ketä se nyt kiinnostaa. Ja vaikka sitä leh-
      tee kuinka kääntelis ja kurkistelis, ei kyllä näy mitään.

      • Onhan se ikävää tuollainen väärä mainostaminen, josta olis suorastaan valitettava kuluttajansuojavirastoon harhauttavana mainontana. Itsekään en ole enää harrastanut oksanreijistä kurkkimista, saattaapi saaha tikusta silmäänsä, muttei sitä ennen tullut noin ajateltua.


    • Myönnän harrastavani tirkistelyä, mutta vain unissa. En ole vielä keksinyt/löytänyt selitystä tuolle, mutta syytän siitä tosi-tv:tä ;)
      "Kielletty hedelmä" koukuttaa ja houkuttaa, vaikka ei kiellettyä sanan varsinaisessa merkityksessä olisikaan.

      Minä painisin omassa sarjassani, mutta ei ole painikavereita, joten siiryin astetta raskaampaan sarjaan eli tänne. Tääl on ihan jees jengiä, tervetuloa sekaan :)

      Mukavaa kevään odotusta sinnekin!

      • Olihan täällä muitakin alan harrastajia :) Tosin mulla on huonoja muistoja noista "kielletyistä hedelmistä", eikä ihan kaikki ole peräisin alakoulun uskontotunnilta. Koukuttaa ne jotkut ohjelmasarjat muakin, mutta noi BB-touhut olen jättänyt suorilta sivistyneemmille :)
        Hyvää ajanvietettähän tämä on ja kait se pitää orastavan dementiankin jotenkin kurissa, kun jotain näpytellee tännekin.


    • Lieneekö tuo niin kielletty ollut.
      Ehkä ne nelikymppisten ja viiskymppisten ajatusmaailmat on suht lähellä toisianan.
      Minun mielestä kuuskymppisille on hyvä olla jo oma palsta, siinä iässä on monesti jo eläkkeellejäänti, ja suhtautuminen asioihin muuttuu.

      Sitä vaan mietin, onko sinne omaantuntoon jäänyt isokin tahra tuosta aiemmasta tirkistelystä. Että miten se saatas hinkattua puhtaaksi.
      Meillä on täällä kaikilla omatunto puhdas ja vilpitön.
      Olisko tärpätti hyvä puhdistusaine, vai tarviiko lisänä hiekkapaperia.

      • Eihän ne ajatukset tässä keski-iässä niin hirveesti vielä heittelehdi, juoksee naisten perässä kuin nuorenpanakin, muttei aina muista minkä takia moista vielä harrastaa. Mie se oon jo ollut eläkkeellä hyvän tovin, joten hyvinkin voisin tonne kuuskymppisiin ja vaivojeni puolesta vieläkin vanhempien sakkiin.
        Ei mulla nyt mitään isonpaa traumaa ole noista tirkistelyistä jäänyt. Sisäisesti olen omaatuntoa hoidellut tärpättiin verrattavilla aineilla, joskus liikaakin kun aamupalaksi on joutunut syömään kourallisen kolmihaarakoukkuja. Kaik muu suuhun laitettu on tullut hissillä mahasta ylös.


    • Pelotti!

      Me pojan koltiaiset käytiin seurasaaressa
      peileillä tirkistelemässä naapuríreiän ta-
      pahtumia. Ja voi herra Jeesus mitä siel-
      tä näky!

      • Eihän vaan tullut "näärännäppyä" silmään, kun sinne vilkuilitte, niin meitä pienenpänä varoiteltiin. Toisaalta täytyy sanoa, että periskoopin keksijä on ollut viisas mies, siitä on ollut moneksi ja moninaisiin tarpeisiin hyödyllinen kapine.


      • kissu kurnaus
        kerbiili62 kirjoitti:

        Eihän vaan tullut "näärännäppyä" silmään, kun sinne vilkuilitte, niin meitä pienenpänä varoiteltiin. Toisaalta täytyy sanoa, että periskoopin keksijä on ollut viisas mies, siitä on ollut moneksi ja moninaisiin tarpeisiin hyödyllinen kapine.

        Onnittelut kerpsu miehen ikään pääsystä ;)) Tuttujahan mekin ollaan jostain toisesta kirjoitusalusesta.

        Kunhan lueskelin eripalstoilla ja nikki osui eteeni, kirjoittelen seuraavalla ikäpalstalla joten en voi toivotella tervetuloa viiskypäsiin, uskoisin sua netteilystä tuntien et olet hyvinkin mieluinen viesteilijä tänne 50 :n.


      • kissu kurnaus kirjoitti:

        Onnittelut kerpsu miehen ikään pääsystä ;)) Tuttujahan mekin ollaan jostain toisesta kirjoitusalusesta.

        Kunhan lueskelin eripalstoilla ja nikki osui eteeni, kirjoittelen seuraavalla ikäpalstalla joten en voi toivotella tervetuloa viiskypäsiin, uskoisin sua netteilystä tuntien et olet hyvinkin mieluinen viesteilijä tänne 50 :n.

        Moikka ja kiitos kissu kurnaukselle! Juu ollaanhan sitä varmaan jossain törmäilty.
        Eiköhän mun anti tälle palstalle ollut sit tässä, mut täytyy odotella iän karttumista ja käydä tirkisteleen ylempiä ikäluokkia välillä :))


    • Näärännäppyjä oli :)

      Voi voi mitä kaikkia peilivirityksiä sitä tehtiinkään poikasina, vaiheessa kun alkoi paljas iho ja hiemanmuukin kiehtoa.

      Ja mitähän sitä olisi keksinytkään jos olisi ollut kamera käytössä? Digikamera.
      No mielikuvitus korjasi puutteet ja tuo periskooppi oli yksi kapistuksista joita väsättiin

    • Tsau

      ;))) Tervetuloa vaan minunkin puolestani. Mikä minä olen ketään määräilemään tai täällä komentelemaan...Yritän vaan näitä liian innokkaita ihailijoita jotka kimpussani häärivät miltein päivittäin? -miinustelemassa;))) hemmet....ajella väliin että, menekös siitä idiootti...mitä hitsii sä mun perässäni pyörit? mut..ei...Ei sit millään auta..sekään ihan ystävällinen kehotus..en sitte tiedä mistä kysymys kun ihmisen kehoitusta ei oteta tosissaan...enhän mä voi täältä ruudun takaa niitä fudata nilkkaakaan....vaikka on mulla vielä punaiset korkkarit tuolla jossain kaapin perässä...olemassa..

      Kuhan yks snadi pyyntö et minua täällä liian tarkkaan tirkistele ja kaikkiin skrivaamaani tekstivirheisiin puutu..;)) - etkä innostu nimimerkkini takia mihinkään dorkamaiseen ajojahtiin sen verran gamla friidu jo minäkin ei oikein sellaisesta jaksa enää innostua k i u s a a m i s e s t a........niin Tervetuloa;)))

      Tsau:Friidu

    • Koetin joskus vuosia sitten tehdä sellaisen ennätyksen, että olisin käynyt kirjoittamassa jokaikisisellä palstalla. Pelkkä päähän pinttymä vaan, piti todistaa että kyllä ihminen keksii sanomista asiasta kuin asiasta :)) Silloinen sivustonpitäjä pisti aikomukseni kampoihin, kun alkoivat tehtailla palstoja oikein olan takaa :/ Epäilen että enää ei edes löydä kaikkia olemassa olevia palstoja, heillä on varmaan joku jemmassakin :)))

      Vähän olen jarrutellut kirjoittamisintoani. Ei pitänyt tännekään vastailla, kunnes luin muutaman ilkeän kommentin joka jostain syystä saanut jäädä tänne. Niin, sellaista tuli niistä mieleen, että heti kun niitä ilmaantuu, alkaa lähinnä mietityttää että kenelle haukun saaja on antanut pakit. Haukkumisella on käänteinen vaikutus, saa heti (ainakin mun) sympatiat uhrin puolelle oitis.

      Niin että käsipäivää, kerbiili62. Sun puolesta on puhuttu ;))

      • Käspäivää vaan miinalle!
        Kiertolaisen elämäähän se minunkin palstailu on täällä saiteilla ollut ja kuka tänne nyt kotia perustamaan :))
        Tulihan tuota joskus kirjoiteltua kymmeniä viestejä päivässä plus galleriakirjoittelut ja sähköpostit, mutta taakse on jäänyt moiset ilveilyt.
        Pakeista en tiedä noiden perässähiihtäjien kanssa, mutta ehkä olen joskus kehoittanut ottamaan alahuulesta kiinni ja vetämään huulen niskaan ja sit nielasemaan :))
        Kiitos vaan ymmärryksestä ja puolesta puhumisesta :)


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe