Aloe Vera

mo-lukki

Onko kellään positiivisia / negatiivisia kokemuksia Aloe Veran käytöstä psorin oireisiin tai muihin "vaivoihin". Olen itse alkanut myydä Aloe vera tuotteita ja kaipaisin kokemusperäistä tietoa puolueettomilta ihmisiltä kasvin tehosta. Itse olen tuotteilla hoitanut hyvin tuloksin aurinkoihottumaa ja ns. aikuisiän aknea. Kiitokset kaikille kommenteista jo etukäteen.

13

4821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läheltä seurannut

Eräs psoria sairastava tuttavani sai avun kovaan kutinaansa iholle suihkutettavasta FLP:n "First" iholakasta,joka sisältää aloe veraa sekä tiettyjä yrttejä.

• mo-lukki

Kiva kuulla, sillä yksi psoria sairastava työkaverini valitti kutiavaa päänahkaansa. Mietin juuri suihkutettavaa Firstiä kenties hänelle avuksi, kun ei mielellään mitään rasvoja hiuksiin laittaisi.

• Veera

Tähän koukkuunko meinaatte jäädä. Minä pääsin onneksi siitä. Kyllä Verakin vähän tehoaa, mutta nyt käytän halvempaa ja parempaa. En viitsi mainostaa, mutta kyllä sekin aine näiltä palstoilta löytyy (v/ö). Ei niin hienostunut, mutta ne tehot.

• nainen 60

no sehän on kyllä aika yksilöllistä, mutta kyllä itse ainakin olen avun saanut juuri noista aloe Vera tuotteista. Sairastan vaikeaa ihottumaa.
        Ystävälläni on reuma, ja myös näihin kipuihin hän on saanut apua juuri Aloen tuotteista.
        Kokeilemallahan se selviää.

• Ansku
        nainen 60 kirjoitti:

no sehän on kyllä aika yksilöllistä, mutta kyllä itse ainakin olen avun saanut juuri noista aloe Vera tuotteista. Sairastan vaikeaa ihottumaa.
        Ystävälläni on reuma, ja myös näihin kipuihin hän on saanut apua juuri Aloen tuotteista.

Kyllä Aloe Verasta on apua moneen vaivaan. itselläni on astma parantunut sekä niveloireet, olen päässyt irti vuosia kestäneestä särkylääke kierteestä, jonka seurauksena mahaoireet pahenivat. Nyt on kaikki pois.
        terveiden pitäis juoda aloe veraa , koska sen avulla immuniteettijärjestelmä pysyy kunnossa.
        epäilijöitä on aina,

• Tiimi
        Ansku kirjoitti:

Kyllä Aloe Verasta on apua moneen vaivaan. itselläni on astma parantunut sekä niveloireet, olen päässyt irti vuosia kestäneestä särkylääke kierteestä, jonka seurauksena mahaoireet pahenivat. Nyt on kaikki pois.
        terveiden pitäis juoda aloe veraa , koska sen avulla immuniteettijärjestelmä pysyy kunnossa.
        epäilijöitä on aina,

...haluaisin keskustella kanssasi e-mailitse. [email protected]

• Veera
        Ansku kirjoitti:

epäilijöitä on aina,

Kylla niistä "kaikista" Aloe Vera tuotteista apua on, mutta miksi maksaa joukosta tuotteita, kun yksi (tai kaksi) tuote vaikuttaa paremmin ja halvemmlla. Ymmärrän,että kaikki me olemme yksilöitä ja kaikilla on omat nivelet ja -iho. Toinen sopii toiselle ja toinen toiselle. En vaan ole kuullut, ettekö V/Ö olisi sopinut kaikille, jos ei tuoksu haittaa oteta lukuun. Minä en välitä tuosusta vaan tehosta!!!!.

• Ansku
        Veera kirjoitti:

Kylla niistä "kaikista" Aloe Vera tuotteista apua on, mutta miksi maksaa joukosta tuotteita, kun yksi (tai kaksi) tuote vaikuttaa paremmin ja halvemmlla. Ymmärrän,että kaikki me olemme yksilöitä ja kaikilla on omat nivelet ja -iho. Toinen sopii toiselle ja toinen toiselle. En vaan ole kuullut, ettekö V/Ö olisi sopinut kaikille, jos ei tuoksu haittaa oteta lukuun. Minä en välitä tuosusta vaan tehosta!!!!.

onhan jokaisen oma asia mistä avun vaivoihinsa ottaa. Aloe vera on maailman vanhin lääkekasvi, josta saa kaiken tarvitsemansa, vitamiinit,aminohapot ym.Aloe vera juoma on ravintolisä ,ei lääke.

• mo-lukki
        nainen 60 kirjoitti:

Kiva kuulla, että moni on saanut helpotusta vaivoihinsa. Epäilijöitä aina riittää. Itsekkin uskoin vasta, kun kokeilin Aloe Veraa. Olen nähnyt monilla ystävilläni ja asiakkaillani hyviä tuloksia esim. närästyksen- ja ihottumien hoidossa.

• mo-lukki
        Veera kirjoitti:

Mitä on V/Ö?

• kauanko

Olen pari vk. käyttänyt aloe voidetta kasvoilla olevaa psoriin,ainakaan vielä ei ole mitään muutosta,kysyisinkin niiltä jotka ovat siitä avun saaneet että kauanko meni ennen kun alkoi "tuloksia" näkyä?

• Jutta M

Jos joku on tarpeeksi pitkän ajan ja säännöllisesti käyttänyt LAADUKASTA aloe-juomaa tai voiteita, niin epäilen suuresti että ei ole apua saanut.
        Paranemiseen tarvitaan aina ulkoinen sekä sisäinen puhdistus. Juuri sen takia tarvitaan myös aloe-juomaa.

Juoman ja voiteen yhteiskäyttö alkaa yleensä vähentämään oireita muutaman viikon aikana. Elimistön tasapainoon saaminen taas kestää sairauden vakavuudesta ja muista tekijöistä riippuen kuukausia.

Muistakaa että joku aloejuoma sisältää 0,5% aloeta. Toinen taas 96% aloeta.
        Esim www.aloe.fi sisältää infoa ja tuotetietoutta.

• verinahka

Itse otin eilen viimeisen siemauksen hyvän makuista aloe juomaa.Aamuin illoin 2x 20 ml.
      Tulos 0 %.Nyt aloitin tyrniöljy ja mehukuurin ja seuraavaksi paljon kohutun koivuöljy ja vaseliinikuurin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      279
      5838
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      37
      3396
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2637
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      221
      2102
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      78
      1635
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1057
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      126
      856
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      855
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      804
    Aihe