Jokos Suomesta rupeaa saamaan tuota hieman päivitettyä versiota, mikä esiteltiin Detroitin messuilla? Jostain luin, että pitäisi olla diilereillä keväällä 2013.
Onko kellään tietoa huhutusta Alfan pohjalle tehtävästä seuraavasta sukupolvesta?
Toteutuukohan koska? Ja poistuuko Compass -nimellä kokonaan markkinoilta lähitulevaisuudessa?
Jeep Compass 2014?
4
333
Vastaukset
- jeeppiläinen ´12
Ensi vuonna pitäisi tulla uusi Jeep Cherokee (ei siis Grand Cherokee). Ulkonäkö on tietysti makuasia, mutta huhujen mukaan pitäisi olla tarjolla jopa 3,2 litrainen moottori. Saapi nähdä, millainen hainnoittelu tulee olemaan...
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/tulossa-uusi-jeep-cherokee- jees Jeep
Ei muuten hassumman näköinen, mielestäni ei ole mitään viitteitä Nissaniin vaikka tekstissä niin luki, ihan omaperäinen keulan suunnittelu.
- Chrysler-Fiat
jees Jeep kirjoitti:
Ei muuten hassumman näköinen, mielestäni ei ole mitään viitteitä Nissaniin vaikka tekstissä niin luki, ihan omaperäinen keulan suunnittelu.
On se kyllä aikas makeen näköinen peli.
Oikein kun synkkänä pitkään tuijottaa niin kait siintä joku jonkun hyvin pienen ja häviävän häivähdyksen Nissanin Jukea voi löytää...
Sama pohjalevy kuin Alfa Romeo Giuliettassa eikäky siis Dodge Dartissa?
Jospa viimeinkin Italialais-Amerikkalainen yhteistyö tuottaa kunnon tulosta, toivotaan näin.
- 16+4
Taka-akselilla lukkoperä?!
http://www.foxnews.com/leisure/2013/03/27/jeep-cherokee-returns-with-modern-look/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836239
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524393- 764157
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263048Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?493026Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72697- 302337
- 2042171
- 431908