Tanskandoggi hoitoon

apuaa1

Tilanteeni on siis se, että asun mieheni ja tanskangoddimme kanssa helsingissä.
Lähdemme miehenkanssa reissuun 4.3.2013 n. 2kuukaudeksi.
Meillä oli jo koiranhoitaja tuoksi ajaksi, mutta joutuikin valitettavasti peruumaan,
joten rehellisesti sanoen olen melko kusessa.

Kokeilen siis kepillä jäätä ja kysyisinkin, että onko täällä ketään kiinnostunutta ottamaan uros doggia hoitoon. Ikää on n.1,5vuotta ja hyvin lempeä koira.
Sopisi hyvin myös paikkaan jossa olisi esim narttudoggi/koira.

Sijainnilla ei ole niinkään väliä, kunhan olisi hyvät liikuntamahdollisuudet, sekä tietenkin luotettava ja tunnollinen hoitaja.

5

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eddda1

Hei!

Jos tarvetta hoitajalle vielä on niin palaile mailitse, [email protected].
      Voisin kenties auttaa :) Kokemusta rodusta löytyy ja lenkkimaastot löytyy heti ikkunan alta. Palaile!

• mau :)

täältäki löytyis mahdollinen hoitopaikka! :)
      kokemusta on tanskandogeista paljon ja pienen matkan päässä on koira-aitaus sekä lenkkeilymahdollisuuksia!
      yhteyttä voit ottaa sähköpostitse: [email protected] :)

• teeeeeeeeeeee

Huhhuh. Netistä etsitään hoitajaa koiralle ?Tanskikselle ? Suomi24 palstalta ???!!!!
      Jees minäkin täällä pyörin, hoito ok. Kokemus 2 dogista. (dobbereista ja paimenkoirista). Mut en iki iki ikinä hakis hoitopaikkaa täältä mieti vähän !

• lollage111

ai miksi ei voisi hakea täältä?? :DD ihan samalla tavalla kuin jostain muualtakin netistä. Hakeehan ihmiset lastenhoitajiakin netti-ilmoituksialla ja ajatteleppa vaikka tuota au pair systeemiä...Ja koirien sijoitus systeemiä? Aina ei vain voi saada parhaista parhainta kaveria hoitamaan koiraansa. Joskus vaan täytyy etsiä apua muualta. tulet varmaan sinäkin sen joskus huomaaamaan. Tottakai siinä on omat riskinsä AINA, mutta ensinnäkään riskitöntä elämää on mahdoton elää. voihan esimerkiksi ammatiltaan lastentarhanhoitaja ollakkin pedofiili. Mistä sen tietää. Ja tässä oli nyt vain esimerkki siitä, että joskus täytyy vain luottaa ei-niiin-tuttuihin ihmisiin. itse hakisin koiralleni hoitajan netistä/kasvattajalta ellei lähipiirissä olisi kokeneita vapaehtoisia.

• jenba123

Hei ! Hoitaisin mielelläni doggiasi tuon ajan ! Minulla on berninpaimenkoiranarttu myös, ja tulisivat varmasti hyvin toimeen :) Kesäksi olen varannut doggipennun tulevasta pentueesta, niin olisi itsellenikin hyvä mahdollisuus tällä tavalla tutustua rotuun :) [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      464
    Aihe