Tahtoisin hankkia kultaisennoutajan (pennun) mutta en meinaa löytää tarpeeksi läheistä paikkakuntaa mistä löytäisin sellaisen.Ja en mielelläni maksaisi siitä yli 1000euroa;).voisitteko kertoa mistä voisin ostaa kultaisennoutajan pennun sopivaan hintaan.Ja olisi hyvä jos se olisi myynnissä jossain 1.Pieksämäellä. 2.Juvalla 3.Mikkeli 4.Kuopio.
mistä löytäisin kultaisennoutajan pennun
4
215
Vastaukset
- minttu13mk
PS. olen kyllä yrittänyt etsiä sitä mutta en ole löytänyt joten jos joku sattuisi tietämään paremmin mistä voisin löytää sellaisen niin voisiko ystävällisesti kertoa mistä sen löytää?????
- Tipsutare
www.eurobreeder.com jos kieli taitoa löytyy niin saa paperit mukaan Suomen paperittoman hinnalla jo. :)
Haku onnistuu julkisten päästä joko lentokentältä tai laiva matkan päästä (Tallinna). - Mörkö
Nykypäivänä melkeen kukaan ei myy kultaistanoutajaa tonnilla.. 1100 ja 1200 on yleisempiä. Pari satasta sinne tai tänne, eihän se vaikuta yhtään siihen kuinka paljon se koira tulee sulle tulevaisuudessa maksamaan.
Kai teiän lähellä joku kennel on, jossei oo niin itse olisin ainakin valmis hakeen koiran toiselta puolelta Suomea jos se siitä olisi kiinni. :) Mut kaikilla on omat mielipiteensä, päätä ite mitä teet :)- heiffi
Järvenpäässä kultsipentuja luovutusiässä! Hp.1200 € kuljetus varmasti mahdollinen hieman lähemmäksi. Pistä s-postia jos haluat lisätietoja! [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010