MSM:n (orgaanisen rikin) kerrotaan helpottavan allergisia oireita.
Itse olen syönyt MSM:ää muusta syystä nyt jo yli vuoden, ja ainakaan tänä kesänä ei ollut allergiaoireita juuri lainkaan, vaikka olenkin mm. koivulle ja joillekin muille pölyille allerginen.
Monipuolinen aine, ja voin suositella allergioista kärsiville pienellä varauksella.
Aiemmin tilasin MSM:ää ulkomailta (hinnan takia), mutta viimeeksi tilasin halpaa jauhetta kamakalle.com:sta. Luontaistuotekaupoistakin MSM:ää saa kapseloituna, mutta hinta on ainakin minun kukkarolleni liian hurja.
MSM ja allergiat
8
2322
Vastaukset
- joo
tuota samaa ainetta ole hevosille tarkoitettuna.
taitaa olla hinta siellä halvempi. MSM:llä lienee monia vastustuskykyyn liittyviä positiivisia vaikutuksia myös muita kuin tuo allergiapuoli.
Hinta vaan on kapseleina todella kallis.- Pete
MSM-valmisteissa on eroja. Pääasiassa eläimille tarkoitetut tuotteet tuskin ovat yhtä laadukkaita ja puhtaita kuin ihmisille tarkoitetut...
Itse olen aina käyttänyt Lignisulin MSM-jauhetta, jonka pitäisi olla markkinoiden parasta. Ennen tilasin ulkomailta (=USA:sta), mutta nyt löysin samaa tavaraa kamakalle.com:sta suht' edullisesti. Lisätietoja (Lignisulin) MSM:stä ja sen vaikutuksista saa osoitteesta www.msm.com. - taas niitä
Pete kirjoitti:
MSM-valmisteissa on eroja. Pääasiassa eläimille tarkoitetut tuotteet tuskin ovat yhtä laadukkaita ja puhtaita kuin ihmisille tarkoitetut...
Itse olen aina käyttänyt Lignisulin MSM-jauhetta, jonka pitäisi olla markkinoiden parasta. Ennen tilasin ulkomailta (=USA:sta), mutta nyt löysin samaa tavaraa kamakalle.com:sta suht' edullisesti. Lisätietoja (Lignisulin) MSM:stä ja sen vaikutuksista saa osoitteesta www.msm.com.niitä Ternimaitokapseli ym-juttuja.. huoh!
- Pete
taas niitä kirjoitti:
niitä Ternimaitokapseli ym-juttuja.. huoh!
Itse olen syönyt MSM:ää hiusten terveyden parantamiseen ja yleisen terveyden ylläpitoon. MSM on tosiaan nopeuttanut hiusten ja kynsien kasvua, muista vaikutuksista on vaikea sanoa mitään (paitsi että allergiaoireita on tänä kesänä tosiaan ollut vähemmän kuin aiemmin).
Syön myös monia muita ravintolisiä, kuten CLA:ta, monivitamiinia, kalaöljyä jne. En syö ternimaitokapseleita, koska en usko niistä olevan mitään hyötyä itselleni (kokeilin kerran), enkä tajua, mitä tekemistä tällä asialla on ternimaitokapselien kanssa.
Jos joku tuote on "humpuukia", ei se tarkoita, että kaikki olisi. Enkä nyt sano, että ternimaitokapselit olisivat välttämättä "humpuukia", mutta itse en koe niitä tarpeellisiksi ainakaan omalla kohdallani. - niin sitten
Pete kirjoitti:
Itse olen syönyt MSM:ää hiusten terveyden parantamiseen ja yleisen terveyden ylläpitoon. MSM on tosiaan nopeuttanut hiusten ja kynsien kasvua, muista vaikutuksista on vaikea sanoa mitään (paitsi että allergiaoireita on tänä kesänä tosiaan ollut vähemmän kuin aiemmin).
Syön myös monia muita ravintolisiä, kuten CLA:ta, monivitamiinia, kalaöljyä jne. En syö ternimaitokapseleita, koska en usko niistä olevan mitään hyötyä itselleni (kokeilin kerran), enkä tajua, mitä tekemistä tällä asialla on ternimaitokapselien kanssa.
Jos joku tuote on "humpuukia", ei se tarkoita, että kaikki olisi. Enkä nyt sano, että ternimaitokapselit olisivat välttämättä "humpuukia", mutta itse en koe niitä tarpeellisiksi ainakaan omalla kohdallani.sitä myytäisiin taatusti erittäin laajalti (ei taatusti ainakaan verkostomarkkinoinnin avulla), siitä olisi runsaasti artikkeleita tiedelehdissä ja tuotteen keksijä olisi multimiljonääri. Mistäs tuota MSM:ää siis saa ostaa?
Jokainen tietysti saa laittaa rahansa ihan mihin haluaa ja parhaaksi näkee. - Pete
niin sitten kirjoitti:
sitä myytäisiin taatusti erittäin laajalti (ei taatusti ainakaan verkostomarkkinoinnin avulla), siitä olisi runsaasti artikkeleita tiedelehdissä ja tuotteen keksijä olisi multimiljonääri. Mistäs tuota MSM:ää siis saa ostaa?
Jokainen tietysti saa laittaa rahansa ihan mihin haluaa ja parhaaksi näkee.MSM on yksi suosituimmista ravintolisistä ainakin USA:ssa. Suomeen tuote on vasta tullut, ja pääsyy tähän lienee se, että vielä hiljattain se oli Suomessa kielletty! (Täysin perusteetta, koska kyseessä on hyvin turvallinen aine.)
Artikkeleita ja tutkimustuloksia löytyy kyllä Netistä vaikka kuinka paljon.
Mitä verkostomarkkinointiin tulee, niin kyseessä on mielestäni pyramidikusetuksen laillistettu muoto, jota minä en ainakaan kannata. En kyllä ole kuullut, että esimerkiksi MSM:ää myytäisiin laajasti verkostomarkkinointikanavien kautta, mutta joka tapauksessa tuotetta saa varmasti halvemmalla muualta. - että semmoista
Pete kirjoitti:
MSM on yksi suosituimmista ravintolisistä ainakin USA:ssa. Suomeen tuote on vasta tullut, ja pääsyy tähän lienee se, että vielä hiljattain se oli Suomessa kielletty! (Täysin perusteetta, koska kyseessä on hyvin turvallinen aine.)
Artikkeleita ja tutkimustuloksia löytyy kyllä Netistä vaikka kuinka paljon.
Mitä verkostomarkkinointiin tulee, niin kyseessä on mielestäni pyramidikusetuksen laillistettu muoto, jota minä en ainakaan kannata. En kyllä ole kuullut, että esimerkiksi MSM:ää myytäisiin laajasti verkostomarkkinointikanavien kautta, mutta joka tapauksessa tuotetta saa varmasti halvemmalla muualta.Saahan sitä kukin uskoa mihin haluaa ja laittaa rahansa myös.
- Pete
että semmoista kirjoitti:
Saahan sitä kukin uskoa mihin haluaa ja laittaa rahansa myös.
Jos mennään ihan perusteisiin, niin ensinnäkin kiistämätön fakta on se, että ihminen ei pysy terveenä ja hengissä ilman ravintoa. Ravintoa saa yleensä tarpeellisen määrän monipuolisesta ruokavaliosta, mutta joskus voi olla hyödyllistä täydentää ravitsemustaan ravintolisillä, etenkin jos jonkun tietyn ravintoaineen tarve on lisääntynyt ja/tai ei ehdi syömään monipuolisesti.
Mitä MSM:ään tulee, niin kyseessä on ihmiskehon tärkeä rakennusaine, joten ihmiskeho varmasti tarvitsee sitä pysyäkseen kunnossa. Voi olla, että monet ihmiset saavat sitä riittävästi ruokavaliostaan, mutta ainakin itse olen hyötynyt MSM-ravintolisän käytöstä. Elintarvikkeissa MSM:ää on pieniä määriä lähinnä kasviksissa ja maitotuotteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844