SNS pilot siteet pitäisi vaihtaa Rottefellan NNN siteisiin. Millä vanhat reijät kuuluu paikata. Tulpilla ja liimalla vai? Mitä liimaa?
Vastaukset 6
- Näkökulmia
Tarvitaan ainakin vedenkestävää liimaa.
Voit laittaa pelkän liiman, joka luultavasti riittää tukkimaan aukot. Tai sitten voit vuolla puusta sopivat tapit ja laittaa ne liiman kanssa paikoilleen. Itse laittaisin jotain kaksikomponenttista liimaa, kun ne ei kutistu kuivuessaan. Sillä liimaa puutapit.
Miten sitten on niiden puutappien kanssa, jos pääsee kastuun. Kuivuvatko koskaan ja turpoavatko kostuessaan? Jos suksia säilyttää sisällä tai muuten kuivassa, niin tuosta ei tule ongelmaa. -> varmempaa kun tappi ei ole liian tiukka ja ei pääse halkaisemaan suksea.- vfjneq
olisiko muovinen tappi kuitenkin parempi??
- Ei kallista
Kas kun rottefella ei ole tuonut markkinoille siteen aluslevyä jonka voisi liimata pilotin reikien päälle ,eli olisi ruuvien paikoilla levyssä valmiina tapit jotka tukkisivat ruuvinreijät ja saisi niistä tukevan tartunnan ja kohdistuksen liimattaessa ?
- Näkökulmia
Älä ota stressiä reikien paikkaamisesta.
Vedenkestävää liimaa ja puutappi.
Saa olla melkoinen vesikeli, jotta merkittävä kosteus pääsee hakeutumaan suksen sisäosiin saakka. - näinsekäykäykä
Puusepänliimaa (esim. Erikeeper plus - kosteudenkestä puuliima) ja tee liimasta ja sahanpurusta tahna, jolla täytät reiät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459