SNS pilot siteet pitäisi vaihtaa Rottefellan NNN siteisiin. Millä vanhat reijät kuuluu paikata. Tulpilla ja liimalla vai? Mitä liimaa?
Vanhan siteen reikien paikkaus
6
4717
Vastaukset
- Näkökulmia
Tarvitaan ainakin vedenkestävää liimaa.
Voit laittaa pelkän liiman, joka luultavasti riittää tukkimaan aukot. Tai sitten voit vuolla puusta sopivat tapit ja laittaa ne liiman kanssa paikoilleen. Itse laittaisin jotain kaksikomponenttista liimaa, kun ne ei kutistu kuivuessaan. Sillä liimaa puutapit.
Miten sitten on niiden puutappien kanssa, jos pääsee kastuun. Kuivuvatko koskaan ja turpoavatko kostuessaan? Jos suksia säilyttää sisällä tai muuten kuivassa, niin tuosta ei tule ongelmaa. -> varmempaa kun tappi ei ole liian tiukka ja ei pääse halkaisemaan suksea.- vfjneq
olisiko muovinen tappi kuitenkin parempi??
- Ei kallista
Kas kun rottefella ei ole tuonut markkinoille siteen aluslevyä jonka voisi liimata pilotin reikien päälle ,eli olisi ruuvien paikoilla levyssä valmiina tapit jotka tukkisivat ruuvinreijät ja saisi niistä tukevan tartunnan ja kohdistuksen liimattaessa ?
- Näkökulmia
Älä ota stressiä reikien paikkaamisesta.
Vedenkestävää liimaa ja puutappi.
Saa olla melkoinen vesikeli, jotta merkittävä kosteus pääsee hakeutumaan suksen sisäosiin saakka. - näinsekäykäykä
Puusepänliimaa (esim. Erikeeper plus - kosteudenkestä puuliima) ja tee liimasta ja sahanpurusta tahna, jolla täytät reiät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815