jth_12
Vapaa kuvaus
Satunnaista kirjoittelua harrastuksista. Vapaa-aikanani: Hiihtoa, pyöräilyä (maastossa ja maantiellä) muuta pientä ulkoilua Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
13
Kommenttia
241
Onko akkusähkösahoista sähköketjusahan korvaajaksi
Suurin osa omasta polttopuun sahauksesta on 230V piuhan päässä sahattavissa. Vanha halpa saha toiminee vielä, mutta korv161045Energialuokka B ja vetelyys
Tuoko pienempi energialuokka renkaan runkoon myös joustavuutta lisää. Tuntuisi siis ajossa vetelyytenä. Vanhat renkaat o3475Mondeo vs Focus C-max sisätilat
Jonkun ajanpäästä on tarkoitus vaihtaa kakkosauto uudempaan (vanha on 1993 ja on ollut yli 10v mulla vähäisessä käytössä0129Kurtturuusun korvaaminen
Millaisia ehdotuksia on Kurtturuusun poistamiseen ja sen aidan korvaamiseen toisella aidalla. Pihalla on jonkun matkaa s111872Päästöt katsastuksessa
Katsastuksessa päästöt oli seuraavasti tyhjäkäynti: CO% 0,00 CO2 8,9 HC ppm 4 O2 4,8 Kierroksilla CO% 0,02 CO2 12,503124Vanhojen kitkojen loppuun ajo
Milloin kannattaa laittaa alle 2007 tehdyt kitkat auton alle? Kulutuspintaa niissä on jäljellä noin 6mm (ei ainakaan yli29297Pyöritystekniikka
Kun on niin paljon noista säännöistä keskustelua, niin miksi ei keskustelisi pyörityksestä markettihybridillä. http://k6165Tubeless renkaista hyötyä
Mitä hyötyä saa tubeless renkaista tavallisella/perinteisellä vanteella? Jollain muutossarjalla kaiketi saisi sen vantee93041Jokapaivä pyöräilyä
Sanokaas onko jotain haittaa kunnon kehittymiseen jos pyöräilee useamman päivää putkeen ilman välipäiviä? Kaikissa treen32615Loppusyksyn kuntoilu
Mitä tavallisen kuntoilijan kannattaa tässä vaiheessa vuotta tehdä, että talvella pääsee nopeammin kiinni mukavaan menoo11313Sykemittarin luotettavuus
Millaisia eroja noissa sykemittareissa yleensä on? Itse ole miettinyt näyttääkö oma Bluetooth yhteydellä varustettu ant3134Kiekot maantiepyörään -- 20 vai 36 puolaa
Sanokaas paljonko on käytännön eroa, jos puolia on kiekossa 20 tai 36? Kyselin vanhaan pyörään kiekkoja ja läheltä löyt2346Rungon väsyminen
Vanhaa maantiepyörää voisi talven aikana kunnostaa tai sitten etsiä jotain toista käytettyä. Paljonko teräsrunko väsyy111284