Teen huomenna itsemurhan. Kertokaa kivuttomia tapoja tehdä se.
teen itsemurhan
17
554
Vastaukset
- ei sellaista tapaa
ole olemassakaan. Mikä on nin huonosti, että tuollaista suunittelet. Muista sitä tuskaa, mikä vanhemmillsi ja muulle perheellesi ja sukulaisillesi tulee, hanki ennemmin apua ongelmiisi
- minä•
1. Tarkoitan tapaa joka sattuu mahdollisimman vähän
2. Niille ei aiheudu tuskaa
3. En saa apua, koska kukaan ei auta minua - TheHelperEmo
Toivottavasti tää auttaa. oot kuullu tan varmaa sata kertaa mut sul o viel koko elämä edes. Vaik asiat tuntuu meneva huonosti ni kyl ne paranee. Jos sua kiusataa henkisesti nii anna niitte olla koska kaikki jotka haukkuu luulee olevansa nii mahtavii... Jos kiusaaminen on fyysistä nii voiha taha numeroo soittaa 112. Mut mielummi kannattaa eka vanhemille tai lähimmäiselle kertoo. Mut joo ei itsari oo vaihtoehto vaik silt ny tuntuu...
- minä•
Niin ja se että on koko elämä aikaa. Yritän selvitä kokoajan aikuisuuteen, ja tasapainoiseen elämään, työhön, kotiin, perheeseen, harrastuksiin... Siinä on tavoitteita.
- minä•
Jos kertoo itsemurhasta, ne ei ota vakavasti. Minä en kestä enää joka vuosi 7kuukautta menee siihen, että ajattelee vain itsemurhaa, itsemurhaa, itsemurhaa... Loput 5kuukautta voin elää normaalia elämää.
Kiitos vastauksista kaikille!- Emotyttö_01
Älä tee itsemurhaa. Elät vaan kerran. Ja kyllä sun vanhemmat susta välittää, ei ne sua olis synnyttänytkään jossei haluaisi lasta. Koita nyt selvitä aikuisuuteen edes, koska elämäsi voi hyvin parantua. Mene psykologille tai terkkarille, he auttavat sinua. Minäkin pääsen kohta tässä masennuksen keskellä psykologille.
Älä tee itsaria! Elät vain kerran! Mäkin oon usein ajatellu itsaria, mutta en oo tehny sitä. Oo säki vahva ja kestä vastoinkäymiset - minä•
Emotyttö_01 kirjoitti:
Älä tee itsemurhaa. Elät vaan kerran. Ja kyllä sun vanhemmat susta välittää, ei ne sua olis synnyttänytkään jossei haluaisi lasta. Koita nyt selvitä aikuisuuteen edes, koska elämäsi voi hyvin parantua. Mene psykologille tai terkkarille, he auttavat sinua. Minäkin pääsen kohta tässä masennuksen keskellä psykologille.
Älä tee itsaria! Elät vain kerran! Mäkin oon usein ajatellu itsaria, mutta en oo tehny sitä. Oo säki vahva ja kestä vastoinkäymisetMulla on masennusta. Lisäksi minulla on seksifantasioita, joiden en usko toteutuvaan huonon itsettunnon takia. Olen anarkisti, ja koko maailma tuntuu paskalta. Se on typerää kuinka esim. miehet pakotetaan armeijaan. Mun kylä on tosi pieni ja se vituttaa.
- TheHelperEmo
Juu. Tiiän minkalaisii juntteja voikaa olla. Kyl mä noi seksifantasiatki ymärrän. Mulki o iha sairaita :D eikä niitte tarviikka toteutuu. I feel ya bro... or sis? Ymmärsin ett oot poika.
- minä•
En ole poika :D
Moro!
Ylläolevat kommenteissa toisteltu "elät vain kerran ja ei kannata antaa periksi" pitää täsmälleen paikkaansa. Tärkeintä tässä hetkessä on se että saat ammatti-apua. Avun hakemista ei missään nimessä tule hävetä.
Ihmisten ei ole tarkoitus olla yksin omien asioidensa kanssa, kuorma kasvaa silloin liian suureksi.
Vaikka asutkin pienessä kylässä niin sehän ei tarkoita että sinun pitää loppuikäsi siellä asua. Maailma on niin iso paikka että löydät varmasti ympärillesi samanhenkisiä ihmisiä. Älä luovu toivosta vaan hanki itsellesi apua.
Hakeudu rohkeasti oman paikkakuntasi mielenterveyspalvelujen pariin. Varaa aika esimerkiksi lääkärille joka pystyy antamaan sinulle lähetteen eteenpäin psykologille. Keskity siihen että apu voi olla yhden puhelinsoiton päässä.
Toivotamme kovasti tsemppiä ja rohkeutta sinulle. Älä koskaan anna periksi koska vastoinkäymiset tuppaavat muodostumaan vahvuuksiksi.
Terveisin, Mirva nettisaappaasta Jyväskylästä- minä•
Selventäisin vähän: Tiedän erä pääsen pois joskus tästä kylästä, mutten vain kestä enää odottaa
Seksifantasiani eivät ole sairaita, ja toteutuvat 99% varmasti.- tommi800
Onneks et tappanu ittees eilen, kun uhkasit, toivottavasti olet elossa nyt.
Sulje musiikki pois. Älä pidä kuulokkeita korvilla. Istu mukavaan asentoon.
Laita kätesi ristiin kämmenet olkapäille. Kuvittele, että joku halaa sinua, ja on niin viisas ja mahtava, että voi sinua rakastaa. Tiedä, niitäkin ihmisiä on olemassa. Niitä tosifiksuja ja ymmärtäväisiä, jotka omilla aivoillaan ajattelee.
- minä•
Tein juuri päätöksen: olen elänyt 13 vuotta. Viisi vuotta sitten harkitsin itsemurhaa. En olisi silloin uskonut, että eläisin nyt. Viiden vuoden päästä olen 18, ja tavoitteeni on jaksaa sinne. En usko nyt selviäväni, mutta niin kävi viimeksikin.
- weweswgfsegwes
Kui vanha oot ?
- minä•
Juurihan kerroin eläneeni 13 vuotta
oon mäki miettiny itsarii koska vanhemmat on eronneet ja mua on ennen kiusattu sattasen koulussa mutta puhuin äitin kanssa puhelimessa niin en tehny sitä!! Kannattaa puuhuu jollekkin
- "Teen Itsemurhan"
Ok mä en.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496400
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284477- 982905
- 412287
- 332082
- 562046
- 1091860
- 221759
- 271562
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311501