Hei!
Minulla on tietokoneessani seuraavanlaiset "suorittimet":
CPU:
Intel(R) Pentium(R) CPU P6000 @ 1.87GHz
CPU Speed:
1.9 GHz
RAM:
1.8 GB
Microsoft Windows 7 Home Premium Edition (build 7600), 64-bit
Video Card:
Intel(R) HD Graphics
----
Video RAM: 763.4 MB
3D: Yes
Hardware T&L: Yes
Pixel Shader version: 4.0
Vertex Shader version: 4.0
Sound Card:
Realtek High Definition Audio
Free Disk Space:
175.8 GB
DVD-ROM:
HL-DT-ST DVDRAM GT31N
GTA San Andreas ei kuitenkaan toimi kuten pitäisi. Grafiikat ovat TODELLA sahalaitaiset ja huonot ja vähän väliä peli lagaa. Mikä laitteistossani mättää? Näytönohjaimeksi on ehdotettu seuraavanlaista: 128 MB DirectX 9.0c compliant video card (NVIDIA GeForce 6 series). Minulla ei ole ehkä tuota DirectX 9.0c:tä...
Vastauksia?
PS.: Can You Run It -sivulla olen jo käynyt usein. Älkää ehdottako sitä.
:)
Mikä laitteistossani on vikana?
5
85
Vastaukset
- gamer SA
Onko kellään apuja? :)
- cJ_
no ensin menet sinne pelin display-asetuksiin, nostat resoa ja otat frame limitterin pois päältä. antialiasing auttaa sahalaitoihin, mut se vie tehoja. samoin se visual fx quality-juttu kannattaa laittaa low;lle.
prossusta päätellen kyseessä on varmaan läppäri?- gamer SA
Kiitos avusta, kokeilen.
Joo, läppäri on. :) - gamer SA
gamer SA kirjoitti:
Kiitos avusta, kokeilen.
Joo, läppäri on. :)Tein noin miten neuvoit, mutten saa antialiasingia päälle. Mistä johtuvaa? Osaako joka neuvoa?
- cJ_
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=423056
Mitä tuota ketjua lueskelin niin Intelin integroidut näyttikset eivät vain tue antialisointia. Toki näytönohjaimen valikossa saattaa olla oma reunanpehmennys asetus mutta vaikea sanoa mihin se vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823