Hei!
Minulla on tietokoneessani seuraavanlaiset "suorittimet":
CPU:
Intel(R) Pentium(R) CPU P6000 @ 1.87GHz
CPU Speed:
1.9 GHz
RAM:
1.8 GB
Microsoft Windows 7 Home Premium Edition (build 7600), 64-bit
Video Card:
Intel(R) HD Graphics
----
Video RAM: 763.4 MB
3D: Yes
Hardware T&L: Yes
Pixel Shader version: 4.0
Vertex Shader version: 4.0
Sound Card:
Realtek High Definition Audio
Free Disk Space:
175.8 GB
DVD-ROM:
HL-DT-ST DVDRAM GT31N
GTA San Andreas ei kuitenkaan toimi kuten pitäisi. Grafiikat ovat TODELLA sahalaitaiset ja huonot ja vähän väliä peli lagaa. Mikä laitteistossani mättää? Näytönohjaimeksi on ehdotettu seuraavanlaista: 128 MB DirectX 9.0c compliant video card (NVIDIA GeForce 6 series). Minulla ei ole ehkä tuota DirectX 9.0c:tä...
Vastauksia?
PS.: Can You Run It -sivulla olen jo käynyt usein. Älkää ehdottako sitä.
:)
Mikä laitteistossani on vikana?
5
94
Vastaukset
- gamer SA
Onko kellään apuja? :)
- cJ_
no ensin menet sinne pelin display-asetuksiin, nostat resoa ja otat frame limitterin pois päältä. antialiasing auttaa sahalaitoihin, mut se vie tehoja. samoin se visual fx quality-juttu kannattaa laittaa low;lle.
prossusta päätellen kyseessä on varmaan läppäri?- gamer SA
Kiitos avusta, kokeilen.
Joo, läppäri on. :) - gamer SA
gamer SA kirjoitti:
Kiitos avusta, kokeilen.
Joo, läppäri on. :)Tein noin miten neuvoit, mutten saa antialiasingia päälle. Mistä johtuvaa? Osaako joka neuvoa?
- cJ_
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=423056
Mitä tuota ketjua lueskelin niin Intelin integroidut näyttikset eivät vain tue antialisointia. Toki näytönohjaimen valikossa saattaa olla oma reunanpehmennys asetus mutta vaikea sanoa mihin se vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245