Hei!
Minulla on tietokoneessani seuraavanlaiset "suorittimet":
CPU:
Intel(R) Pentium(R) CPU P6000 @ 1.87GHz
CPU Speed:
1.9 GHz
RAM:
1.8 GB
Microsoft Windows 7 Home Premium Edition (build 7600), 64-bit
Video Card:
Intel(R) HD Graphics
----
Video RAM: 763.4 MB
3D: Yes
Hardware T&L: Yes
Pixel Shader version: 4.0
Vertex Shader version: 4.0
Sound Card:
Realtek High Definition Audio
Free Disk Space:
175.8 GB
DVD-ROM:
HL-DT-ST DVDRAM GT31N
GTA San Andreas ei kuitenkaan toimi kuten pitäisi. Grafiikat ovat TODELLA sahalaitaiset ja huonot ja vähän väliä peli lagaa. Mikä laitteistossani mättää? Näytönohjaimeksi on ehdotettu seuraavanlaista: 128 MB DirectX 9.0c compliant video card (NVIDIA GeForce 6 series). Minulla ei ole ehkä tuota DirectX 9.0c:tä...
Vastauksia?
PS.: Can You Run It -sivulla olen jo käynyt usein. Älkää ehdottako sitä.
:)
Mikä laitteistossani on vikana?
5
130
Vastaukset 5
- gamer SA
Onko kellään apuja? :)
- cJ_
no ensin menet sinne pelin display-asetuksiin, nostat resoa ja otat frame limitterin pois päältä. antialiasing auttaa sahalaitoihin, mut se vie tehoja. samoin se visual fx quality-juttu kannattaa laittaa low;lle.
prossusta päätellen kyseessä on varmaan läppäri?- gamer SA
Kiitos avusta, kokeilen.
Joo, läppäri on. :) - gamer SA
gamer SA kirjoitti:
Kiitos avusta, kokeilen.
Joo, läppäri on. :)Tein noin miten neuvoit, mutten saa antialiasingia päälle. Mistä johtuvaa? Osaako joka neuvoa?
- cJ_
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=423056
Mitä tuota ketjua lueskelin niin Intelin integroidut näyttikset eivät vain tue antialisointia. Toki näytönohjaimen valikossa saattaa olla oma reunanpehmennys asetus mutta vaikea sanoa mihin se vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561