Nii että tietääkö joku minkänäkösii tän tyyppisistä sekotuksista olisi tulossa?
Minkälainen luonne olis.
Kun olis tarkotuksena löytää itselleen bernin sekotus.
Ja entäs tää hinta puoli?
Berninpaimenkoiran ja kultsin/saksarin tai jonkun muun sekotuksi
1
118
Vastaukset
- BerniSaku
Berni-saksanpaimenkoira
Turkki: saksanpaimenen, puolikarkeahko, tiheä, lyhyehkö
Väri: saksanpaimen
Korvat: tyypilliset seropikorvat, puolilupat
Ruumiinrakenne: vähän raskaampi kuin spk, mutta ei yhtä raskas kuin berni. Suunnilleen rottweilerin kaltainen.
Voimakas ja vahva.
Luonteeltaan äärimmäisen uskollinen perheelleen, tottelevainen, jääräpää. Erittäin fiksu. Lapsiystävällinen. Lapsiperheessä mm. vahtii lapsia, viihtyy niiden kanssa ja on heti paikalla, kun lapselle sattuu jotain/lapsi itkee.
Koira sairastui 9-vuotiaana syöpään ja se lopetettiin. Korkea riski sairastumiseen.
Nuo kokemukset eräästä tuttavapiirin saku-berninpaimenkoira -sekoituksesta.
Oikeanlainen koulutus kuitenkin ratkaiseva tekijä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900