Ärsyttävä akka

naksuva nakki vittu

Menee hermot ystävääni! Kyselee kokoajan säädinkö sen exän kanssa ku ne oli yhä yhdessä (olen sanonut tuhat kertaa EN!)

Hän väittää exiensä/säätöjensä pitävän minua rumana (vaikka moni on ollut minuun yhteydessä ystäväni tietämättä) ja lopulta ystäväni puhuukin itsensä aina pussiin sanomalla jotain että "no kun se kyseli ootko sinkku ni sano sille että et oo ettei se kiinnostu susta" no hmmm miksi ihminen joka pitää minua rumana kiinnostuisi?? ;)

Ja kaikkein paskamaisin juttu tulee tässä! Minä olen ainoa hänen ystävistään joka ei ole nähnyt hänen uusinta poikaystäväänsä!! Aina keksii jonkun tekosyyn. Lisäksi hän kerran sanoi minulle että "poikaystäväni ei pidä naisista jotka meikkaa, et se ei varmaan kauheesti pidä susta".

Noh mä meikkaan joka päivä ja tykkään olla muutenkin näyttävä kuitenkaan olematta tyrkky. Ystäväni sen sijaan ei paljoa laittaudu, ihan kevyen meikin laittaa aina. Hitto kun vituttaa kun aina hänen löydettyä uuden miehen hän yrittää keksiä miksi miehet eivät pidä minusta mutta kuitenkin vihjaa että "älä vie sitä multa".

Ja siis faktat pöytään. Mä oon aivan ihana ystävä. Mä aina kannustan sitä, oon ilonen sen puolesta enkä ikinä edes tapailisi miestä jonka kanssa sillä on ollut säätöö. Mä ihan tosissani kohtelen sitä niin kuin haluaisin itseäni kohdeltavan. Tää mun ystävä on kaiken lisäks itsevarma, mutta minun seurassani voi huomata pienen epävarmuuden.

Mä oon sanonu sille tuhat kertaa että se on se luonne mihin ihminen kiintyy, ja jos mies on päättänyt olla ystäväni kanssa, hän aivan varmasti pitää katseensa ja halunsa siinä omassa tytössä. No matter what. Ja ihan vielä näin lopuksi mainitsen että itse olen itse siis onnellisesti kihloissa (hääpäiväkin jo sovittu) enkä sormusta ole koskaan pois ottanut/piilotellut kenenkään miehen takia.

1

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiä!

      Kuulostaa aika vakavalta. Itselläni on samankaltainen kaveri, ongelmamme vaan ovat pienempiä, eivätkä pyöri miesten ympärillä. Sinuna, niin vaikeaa kuin se onkin, puhuisin kaverillesi. Kertoisin, miltä minusta tuntuu, ja korostaisin, että en aio viedä hänen miehiään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe