Kokemuksia GSF600 Banditista?

Jussiboy

Moron!
Olisiko jollakulla kerrottavaksi kokemuksia Suzuki GSG 600 Banditista? Ruusuja/ risuja?

Kiitos!

6

3007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exe

löysä keula, huono vääntö alle 6000rpm.

• Harri

Oli minulla kun kävin koeajamassa sellaista. Ei vääntöä alakierroksilla. Kierrättää piti, vaikka tehoa pitäis olla. Ostin uuden cbf- hondan ja se vääntää mukavammin. Ihan riittävä peli ainakin meikeläiselle.

• GSF

Ihan asiallinen peruspyörä. - sopii meidän nopeusrajoituksiin (ja toki hieman korkeampiinkin) ja olosuhteisiin varsin hyvin.

Mallisarjana alkaa olla jo ikää mittarissa, mutta eipä tuo kai mikään vika ole sinäänsä.

Itse ajelen pääasiassa kaupunkiajoa ja mutkateitä ja enpä nyt pysty nimeämään mitään ärsyttävää/ajoa estävää piirrettä.

Edellisten viestien vääntöasiasta en ole täysin samaa mieltä - itse kun normaalisti ajelen, ei konetta tarvitse kyllä hirveesti kierroksilla ajella. Mutta maut ja tarpeet ovat tietysti jokaisella yksilölliset.

Teho nyt sitten taas on sellainen asia, että siihen ei kai voi koskaan olla täysin tyytyväinen, mikäli on taipumusta "nälkiintyä" yhä vaan uudestaan - voi sitten lopuksi alkaa ahtimella varustettu Busakin tuntumaan rauhalliselta :-)

Keula voisi tosiaan olla aavistuksen jämäkämpi, muttei sekään mikää 70-luvun Chevrolet ole :-)

• Pepe

Osta saman tein 1200 Bandit

Siinä on mopossa luonnetta, ei tyyppi vikoja ja moottori on ehkäpä ja onkin kaikista kestävin mitä on tehty, on pitkät perinteet... Meinaan.
      Ja mikä tärkeintä... Kyllä lähtee

• antti

moi! mulla olisi myytävänä 600 bandit vm. 97. soittele jos kiinnostaa 050 570 78 49.

• Janizpetke

jos siis olet jo hommannut pyörän. Itsellä oli yhden kesän tuollainen ja tykkäsin kyllä kovasti. Mukava ajaa kaupungissa ja myös maantiellä. Ei ehkä sopivin pyörä kaksipäällä ajettaessa, mutta muuten herkku. Hyvä aloittelupyörä ainakin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe