Moron!
Olisiko jollakulla kerrottavaksi kokemuksia Suzuki GSG 600 Banditista? Ruusuja/ risuja?
Kiitos!
Kokemuksia GSF600 Banditista?
6
3007
Vastaukset
- exe
löysä keula, huono vääntö alle 6000rpm.
- Harri
Oli minulla kun kävin koeajamassa sellaista. Ei vääntöä alakierroksilla. Kierrättää piti, vaikka tehoa pitäis olla. Ostin uuden cbf- hondan ja se vääntää mukavammin. Ihan riittävä peli ainakin meikeläiselle.
- GSF
Ihan asiallinen peruspyörä. - sopii meidän nopeusrajoituksiin (ja toki hieman korkeampiinkin) ja olosuhteisiin varsin hyvin.
Mallisarjana alkaa olla jo ikää mittarissa, mutta eipä tuo kai mikään vika ole sinäänsä.
Itse ajelen pääasiassa kaupunkiajoa ja mutkateitä ja enpä nyt pysty nimeämään mitään ärsyttävää/ajoa estävää piirrettä.
Edellisten viestien vääntöasiasta en ole täysin samaa mieltä - itse kun normaalisti ajelen, ei konetta tarvitse kyllä hirveesti kierroksilla ajella. Mutta maut ja tarpeet ovat tietysti jokaisella yksilölliset.
Teho nyt sitten taas on sellainen asia, että siihen ei kai voi koskaan olla täysin tyytyväinen, mikäli on taipumusta "nälkiintyä" yhä vaan uudestaan - voi sitten lopuksi alkaa ahtimella varustettu Busakin tuntumaan rauhalliselta :-)
Keula voisi tosiaan olla aavistuksen jämäkämpi, muttei sekään mikää 70-luvun Chevrolet ole :-) - Pepe
Osta saman tein 1200 Bandit
Siinä on mopossa luonnetta, ei tyyppi vikoja ja moottori on ehkäpä ja onkin kaikista kestävin mitä on tehty, on pitkät perinteet... Meinaan.
Ja mikä tärkeintä... Kyllä lähtee - antti
moi! mulla olisi myytävänä 600 bandit vm. 97. soittele jos kiinnostaa 050 570 78 49.
- Janizpetke
jos siis olet jo hommannut pyörän. Itsellä oli yhden kesän tuollainen ja tykkäsin kyllä kovasti. Mukava ajaa kaupungissa ja myös maantiellä. Ei ehkä sopivin pyörä kaksipäällä ajettaessa, mutta muuten herkku. Hyvä aloittelupyörä ainakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361