surkeat remonttifirmat Mikkeli alue

juopon tekemää

Täytyy todeta että nyt on taas kokemusta yhdestä pienestä remonttrireiskafirmasta (mikkelin alue). Laatu on sutta ja sekundaa ja puusilmä omistaja väittää vaan että hyvää on.

Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tutun suosituksia uskon. Tästä lähtien kysyn kohteita joita firma tehnyt. Eihän ne epäonnistuneita esittele toisaalta mutta on edes parempi pohja tekemiselle.

Joku juoppo suhari (pimeä työvoima) käy tekemässä hommia kun ensin omistajan kanssa urakasta sovittu. Tämä apuri osannut yhtään mitään. Näköjään pitää tehdä kirjallinen sopimus jossa lukee että töitä tekee nimenomaan nimetty ja sovittu henkilö, muilla ei asiaa työmaalle.

Pettymyksen aiheuttanut firma esittelee kotisivullaan hienoja kohteita. totuus on täyttä sontaa! Toivottavasti sinä yrittäjä luet tämän ja ymmärrät mitä mielipahaa aiheutat. Ainahan voi tilata tavaran tarkistajan arvioimaan puolueettomasti mutta itse en enää vain jaksa. Remontti on nyt tehty ja otan sen opetuksena huonosta urakoijan valintatyöstä. Kallista oppia... Mutta sana kyllä leviää. Toivotaan että tulee lama sinullekkin. Tällä menolla työt ei lopu mutta hiljenee Mikkelin alueella. Pieni kylä, sana leviää.

27

9119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopasen kyllä

Moro! Mikäköhän mahtaa olla firman nimi?

• juopon tekemää

valitettavasti en voi paljastaa ettei tule herjauksesta ja mustamaalaamisesta syytettä. Tarina on kuitenkin 100% tosi. Hermot menneet joten tuli kirjoitettua tännekkin palstalle.

En voi kuin ihmetellä että miten sekin firma voi ylipäätään pyöriä kun tuollaista laatua tekee. Kyllä tässä maassa sutta ja sekundaa firmatkin näköjään pärjää. Ja nähty laatu on heidän mielestään aivan normaalia alan laatua. Kumma juttu kun muualla on priimaa. Korostan että oma vika ja nyt kärsin. Tekisi mieli lähettää nämä meidän referenssikuvat johonkin lehteen nimettöminä. Voisi sitten vertailla kotisivujen otoksiin.

• Jokujos
        juopon tekemää kirjoitti:

valitettavasti en voi paljastaa ettei tule herjauksesta ja mustamaalaamisesta syytettä. Tarina on kuitenkin 100% tosi. Hermot menneet joten tuli kirjoitettua tännekkin palstalle.

En voi kuin ihmetellä että miten sekin firma voi ylipäätään pyöriä kun tuollaista laatua tekee. Kyllä tässä maassa sutta ja sekundaa firmatkin näköjään pärjää. Ja nähty laatu on heidän mielestään aivan normaalia alan laatua. Kumma juttu kun muualla on priimaa. Korostan että oma vika ja nyt kärsin. Tekisi mieli lähettää nämä meidän referenssikuvat johonkin lehteen nimettöminä. Voisi sitten vertailla kotisivujen otoksiin.

Pöh, julkisesta yrityksestä kun on kyse, niin turha on tuollaista puhua. Niistä saa kyllä kertoa mielipiteensä. Eriasia jos yksityishenkilöstä kyse.

Mutta itsekkin rakennusalalla olleena, joillakin asiakkailla ei vain ole mitään hajua, millainen lopputulos tulee olemaan, varsinkin itse valitsemillaan tuotteilla. Hyvähän se on urakoitsijaa syyttää sitten, kun itse valkkaa paskat materiaalit joilla kukaan ei hyvää saa aikaiseksi.

Viimeisin mitä itse olen kuullut, piti sisällään juuri edellä mainitut.. Paljastui että asiakkaan rahat olivat vähän tiukilla, niin piti tehdä iso haloo siitä, ettei muka oltu saumattu laattoja kunnolla.

Jokatapauksessa, Jos täällä nyt sattuu olemaan oikeasti huono urakoitsija, kannattaa siitä tottakai kertoa, mutta jos olet vain hankala ja vittumainen ihminen, niin pidä asia omana tietonasi.

• ei-tu-halval-hyvä

Ehkä urakoitsijankin kannattaa jo heti alussa kertoa tilaajalle, ettei kakkoslaadun materiaaleilla kannata odottaa ykkösluokan lopputulosta.
        Moni pihi kun säästää just väärässä paikassa ja sitten ihmetellään kun tulee sutta ja sekundaa.
        Esimerkki:
        Mulle ehdotettiin aikoinaan pihagrillin tekoa maankaatopaikalta kerätyistä tiilistä.
        Kerroin ettei tavalliset tiilet kestä siinä, vaan täytyy olla tulitiiliä, muuten tiilet halkeilee ja murtuu kuumuudessa ja koko höskä romahtaa parin vuoden sisällä.
        Isäntä ymmärsi yskän ja osti tulitiiliä ja grilli on vieläkin pystyssä ja seisonut siinä kohta 15 vuotta.
        Eli mun mielestä kannattaa perustella tilaajalle miksi ei aina kannata se halvin ratkaisu.

• vaikka näin

Aloita uusi keskustelu aiheesta kysymällä mitä mieltä ihmiset ovat kyseiseltä firmalta saamastaan palvelusta. Sitten voit vastata itse siihen ketjuun kertomalla omat kokemuksesi.
      Noita ketjuja löytyy muistakin firmoista ja kukaan ei kai ole saanut haastetta mustamaalauksesta jos ovat kertoneen huonoista kokemuksistaan.

• stone1

Minkälaista remonttia sinulle tekivät? Ei kai kylpyhuonelaatoituksia?

• Mikä mies mikä maa

Sana ei kierrä niin pitkään kun emme tiedä mikä yritys on asialla. Siihen asti kirjoituksellasi ei ole mitään arvoa. Omistaja raapii siellä tyytyväisenä karvaista rintaansa ja kusettaa seuraavaa.

• juupasenjo-o

Ainoa joka tulisi mieleen on se monta kertaa nimeä vaihtanut ja velkasaneeraukseen päätynyt firma, joka tekee/ teki omakotitalojakin. Omakohtaistakin kokemusta on, vaikka en ole varma ollaanko samassa firmassa, kuin mitä aloittaja kertoi.

• hentunen1

Ilmoita verotoimistoon, jos epäilet pimeätä työvoimaa, tai työsuojelupiiriin.

• Hämillään

Etelä-Savon remontointi ja kattopalvelut tekivät meille sutta ja sekundaa. Lisäksi velottivat tupla hinnan kun toinen Mikkeliläinen yrittäjä olisi tehnyt puolet halvemmalla. Kaduttaa jälkikäteen hirveesti kun vieläkään ei ole valmista vaikka kylpyhuoneremontti alkoi puoli vuotta sitten jo!

• einaroinen

Paskapuhetta että kylppäriremontissa menisi muka puoli vuotta. Satun tietämään kyseisen firman kylppäriremonttoijan ja hän tekee työnsä moitteetta. Valhetta koko sepityksesi...

• pidä-tunkkis

Mistä sä tiedät onko just sun tuntema kaveri ollut remonttia tekemässä?
        Eikä kylppäriremontissa mene puolta vuotta jos asia hoituu normaalisti.
        Tällä kertaa ilmeisesti ei ole hoitunut. Tuskin kukaan tänne aikansa kuluksi tulee paskaa jauhamaan, paitsi tämä einaroinen.

• einaroinen

Lopeta itse vaan hyvän sään aikaan muiden mustamaalaaminen täällä.

• pidä-tunkkis

Ketä olen mustamaalannut ja missä?

• halpahinta

Parhaimmat työmiehet saa vain 9e kulukorvauksen.

• työmiehenparatiisi

Totta ja parhaat työmiehet löytyy tunnestusti Lentokentänkadulta!

• Tunnettuon

Eikö Kari (ins) olekkaan vielä lopettanut turaamista ? Kaikki mihin se mies koskee ei todellakaan muutu kullaksi...

• Remppa_Ruuti

Mulle ei selvinnyt mikä on mennyt vikaan. Voisitko nyt kertoa tarkemmin mihin et ole tyytyväinen ja mitä on tehty virheellisesti?

• DontFuckwithMe

Tuo eteläsavon remontointi ja kattopalvelut on semmoimen kusetusfirma että ihmettelen TODELLA paljon että on edes pystyssä vielä.
      Vamhempia ihmisiä yrittää kusettaa sen minkä kerkiää.

Koitti kusettaa mun porukoita pyytämällä reilut 30 tonttua eräästä remontista.

No mä puutuin asiaan ja saatiin hintaa alaspäin yli 10t. Silti hommat jäi niiltä kesken. USKOMATONTA PASKAA

• HyväFirma

Taidat olla joku remontin tarpeessa oleva köyhä, joka katkeroitui kyseiselle firmalle kun ei saanut remonttia ylihalvalla.

• tiiäsitte

Yhest Sepost puuhuvat, jotta olis mökkilöistä hometta löytynä jäläkeenpäin.

• Huijattu

EAL-PALVELUT OY, tekee putkitöitä, asentaa ilmalämpöpumppuja yms.mutta ennen kaikkea huijaa asiakkaita häpeämättömästi - siis EAL-PALVELUT OY, Mikkeli ...... VAROKAA

• Anonyymi
        Huijattu kirjoitti:

EAL-PALVELUT OY, tekee putkitöitä, asentaa ilmalämpöpumppuja yms.mutta ennen kaikkea huijaa asiakkaita häpeämättömästi - siis EAL-PALVELUT OY, Mikkeli ...... VAROKAA

Jaa-a... Ihan toista asiaa googlasin ja tähän ketjuun päädyin, mutta kun EAL:ää täällä haukutaan niin kenties olisi paikallaan perusteet? Meille kävivät vuosi sitten asentamassa ilmalämpöpumpun ja tekivät kohtuulliseen hintaan erittäin hyvää jälkeä. Asentajilla ei pyöriny peukalot ja juossut tuntiliksa yliajalla. Homma kesti kaikkiaan noin 2.5h. Ainoa asia missä menimme pieleen asentajan ehdotuksesta: ehdotus oli että pumpun poistoputki voitaisiin esteettisistä syistä viedä olohuoneen seinän läpi makuuhuoneen puolelta ulos, ja näin järki sanoo. Näin myös teimme. Se huono puoli ratkaisussa tuli vastaan myöhemmin käytössä, koska luonnollisesti pumpun pari kertaa päivässä tulevat roplatusäänet (ilmeisesti kun pumppu tyhjentää kondemssivedet äänekkäästi?) kuuluvat makkarissa nukkuessa. Parempi vaihtoehto olisi ollut pitää putki olohuoneen puolella, mutta itsepähän annoin luvan ratkaisulle.

Muilta osin kaikki aikataulutuksesta asennukseen meni loistavasti, lasku ei sisältänyt yllätyksiä ja asennusjälki ulkoverhouksen mutkavientejä myöten oli siisti. Tästä siis positiivinen kokemus, jos joku EALn palvelunlaatua yrittää googlailla.

• Anonyymi

ottakaa uutta elämää groupilta tekijät. firma ottaa vaan 40e/tunti, ja on takuu!

• Anonyymi

Takuulla tulee sekundaa jos sitäkään ja homma minkä ammattilainen tekee tunnissa, toimintakeskuksella menee siihen kuukausi.

• Anonyymi

Ehkä jonkun haravoinnin tai jätteiden kuljetuksen tuolta voisi ottaa, mutta ei todellakaan remonttipalveluita jos lopputuloksella on merkitystä. Ja tuo 40€/h on aika kova hinta siitä mitä ne saa aikaan tunnissa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä jonkun haravoinnin tai jätteiden kuljetuksen tuolta voisi ottaa, mutta ei todellakaan remonttipalveluita jos lopputuloksella on merkitystä. Ja tuo 40€/h on aika kova hinta siitä mitä ne saa aikaan tunnissa..

Halvemmaksi ja järkevämmäksi tulee silloin joku urheiluseura haravoimaan ja jätteitä viemään. Sekä silloin tietää rahojen menevän oikeaan paikkaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe