Mikä minua vihastuttaa Toni Ropaa? Sitä, että häntä tunnetaan Bad Mother Fucker (BMF) Suomi24:ässä, joka on itse kiusaaja tässä keskustelupalstoissa. Koska hän ei jätä minua ja muita ihmisiä rauhaan! Hänellä on lisäksi huonoa Suomen kieltä. (vaikka itsekin kirjoitan epäselviä, pahoittelen) Hän sotkee viestejä, joka ei osaa kunnioittaa edes asiallisia viestejä, kun toiset yrittävät kirjoittaa mielipiteitä! Ellei hän osaa tarkistaa menetelmiä, hänen on saatava tuntuvasti lisäopetuksia! Tämän takia minun on pakko kirjoittaa hänestä jotain typerää!!!
Alan kyllästyä koko touhua!
väsynyt.
4
293
Vastaukset
- laizalove
Uskon joka sanaan!!! ;)
- - hyvän tähden -
onko se vaino järkipalstalta levinnyt jo tänne asti ? sinäkinkö sen m naisen kimpussa, häntäkö tekstisi koski ?
- Ei pahalla
Mutta hellää vähän äläkä ota tätä sontaa noin tosissasi ja tärkein : täällä ei oo kenenkään pakko olla, ei sunkaan. Kun suljet koneen , ei tarvii ruikuttaa ja marmattaa.
Sitä saa tehtyä vähästä ison asian.- Niin!
"Kuka minä olen? Milloin tämä tapahtui? Miksi? Miten? Missä? Minkä vuoksi? Kuinka? Jne..."
Tuolla tavoin hänen epäkunnioittava tälläisen lauseen takia tekisi mieli viiltää häneltä kurkut auki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436