Traileripaikka kesäksi Turku- Parainen alueelta

traileriveneilijä

Mistä Turusta tai Paraisilta saisi kohtuuhintaisen traileripaikan, ja suljetulta alueelta? Aika pieni vene kyseessä, 4 metriä. Suurin osa satamista mainostaa ja vuokraa sivuillaan pelkästään noita aisa - paalu - ja vaijeripaikkoja

Onko jotain kohtuuhintaisia veneseuroja, jotka ottaisi alueelleen ja joilla olisi käytettävissä veneluiska alueen sisällä?

Kaikki info erityisesti hinnoista otetaan kiitollisena vastaan

9

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+6

      hinnoista en tiedä mutta paraisten portilla näyttää olevan uusi omistaja

    • Veneillyt

      Kysyppä Airiston veneilijät ry/Pansion pienvenesatama oy. Heillä on laiturialue
      Turussa Lälellä Pansiota.

      • traileriveneilijä

        eikö muualla ?


      • zdznknznz
        traileriveneilijä kirjoitti:

        eikö muualla ?

        Mitä jos itse soittaisit veneseuroihin jotka sijaitsevat haluamallasi alueella?


      • traileriveneilijä
        zdznknznz kirjoitti:

        Mitä jos itse soittaisit veneseuroihin jotka sijaitsevat haluamallasi alueella?

        tiedätkö mitä kännykkäpuhelut maksavat varsinkin jos pyytää yhdistämään haun jälkeen?


      • pöö4r3r4r
        zdznknznz kirjoitti:

        Mitä jos itse soittaisit veneseuroihin jotka sijaitsevat haluamallasi alueella?

        mitä jos itse lakkaisit mainostamasta veneseuroja, ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun "yhdistyksen" satama ryöstöhintoineen


      • älä ruikuta
        traileriveneilijä kirjoitti:

        tiedätkö mitä kännykkäpuhelut maksavat varsinkin jos pyytää yhdistämään haun jälkeen?

        Jos pelkät kännykkäpuhelut tuntuvat kalliilta, nin kannattaisi vaihtaa harrastusta. Miksi pitäisi jonkun sulle jotakin ilmaiseksi antaa. Tee itse satamasi, jos luulet niin halvemmalla pääseväsi.

        Tuskin tuokaan mikään pisnes on: www.polpy.fi


      • djdjdjzkzk
        traileriveneilijä kirjoitti:

        tiedätkö mitä kännykkäpuhelut maksavat varsinkin jos pyytää yhdistämään haun jälkeen?

        Miten olisi www.google.fi ? Ja jos kännykkäpuhelut maksavat liikaa, miten helvatussa sulla on varaa veneeseen???


      • Suhteellisuuden taju
        pöö4r3r4r kirjoitti:

        mitä jos itse lakkaisit mainostamasta veneseuroja, ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun "yhdistyksen" satama ryöstöhintoineen

        Eipä taida teillä olla veneilyyn soveltuvaa herrasmiesmäisyyttä tai näkemystä.
        Eikä teitä kukaan ryöstämään pääse, kun ei ole mitään .
        Ainoastaan ne maksaa, joilla on siihen yksinkertaisesti varaa.
        Niin se vaan on ja on ollut aina.
        Jalat on sitten kävelemistä varten.
        Tiedätkö mikä on 1 kpl venerahayksikkö?
        Aivan
        Se on 1000€


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe