Omistan reilun 4kk ikäisen kissan, joka elelee vain sisätiloissa.
Kyselin ohjeita ystäviltäni kissan hoitamisesta ennen kissan hankintaa ja sokeana uskoin heitä. Minulle kerrottiin, että sisäkissa ei voi saada matoja joten minun ei tarvitsisi antaa lääkettä. Mutta nyt huomasin hiekkalaatikosta, että ystäväni oli väärässä.
Onko kuinka vaarallista että pian 5kk ikäisellä pennulla on matoja, ja kuinka paljon suurinpiirtein lääkkeet maksavat?
Apua hyväuskoiselle?
Pennun madotuksesta
4
95
Vastaukset
- dyrre
Hyväuskoinen on hyvä ja ottaa yhteyttä kissan kasvattajaan jolta saa ne oikeat ja parhaimmat tiedot tai ainakin näin pitäisi olla. Jos kissan kasvattaja on pentutehtailija tai muu täysidiootti, kannattaa soittaa pieneläimiin erikoistuneelle eläinlääkärille ja keskustella asioista hänen kanssaan.
V*ttu että te täysidiootit hankitte eläviä eläimiä itsellenne ilman että teillä olisi edes alkeellista tietoa niiden lajinomaisesta hoidosta!- kyrree
Jännä että eläimiin fanaattisesti suhtautuvat ovat juuri tuollaisia aggressiivisia ääliöitä. Sitä se kai tekee kun ei elämässä muuta ole kuin joku eläin.
- cyrre
Kyllä kasvattajalta on kysytty paljon tärkeitä asioita ja kissani on saanut hyvää hoitoa ja on iloinen ja pirteä otus :)
Ja tämä tietoni tuli ihmiseltä, jolla on lapsesta asti ollut kissoja, joten kuinka moni lähtisi epäilemään kun on koko ikä ollut kokemusta?- kieppuva liero
Kyllä sitä pentua pitää madotella. Sitten kun on asunut luonasi pitempään, sisäkissalle riittäisi pari kertaa vuodessa, paitsi jos metsästää sisällä (vanhat talot, joissa voi olla jyrsijöitä sisälläkin)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?3424232Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset5143137Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.4012587- 5442320
- 1002139
- 3261637
- 81614
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.401425Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut391127Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k411002