Polo 1,9sdi -99 on alkanut sammumaan kesken ajon. Mittari taulussa ehtii syttyä hehkutuksen merkkivalo, mutta koska auto on vauhdissa ja vaihde päällä nii se lähtee heti pyörimään uudestaan. Korjaamolla luettiin auton vika muisti, mutta siellä ei ollut mitään jälkiä ongelmista. Sanoivat vaan että vaikeaa on etsiä vikaa kun se ei ole päällä juuri sillä hetkellä. Tyhjäkäynnillä se pyörii ihan ok. Tosin eilen se teki senkin että kun tulin kaupasta niin kaikki virrat hävisi eikä tietenkään auto lähde käyntiin. Kun olin nousemassa autosta nii virrat tuli takaisin kun avasin auton oven. Nyt herääkin epäilys että voisiko esim. oven johtosarjoista aiheutua moista tai että oven sulkeminen täräyttäisi jotain muuta kohtaa? Rele 109 on käynyt mielessä.
Muutaman kerran on ilmennyt myös vaikeuksia käynnistyä. Käynnistyy ikään kuin vajailla pytyillä.
Onko kukaan törmännyt vastaaviin ongelmiin?
1,9 SDI sammuu kesken ajon
yh neito2
1
134
Vastaukset
- Ämis
Tämä Volvon Polo V70 on hieman harvinainen malli, joten vastauksen antaminen on vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552985- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122016törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451305
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133