Kuka on niin tyhmä että uskoo siihen, että yritykset siirtyvät ulkomaille sen vuoksi, ettei yrittäminen suomessa kannata. Näin ei ole asia vaan koska työvoima on halpaa, jää osakkeenomistajille suuremmat voitot. Mutta silloin jää maaltamme myös verotuloja saamatta niin yrityksen kautta kuin myös suomalaistyöntekijöiltä, joka siis vaikuttaa myös huomattavan paljon työllistämiseen, elikä tällainen toiminta yritysmaailmassa on omiaa lisäämään työttömyyttä. Yrityksen siirtymisessä ulkomaille ei saavuteta siis mitään muuta kuin että omistajatahojen tulot lisääntyvät ja tämän vuoksi katson toiminnan maanpetokselliseksi. Kyllä ne tuotteet menevät kaupaksi vaikka ne Suomessakin tehtäisiin. Tämä koskee samalla kaikkia kansoja ja yrittäjiä niissä. Tämänkin vuoksi olen tuominnut halpatuotteiden tuonnin maahamme.On täysin tuomittavaa myös valtiovallan syytää rahaa kreikan ja muidenkaan maisen tukemiseen, kuin myös että maassamme kansalaistemme työllistämisen hyväksi olevat varat annetaan eu:lle. Häpeällistä toimintaa poliitikoiltamme hylätä oma kansansa.
Yritysten siirtymisestä halpatyövoimamaihin
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161