Mikä mun pyörässä vois olla vikana kun se poltaa tulpan hetken ajon jälkeen??
toisinaan taas tulppa kestää ajaa tankin tyhjäksi.. ja voiko se vaikuttaa jos köröttelee hiljaa pihalla että sitä ei pysty polettamaan kunnolla.
kun joku sano että jos sillä hilijaa ajaa niin tulppa menee heti..
ja se antaa kipinän kun kokeilee suht. ehjällä tulpalla mutta kun sen pulttaat takas kanteen niin ei mitään..
voiko tuo olla että ei jaksa sytyttää paineessa??
niin ja pyörähän on honda cr125 -94
sytytyspuolako sökö???
5
523
Vastaukset
- ngk
Sulla on todennäköisesti seos rikkaalla, jos tulppa pimenee. Japsitulpat esim ngk on tosi herkkiä liialle bensalle.
Kokeile säätää seokset, tosin jos ajaa hissukseen niin kone käy liian paksulla vaikka säädöt ok. Parempi liikaa bensaa kuin mäntävaurio.
Kokeile Champion tai Bosch tulppaa, auttaa todennäköisesti.- cr125
joo täytyypä kokeilla jos vaikka toimii... kiitos vinkistä!!
- Heebo
Risa tulppakin antaa kipinän vapaassa tilassa, mutta paineessa ei enää sytytäkään. Aivan oikein.
Ja kuten muutkin sanoivat, rikkaalla on. Voit kokeilla laskea kaasarin neulaa tai avata ilmaruuvia vähän. Kaasarin säädöthän vaikuttavat suunilleen seuraavasti: ilmaruuvi alakierroksille, neula (korkeus ja muoto) keskialueelle ja suutin korkeille kierroksille. Eli vaikka seos olisi täpöllä ajettaessa juuri oikein, voi seos köröttelyssä olla ihan perseellään.
Ja vielä analyysitieto: Jos tulppa on aivan musta, on seos ollut rikkaalla. - Jeppe
Kun lämmität rossia niin lämmitä se sillä tavalla että kierrätät pikkuisen yli tyhjäkäynnin. Älä pumppaa kaasua. Voi myös öljyssä vika. Mitä öljyä käytät? Mä oon käyttäny Castrollin R2 öljyä. Käytin ennen mobiilin halpa öljyjä niin tulppia meni sen öljyn takia.
- cr125
mullakin teki niin kun ajelin moottori kelkan öljyillä mutta nyt on elffin parasta kaks tahti kisa öljyä väriltään punasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875