siis mitä mieltä ootte, siitä jos hääpuvun teettäisi thaimaassa?
Ollan siis tekemässä häämatka ennen häitä thaimaaseen ja ajattelin jos teetettäisiin sielä puku mulle sekä miehelleni, ottaisin täältä valokuvat mukaan millaiset haluttaisiin? Onko kellään kokemuksia?
puvun teettäminen thaimaassa
4
468
Vastaukset
- jennifer.a
Suosittelen lämpimästi.Saat juuri sellaisen kun haluat ja miehesi myöskin mittojen mukaan.Menkää vaan heti ekana päivänä niin on aikaa korjailla jos korjattavaa on.ONNEA!!!!
- morsian 2005
Onko kokemuksia puvun teettämisestä thaimaassa?
Tarkoituksena olisi teettää sielä, mutta ennakkoluuloja on, sekä pelkoja että saanko sitä mitä tahdon?
Vuodenvaihteessa lähdetään reissuun, eiköhän sielä sen näe että kannattaako edes yrittää vai ei? Jos kokemuksia löytyy niin kertokaa toki! - matkailija
morsian 2005 kirjoitti:
Onko kokemuksia puvun teettämisestä thaimaassa?
Tarkoituksena olisi teettää sielä, mutta ennakkoluuloja on, sekä pelkoja että saanko sitä mitä tahdon?
Vuodenvaihteessa lähdetään reissuun, eiköhän sielä sen näe että kannattaako edes yrittää vai ei? Jos kokemuksia löytyy niin kertokaa toki!Ei ole kokemuksia asujen teettämisestä Thaimaassa, kun suvussa on ompelija omasta takaa. Mutta jos et uskalla teettää, niin kankaat kannattaa ainakin sieltä hankkia. Itse ostin upeita silkkikankaita (en tosin hääpukua varten)edullisesti ja palvelu oli todella hyvää.
Usein Thaimaassa teetettyihin asuihin joudutaan Suomessa tekemään korjauksia, joten kannattaa käyttää vain matkanjärjestäjän suosittelemaa liikettä.
Ja kannattaa ottaa asun kuva mukaan, niin ei tarvitse tuskastella kielimuurin takia.
- Jepjep
Olen itse tekemässä ihan samoin! Kustannuksethan ovat aika alhaiset joten ei siinä kauheasti häviä jos ostaa hyvälaatuista kangasta jonka voi vaikka värjätä jos tulee toisiin ajatuksiin. Saahan sen puvun sitten vielä Suomesta vaikka vuokraamalla jos ei muuta keksi. En sitten tiedä mitä Tallinnassa maksaisi teettäminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701