Pahin Suomisyöjä galluppikysely

rehellisiä vastauksia

1.Vjatseslav Molotov
2.Josif Stalin
3.Alexandra Kollontai
4.
Garl gustaf mannerheim
5.Nikolai toinen
6.Joku muu

14

126

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyä näin on

      Johan Gezelius vanhempi.

      • Rouskuttelun alku

        Erik Jedvardsson A.K.A. ERIK IX (1156–1160) apunaan britti-imperiumin esi-isä piispa Henry. Ahmaisi ensimmäisen palan vapaasta suomalaisheimosta. Sen jälkeen on ollut enimmäkseen alamäkeä.


    • Katsotan:

      1. Molotov: Stalinin majoreeti.

      2. Stalin: NL:n diktattuuri. Aloiti Suomen talvisodan marraskuun 30.1939. Tarkoitus oli vallata Suomi kahdessa viikossa, mutta epäonnistui. Uusi yritys tuli 1944 kesällä, mutta sekin epäonnistui. Suvaitsi viimein itsenäistä Suomea.

      3. Alexandra Kollontai: NL:n Tukholman lähtiläs v.1939-44. Ei voinut itse vaikutaa Neuvostoliiton politiikaan, mutta antoi suomalaisille harhaanjohtavaa tietoa rauhanehtoista.

      4. C.G. Mannerheim: Mitä tekee listassa?

      5. Nikolai II: Otti tavoiteeksi vahvistaa Suomen sidettä emämaahan, jotta se ei voisi irtaantua Venäjästä.

      6. Joku muu: Bobrikoff, Suomen kenraalikuvernööri ja diktaattori. Laati itse suunitelman Suomen venäläistämiseksi ja lähetettiin Suomeen toteuttamaan se. Koitui lopulta miehen kohtaloksi Schaumanin ammuttua hänet.

      • staln euko hsit ikn

        No älä ny viitti. Molo oli samanlainen luuseri ku Joen ipanatkin. Ei onnistunut saamaan Suomea vallatuksi teräsmiehen kuusikymmentä vuotis kekkereille. Joe rankaisi Vasaraa ottamalla tämän nartun Siperiaan.


    • STyXvälikhaastetappp

      Onhan näitä pahempia tässäkin hallituksessa , toiset seniiliä hölmöyttään ja toiset paatuneen piittaamattomasti mistään välittämättä.

    • orvis1

      Johan Bäckman

      • huomioitu Tampere

        Mä näin muuten sen viimeviikonloppuna. Tamperelaisten venäläisten johtaja OLI KUOLLUT JA HÄÄN SUVAITSI VIERAILLA VÄHÄPÄTÖISEMMÄSSÄKIN MÄÄRIN KAUPUNKISSA.


      • Hyvä meininki
        huomioitu Tampere kirjoitti:

        Mä näin muuten sen viimeviikonloppuna. Tamperelaisten venäläisten johtaja OLI KUOLLUT JA HÄÄN SUVAITSI VIERAILLA VÄHÄPÄTÖISEMMÄSSÄKIN MÄÄRIN KAUPUNKISSA.

        Eli puhun nyt Johan Bäckmannista. Tamperelaisten venäläisten johtaja Boris Verikov kuoli puolitoistaviikoo sitt ja kohudosentti saapui arvovaltaisena toki kaikista vähäpätöimempiinkin kaupunkeihimme.si vierailullaan vähäpätöistä kaupunkia. Eli boris Verikov oli kuollut ja Venäjän Presidentin historian luottomies saapui kl Kaupunkimme on hyvin vähäpätöinen ja historia ilmeinen dosentti Bäckmann.aupunkiimme.


      • Terveisiä Putinille
        Hyvä meininki kirjoitti:

        Eli puhun nyt Johan Bäckmannista. Tamperelaisten venäläisten johtaja Boris Verikov kuoli puolitoistaviikoo sitt ja kohudosentti saapui arvovaltaisena toki kaikista vähäpätöimempiinkin kaupunkeihimme.si vierailullaan vähäpätöistä kaupunkia. Eli boris Verikov oli kuollut ja Venäjän Presidentin historian luottomies saapui kl Kaupunkimme on hyvin vähäpätöinen ja historia ilmeinen dosentti Bäckmann.aupunkiimme.

        Hyvin arvovaltainen vieras.


      • kyllä
        Terveisiä Putinille kirjoitti:

        Hyvin arvovaltainen vieras.

        Hieno huomio Venäjältä Pietarista.


      • ptyopo
        Hyvä meininki kirjoitti:

        Eli puhun nyt Johan Bäckmannista. Tamperelaisten venäläisten johtaja Boris Verikov kuoli puolitoistaviikoo sitt ja kohudosentti saapui arvovaltaisena toki kaikista vähäpätöimempiinkin kaupunkeihimme.si vierailullaan vähäpätöistä kaupunkia. Eli boris Verikov oli kuollut ja Venäjän Presidentin historian luottomies saapui kl Kaupunkimme on hyvin vähäpätöinen ja historia ilmeinen dosentti Bäckmann.aupunkiimme.

        Ei Tampere ole vähäpätö. Tappeli hyvin Marskin joukkoja vastaan 1918.


      • hanki apua
        ptyopo kirjoitti:

        Ei Tampere ole vähäpätö. Tappeli hyvin Marskin joukkoja vastaan 1918.

        Toisaalta, ethän sinä kännikala osaa edes ottaa itseäsi pois päiviltä. Läski-Jounilla kato se ylipaino tekee tehtävänsä, ei vodka ja mielenterveyslääkkeet kuten sulla.


      • kävi vime viikonloppuna
        hanki apua kirjoitti:

        Toisaalta, ethän sinä kännikala osaa edes ottaa itseäsi pois päiviltä. Läski-Jounilla kato se ylipaino tekee tehtävänsä, ei vodka ja mielenterveyslääkkeet kuten sulla.

        ei kun tosijuttu.


    • tatjaaana

      Tarja Halonen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe