Hei, tulen Närpiöön töihin, ottakaa yhteyttä !

Närpiöön tulija

Hei !

Katsoin juuri 45-minuuttia dokumenttiohjelman ja olisin hyvin mielelläni tulossa Närpiöön töihin. Myös sairaanhoitajana toimiva avovaimoni oli asiasta innostunut.

Itselläni on IT-alan koulutus AMK:sta, olen ylioppilas, reservin alikersantti, liikunnallinen ja päihteetön mies ilman rikosrekisteriä.Luottotiedot kunnossa ja olen velaton.Kaikin puolin kunnon kansalainen ja syntynyt 70-luvun puolivälissä.

Olen eronnut ja minulla on 2 lasta edellisestä liitosta.

ASIAAN. Hyvin hyvin tärkeä ehto on minulle elatusvelvollisena ja etäisänä, että tarjoamanne työ on hyvin mielellään IT-alalta tai muuten matemaattiseen suunnitteluun liittyvää osaamista. Ehdoton minimipalkka vaatimukseni on 3000 euroa kuukaudessa,mutta sillä palkalla muutetaan ja otamme lähes minkä tahansa IT-alan työpaikan vastaan.

Jos tarjoatte muuta kuin IT-alan töitä, nousee palkkavaatimukseni 3500 euroon kuukaudessa.

Luonnollisesti palkkavaatimukseni ovat peruspalkkoja ilman lisiä ja mielellään olenkin viikonloput vapaana.

Te närpiöläiset yrittäjät olette tietoisia että suomalaisen keskipalkka on 3000 euroa. Monella kaukaisella pikkupaikalla ei oel kontaktia suomalaiseen talouteen tai ei koskaan lueta Kauppalehteäkään, mutta ymmärtänette että palkkavaatimukseni ovat kohtuullisia.

Avovaimoni tekee keikkaa sairaanhoitajana ja täällä Helsingissä saa lomarahoineen,iltalisineen, viikonlopuvuoroineen erilaisissa keikkafirmoissa 3500 euroa bruttoa.

Te saitte ilmaista markkinointia ja näkyvyyttä MTV3:n 45 minuuttia ohjelmassa, kaipaatte työntekijöitä ja tässä olisi.

Minulla vain herää epäilyksiä että ette halua palkata ihmisiä reilulla kunnon palkalla.

Laittakaa tämä viesti kierteämään, toivon närpiöläisiltä yhteydenottoja ja yhteystietoja ja voisimme aikuisten oikeesti ollakin valmiita muuttamaan Närpiöön.

Me ollaan kai sitten ensimmäiset jotka tarttuivat markkinointiinne hakea uusia työtatekeviä ihmisiä, ottakaa siis yhteyksiä vaikka tällä palstalla !!

Tv Mies 36, Nainen 43

11

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • närppes boss

      Olette meille liian kalliita palkata, nyt kun otamme maahanmuuttajan saamme kolme tuohon kuukausipalkkaan ja valtio tukee ja kustantaa meille heidän koulutuksen.

      • Kieliaspekti:.

        .

        Lisäksi mamuista voi pakottamalla pakottaa uusia suomenruotsalaisia mikä onkin tärkein pointti mamutuksessa

        .


    • lisäkysymys

      Onko Närpiössä suomenkielinen koulu?
      Lapset nimittäin pitäisi saada sellaiseen.

      • tomatoes

        Ei ole, suomenkieliset koulut löytyy Kristiinankaupungista ja Teuvallta


    • Wink wink:.

      .

      Suomalaisuus ei ole ns. "in" Syvässä Pimeässä Maassa

      .

    • pahaaa

      Närpiö on Suomen Husby. Yöllä kävivät joukolla auton kimppuun...
      Ja hakkasivat omistajan.

      • yhjuauai

        Hahahaha. 3000€ keskipalkka! :D antakaa mun nauraa. 6000 € ok suomalaisen palkka kuus, jos et sitä saa niin luuseri mikä luuseri


      • kylä näi o

        .

        Kyseessä oli normi etninen puhdistus

        .


    • muuta toki

      Muuta jos haluat asua leikkimökissä ja vastaanottaa poimintatyöstä, hitsauksesta tai nylkemisestä 300-1500 euroa.

    • HAIS---KAA

      MINÄ EN MUUTTAISI VAIKKA TARJOAISIVAT MITÄ TAHANSA..
      Pohjanmaalla asuu junttien perusvalio !!!!
      Näkevät vain oman napansa ja luulevat olevansa MAAILMAN PARHAITA!!!

    • svedupelletit

      Ei ne voi vastata sinulle tällä palstalla. ei ne osaa suomea närpiössä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe