Ensimmäinen amsterdamin matka.. Apuja!

amst

Olisi kiva saada vinkkejä ja neuvoja, oikeastaan kaikkeen mahdolliseen.. 3 yön reissu olisi tiedossa. Kahdestaan ystävän kanssa lähdössä matkaan... Ja siis ensimmäinen matka kyseiseen kohteeseen. Kaikki vinkit siis tervetulleita :)

2

887

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riuttala76

En oo käynyt Amsterdamissa kuin yhden kerran, hauskaa siinä oli kun melkein kaikki luulivat minuan rikkaan matkan makseneen miehen henkivartijaksi. Todellisuudessa hän yleensä maksaa oman matkansa ja seikkailee yksikseen. Joo hieno paikka oli kaverin tahtiin koitin pilveä poltella mutta vaikeaksi meinasi mennä onneksi tulivat sitten kadulla kokoiinia kauppaamaan 40 euroa gramma gramma ostettiin ja johan aukesi silmät.

• riuttala76

No vuonna 2005 tein kaverin kanssa todella edullisen matkan Amsterdamiin. Hän oli käynyt siellä yksin useinkin, mutta lupautui tällä kertaa maksamaan matkan minullekin. Hän pyysi etsimään hyvän hotellin hyvällä sijainnilla netistä ja hyvin pian ehdotin Bulldog hotellia. Oikein kivaa oli ja itseasiassa eka kerta kun lentokoneessa olin. Se oli 2-3 vrk reissu. Lähinnä poltettiin pilveä ehkä eniten White widowta ja itse kiertelin paljonkin punaisten lyhtyjen katuja edestakaisin, näin 13-14 vuotiaana dokumentin Amsterdamin "lihamarkkinoista" js jo silloin ajattelin että Amsterdam on paratiisi. Että voi valita itselleen naisen näyteikkunasta, se vasta jotakin. No kaverilla sen verran kova toleranssi kannabikseen että pakko se kerran matkalla oli ostaa vähän kokkeliakin että pysyi kaverin perässä. Bulldog hotelliin olin hyvin tyytyväinen sillä sijainti oli täydellinen. Olen tässä suunnitellut tekeväni lähiaikoina joko uudestaan samanlaisen matkan yksinäni tai sitten haluan matkustaa Berliiniin Saksaan. Rahoitus on vielä kysymysmerkki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      82
      1008
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      547
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      505
    Aihe