Iltalehden kuvista on havaittavissa että kattorakenteet olivat tehdyt erittäin heikosta materiaalista eli ns. kakkosnelosesta. Ei ihme että on romahtanut. Minkälainen rakennusmestari on rakennelman hyväksynyt aikoinaan. Rakennuksen valmistumisen aikoina ei kylläkään ole katoilla ollut sellaisia lumikuormia rasitteina kuin taas nykyisin mutta huteraa tekoa kattorakennelma kuitenkin kuvista päätellen on. Paljonko Suomessa on samanlaisia maneeseja tai muita rakennuksia jotka voivat romahtaa..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201302130223554_uu.shtml
Laukaan maneesionnettomuus
4
258
Vastaukset
- Konku
Kolme kait noista Nordic hallin valmistamista halleista on sortunut. Tämän valmistajan halleja osa on vahvistettu ja korjattu.
- ei satakuntaa
Osaan itsekkin lukea iltalehteä, tiedoksesi Laakeri.
- von Lagerbom
Mutta havaitsitko heikon materiaalin. Siihenhän minä kannanottoni perustin, eli kun näin kuvan niin ilmaisin mieöipiteeni heikohkosta materiaalista josta kattorakennelma oli tehty. Siksi laitoin myös linkin että muutkin huomioivat asian. Huomaatko tällaisessa me eroamme toisistamme, eli eri asioiden ymmärryskyvystä. Sinä siis huomasit vaan että olin uutisen kopsannut tänne, heh.. Tämän ymmärryskyvyn puutteen vuoksi viranhaltijatkin tekevät virkarikoksia jonka vuoksi joudun asiaan puuttumaan..
- vittumikäpelle
von Lagerbom kirjoitti:
Mutta havaitsitko heikon materiaalin. Siihenhän minä kannanottoni perustin, eli kun näin kuvan niin ilmaisin mieöipiteeni heikohkosta materiaalista josta kattorakennelma oli tehty. Siksi laitoin myös linkin että muutkin huomioivat asian. Huomaatko tällaisessa me eroamme toisistamme, eli eri asioiden ymmärryskyvystä. Sinä siis huomasit vaan että olin uutisen kopsannut tänne, heh.. Tämän ymmärryskyvyn puutteen vuoksi viranhaltijatkin tekevät virkarikoksia jonka vuoksi joudun asiaan puuttumaan..
mahtaa sulla kiirettä pitää, voihan nenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446