on valittu maailman parhaimmaksi talvipyöräily kaupungiksi.
Oulu
3
<50
Vastaukset
- pyörätiellä
Hienoa!
Siellä on sitten laitettu myös väylien hoito kuntoon. Oulu oli kuuluisa jo 80-luvulla siitä, että siellä pääsi pyöräteitä pitkin suunnilleen joka paikkaan. Niitä on myös kehitetty, ihan omana verkkonaan. Uudet sillat kaupungista Pikisaareen ja edelleen Hietasaareen ovat luoneet loistavan merellisen ympäristön sekä kävelijöille että pyöräilijöille.
Itse pyöräilin Oulussa aikoja sitten. Silloin talvikunnossapidossa ei ollut hurraamista. Kai nyt on, muuten tuohon palkintoon ei olisi ollut mahdollisuuksia? - sarana55
aikaisin aamulla aurat puhdistaa pyörätiet auki, perässä ajaa kone joka hiekottaa. on upeaa ajella niin yöllä kuin päivällä hyvin hoidettua pyörätietä.
- Aura hukassa.
Täällä etelässä taas aikaisin aamulla aurataan autotiet auki ja jalkakäytävät/kevyenliikenteen väylät sitten joskus myöhemmin ... jos ehditään.
Mikäli kevyenliikenteen väylä on lähellä ajorataa, niin aura-auto työntää lumet kevyenliikeen väylälle, kahlää siinä sitten ja raahaa pyörää mukanasi.
Se on täällä etelässä sitä "priorisointia".:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283