Haluaisin lähteä rantalomalle lokakuussa. Missä lähimmissä lomakohteissa on vielä noin myöhään syksyllä helteet taattu, eivätkä vesipiskot yllätä?
Kreikan saaristossa?
Kanarialla?
missä lämmintä lokakuussa?
7
1549
Vastaukset
- kohteet
Kanaria, Egypti ja Dubai.
Kreikassa voi olla kovatkin sateet.- Taina T
Kanaria, Agadir, Egyptiin minua ei saisi, Kypros
- Mikko
Ei tarvitse Kanarialle mennä, varsinkaan jos haluat mahdollisimman lähelle. Kyproksella on esitteen mukaan keskilämpötila päivällä lokakuussa 27C, eiköhän riitä?
- Tuula
Alanyassa olimme kerran syyslomalla ja oli tosi KUUMA. Monet työkaverini ovat myös käyneet siellä lokakuussa ja aina on ollut helteistä.
Mannermaalla on kuumempi kuin saarilla (jossa useammin syksyllä tuulee ja sataa) ja mitä idempään menee, sen kuumempi. Siis Välimereltä Turkki, Kypros, Egypti. Kreeta ja Rodos jo epävakaisia, tosin olemme olleet lokakuussa myös Rodoksella ja oli sielläkin lämmintä, parina päivänä satoi. - tinde
Olen ollut lokakuussa 5 kertaa Välimerella (Mallorca ja Kreikan saaret) ja aina on ollut lämmintä ja merivesikin reilusti yli 20 astetta. Sateita ei ole sattunut kuin pikku kuuro joskus.
- lokakuulle Kreikassa
Itäinen Välimeri eli juuri Kreikan saaret tai Kypros on oikein hyvän sään aluetta ainakin lokakuulle asti, joskus jopa marraskuullekin.
- Maria
Kokemukseni mukaan Mallorcalla on lämmintä vielä lokakuussakin. Varsinaisia helteitä ei välttämättä, mutta aurinkoa ja lämpöä Suomen kesän verran ainakin. Myös Espanjan aurinkorannikolla Costa del Solilla (mm. Torremolinos, Fuengirola) on lokakuussa jopa kuuma toisinaan. Sekä Mallorcalle että Costa del Solille lentää nopeasti, vain n. 4 tuntia.
Taatusti lämpimintä lienee kuitenkin Kanarian saarilla siihen aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484