Mikähän karaten tyyleistä olisi sellaista järkevää, hyvää treenattavaa? Tarkoitan sisällön puolesta järkevää, ettei ole jotain ihme katatanssia kummituksen kanssa.
Entä kuka opettajista olisi sellainen täyspäinen jalat maassa-tyyppi, ettei tule jotain tarpeetonta jeesustelua höpö höpö gistä sun muista tolkuttomuuksista, vaan että opettaja opettaisi hyvää, toimivaa karatea.
Hyvää karatea?
hyvää karatea?
4
384
Vastaukset
- tanssijavaan
No se gi on kyllä hyvä ottaa puheeksi,soon aika tärkiä!
- hjk2
shotokan
- e o
E-kontakti Suomi - Chat
- Yki-69!
Minua on opettanut Sami elomäki. Olen ollut jos jossakin seurassa, mutta kaikissa ajatellaan vain seuran parasta, ei oppilaan.
Sami elomäki on myös ollut joskus seurassa ja opetellut katat ja muut höpö höpöt, mutta nyt tietää mitä oikeasti kannattaa opettaa,
Älkää havitelko on mun yksityis ope,!! Ja tiedän mistä puhun olen minäkin seuroja kolunnut, siniseen asti.
Olen nähnyt Samin kadulla vauhdissa, kun meni puolustamaan heikompaa, voi veljet mikä äijä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4215067Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1602946Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912509- 421748
- 541718
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!481674- 871517
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101237MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim151157Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1671114