Eli minulla on sellaisia outoja tuntemuksia tuolla alapäässä aina silloin tällöin ikäänkuin jokin viilto tai vihlaisu, joka kestää n sekunnin ja niitä tulee aina silloin tällöin? Kipu ei ole sietämätön vaan vain sellainen pieni nipistys, mutta sen kuitenkin huomaa. En ole raskaana, joten siihen ei voi liittyä. Onko muilla ollut samanlaista?
Labraan jätin näytteen tänään, joten minuu jännittää, jos sieltä tulee joku paha tulos... Mutta kipu ei ole munarauhasissa vaan ennemminkin virtsatien suunnalla?
HALUAISIN ASIALLISIA VASTAUKSIA SIITÄ JOS MUILLA ON OLLUT SAMAA ONGELMAA.
Vihlontaa alapäässä
6
6886
Vastaukset
- öööfd
Minulla aina välillä sama juttu, millane oli se labran tulos?
- fdfsfdfsdfd
Voi olla jotain vulvodynia-tyyppistä. Kun mulla oli vulvodynian tapaisia oireita, niin mulla tuli yhtäkkiä sellaisia emättimen suuntaisia äkillisiä "viiltoja". Joskus myös virtsaputken suu yhtäkkiä nyki oudosti. Kuvaavaa noissa oli nimenomaan se äkillisyys, se että sitä ei osannut ennakoida ja yhtäkkiä vaan vihlaisi. Kannattaa googlata vulvodynia mutta ei kannata säikähtää, vaikka mullakin oli paljon senkaltaisia oireita niin ei mulle silti mitään varsinaista kivuliasta vulvodyniaa tullut, se meni sitten ohi.
Käytätkö e-pillereitä? - Mzzlfnsklajfg
Kyllä e-pillereitä on tullut syötyä jo n.4kuukautta
- fdfsfdfsdfd
Ouch, en nyt tietenkään mene vannomaan mutta voi hyvin johtua niistä. Ja ne vaikutukset voivat tulla heti tai monen vuoden päästä. Monella vulvodynia-tyyppisten oireiden alkaminen on liittynyt e-pillereiden käyttöön. Käytätkö matalahormonisia vai minkälaisia?
- Kdög
Käytän sen merkkistä e-pilleriä kuin yaz.
- fdfsfdfsdfd
No nuo ilmeisesti ovat juuri erittäin matalahormonisia. Erityisesti juuri matalahormoniset pillerit tekevät monille vaihdevuosityyppisiä oireita. Sinuna lopettaisin niiden käytön. Toisin kuin pilleripropaganda väittää, niin pillerit aiheuttavat ongelmia aika monille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638