Kävikö kukaan kattomassa?

Elvis fani62

Kävitkö katsomassa Elviksen Harrikkaa, Helsingissä tai Oulussa? Mitä pidit? Minä kävin lasten kanssa ja kyllä kannatti.Oli hieno pyörä ja kaiken lisäksi tuli tunne niin kuin olisi Elviksen elämää koskettanut. Pitkiin aikoihin oli elämäni iloisin päivä! Terveisiä vaan kaikille Harrikka ihmisille. Merja

11

1429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uroshd

tarvi, v..tun tekopirtee

• ....

Ja kuka on sanonu että se spora on ollu Elviksen ajossa ja omistuksessa joskus??

Papereita ja dokumentteja on huijattu kautta aikojen ja tavaroille luotu "historiaa" mikä ei pidä paikkansa. Ja sitte joku Urpo suomalainen uskoo kaikki, mitä jenkit sanoo ja maksaa jostai romuista maltaita niinkuin kävi yhdelle "Elviksen" letukalle joskus 90 luvun taitteessa.

• Elvisfani62

Solifer pojillekin on oma sivu, menkää mopo sivulle änisemään. Teille ei ollu tarkoitettu tätä viestiä. Minä en teidän uskomuksia tarvii, lutuset.

• Härräkänvaimo
        Elvisfani62 kirjoitti:

Solifer pojillekin on oma sivu, menkää mopo sivulle änisemään. Teille ei ollu tarkoitettu tätä viestiä. Minä en teidän uskomuksia tarvii, lutuset.

jo että millon tulet avautumaan. ;)

• Elvisfani62
        Härräkänvaimo kirjoitti:

jo että millon tulet avautumaan. ;)

Minä esitin kysymyksen, ei tai kyllä olisi riittänyt mutta miksi minua alettiin heti haukkumaan? Onko asia niin että olette juuri sellaisia kuin teistä sanotaan. Nämä edelliset vastaajat eivät tunne minua eivätkä voi tietää minusta tai elämästäni mitään joten miksi sitä piti entisestään kurjistaa. Minulla ei ole tapanani haukkua ihmisiä vaikka tuntisin tai olisi aihetta. En ole ansainnut tuommoisia vastauksia, mutta nyt ainakin tiedän että puheet pitävät paikkansa.

• Härräkänvaimo
        Elvisfani62 kirjoitti:

Minä esitin kysymyksen, ei tai kyllä olisi riittänyt mutta miksi minua alettiin heti haukkumaan? Onko asia niin että olette juuri sellaisia kuin teistä sanotaan. Nämä edelliset vastaajat eivät tunne minua eivätkä voi tietää minusta tai elämästäni mitään joten miksi sitä piti entisestään kurjistaa. Minulla ei ole tapanani haukkua ihmisiä vaikka tuntisin tai olisi aihetta. En ole ansainnut tuommoisia vastauksia, mutta nyt ainakin tiedän että puheet pitävät paikkansa.

Luin kirjotuksesi Elviksen pyörästä ja en jaksanut vastata, koska en käynyt katsomassa. Sitten joku "kovajätkä" haistattaa vitut seuraavaksi. Hieno juttu jos se on syvältä riipaissut ja varmasti riipaisikin jos pesunkestävä Elvin fani olet. Itsekkin olen nähnyt joitain niin hienoja pyöriä että melkein kusi tippuu. ;) Nämä pari vastausta ei kerro oikeaa kuvaa pyöräporukoista. Sattui vain pari sellaista tyyppiä, ketkä ei tajunnut sinun asiaasi. Älä ota itseesi ja pidä ittes "miehenä". Tämähän ei ole kuin keskustelupalsta. Eikun hyviä syksyn jatkoja!! :)))

• elvisfani62
        Härräkänvaimo kirjoitti:

Luin kirjotuksesi Elviksen pyörästä ja en jaksanut vastata, koska en käynyt katsomassa. Sitten joku "kovajätkä" haistattaa vitut seuraavaksi. Hieno juttu jos se on syvältä riipaissut ja varmasti riipaisikin jos pesunkestävä Elvin fani olet. Itsekkin olen nähnyt joitain niin hienoja pyöriä että melkein kusi tippuu. ;) Nämä pari vastausta ei kerro oikeaa kuvaa pyöräporukoista. Sattui vain pari sellaista tyyppiä, ketkä ei tajunnut sinun asiaasi. Älä ota itseesi ja pidä ittes "miehenä". Tämähän ei ole kuin keskustelupalsta. Eikun hyviä syksyn jatkoja!! :)))

Sinulle samoin hyvää syksyn jatkoa! Sen verran huomautan etten oikeen voi itseäni miehenä pitää kun olen 4lapsen Äiti. Mutta se siitä;). Piristit päiväni Härräkänvaimo, kiitos.

• Härräkänvaimo
        elvisfani62 kirjoitti:

Sinulle samoin hyvää syksyn jatkoa! Sen verran huomautan etten oikeen voi itseäni miehenä pitää kun olen 4lapsen Äiti. Mutta se siitä;). Piristit päiväni Härräkänvaimo, kiitos.

En tunne itsekkään itseäni kovin miehekkääksi yhdenkään lapsen äitinä. Pakko näitten "kovien" mopopoikien kanssa on yrittää "miehisyytensä" näyttää. Etteivät rupee silmille hyppimään. ;o)))

• Oma itse

Ei millään pahalla mutta tosiaan mikä todistaa että joku on ollut jonkun omistuksessa ja vaikka ois ollut niin yleensä ne on rahalla tai lahjoituksena saatu.
        Tuskin siinä pyörässä on sen kummempaa kuin muissakaan ja Elviskin oli silti vain tavallinen ihminen, keskivertoa paremmalla laulu ja esiintymisominaisuudella varustettu.
        Ei sillä että en Elvistä kuuntelis mutta en minä osaa sitä nyt erikoisesti jalustalle korottaa kuten en ketään muutakaan "julkkista". Samanlaisina tänne tullaan ja täältä lähdetään.
        Jokainen on oma elämänsä seppä....

• .....
        Elvisfani62 kirjoitti:

Sorry, mutta mä en tarkottanu sua tolla Urpolla vaan sitä kuka sen mopon on ostanu sieltä huutokaupasta.

Olen nähny kyseisen pyörän joskus vuonna 1989 myynnissä huutokaupassa, Miamissa, missä oli myös kyseinen letukka, "elviksen" sekin. Pyörä jäi silloin vielä huutamatta.

Letukan osti joku suomalainen 36 tuhannella dollarilla kun kyseisen auton arvo muuten olisi ollut n.5-6 tuhatta. Letukasta löytyi myös kaikki "dokumentit" ja titlet että elvis olisi joskus sen omistanut, mutta totuus kuitenkin paljastui vuosien päästä että kaikki paperit olivat väärennöksiä.

Sääli kaveria joka luuli ostaneensa aidon :-(

• Juhni
        Oma itse kirjoitti:

Ei millään pahalla mutta tosiaan mikä todistaa että joku on ollut jonkun omistuksessa ja vaikka ois ollut niin yleensä ne on rahalla tai lahjoituksena saatu.
        Tuskin siinä pyörässä on sen kummempaa kuin muissakaan ja Elviskin oli silti vain tavallinen ihminen, keskivertoa paremmalla laulu ja esiintymisominaisuudella varustettu.
        Ei sillä että en Elvistä kuuntelis mutta en minä osaa sitä nyt erikoisesti jalustalle korottaa kuten en ketään muutakaan "julkkista". Samanlaisina tänne tullaan ja täältä lähdetään.
        Jokainen on oma elämänsä seppä....

Kuin meissä tavallisissa pulliaisissa....

Elvis loi kokonaan uuden musiikkikulttuurin koko maailmaan, joka on vaikuttanut kaikkiin läntisen maailman ihmisiin,

Me taas tehdään jalanjälkiä....joku ehkä oman talon, mutta siihen se jää..

Joten kyllä se elviksen sporty on arvokkaampi kuin unto tahvanaisen vastaava...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe