Mikä on paras rengasliike Lahdessa? Uusi paikkakunnalla.
Lahden paras rengasliike?
24
4405
Vastaukset
- ååååååååååå
Rengas ja varaosa, paitsi ettei siellä myydä renkaita.
- vakiasiakas
Mene Nastolaan NastoRenkaaseen siellä on hyvä palvelu ja hinnat kohdallaan,on siellä kirppiksen luona.
- Nastolasta määkin
vakiasiakas kirjoitti:
Mene Nastolaan NastoRenkaaseen siellä on hyvä palvelu ja hinnat kohdallaan,on siellä kirppiksen luona.
Vakiasiakas taitaa olla vajakkiasiakas??? Kysyttiin Lahdesta, ei Nasvillen paikoista.
- Anonyymi
vakiasiakas kirjoitti:
erimieltä olen, varsinkin palvelun hinnat kovat ja samasta palvelusta hinta vaihtelee asiakkaan mukaan.
- Anonyymi
Nastolasta määkin kirjoitti:
Vakiasiakas taitaa olla vajakkiasiakas??? Kysyttiin Lahdesta, ei Nasvillen paikoista.
Nastola on Lahtea.
- .-.-.
Valintarengas Hirsimetsäntiellä.
- vaginaasiakas
Kyllä mielestäni NastoRenkas on paras,mene sinne vaan,
- Nyymen Ano
penderec
- hakkapeeliitta
Mene nasto rengaaseen vaan
- King Charles
Paras on Erolan Kumi sopenkorvessa.
- Kuminaamakarju
Viianor Launeella ja Ursan lähellä sekä autokorjaamo Lyytikäinen Teboililla Upon sillan luona.
- palvelun perässä
Ylivoimaisesti paras on ollut rengasnet Vanhan Helsingintien varressa. Kerran vaihtoivat jopa autoni polttimon kun ei pojilla ollut kiiteitä. Voi sanoa että muualta en enää renkaita osta... Maksan vaikka enemmän, mutta palvelu on huippua!
- aina ostanut
Kyllä Nasto-Rengas on parasta aa-ryhmää
- Luotan hyvään kumiin
Kumikauppa? Minä aina ja mieheni käymme suoraan apteekista. Ei ole reikiä eikä yllätyksiä, eivät repeile, ovat merkkituotteita, emme osta mitään kiinalaisia kumeja, ovat epävarmoja ja miehelleni liian pieniä.
- Kyselee
Millainen paikka on Lahden Rengashotelli?
- Anonyymi
Surkein lahdessa.
- Demolition_derby
Ehdottomasti paras vaihtoehto on Perustava Oy. Yli sadan euron ostoksesta saa retkikirveen kaupan päälle. Loistavaa työtä. Suosittelen lämpimästi kaikille.
- Anonyymi
Rengasmaailman jätkiltä reipasta ja hyvää palvelua a luokkaa.
- Anonyymi
Renkaat kannattaa yleensä vaihta samassa liikkeessä, jonka rengashoteliin syksyllä kumit jätettiin.
Mutta kysymys on taas siitä, että joku firma haluaa mainostaa itteään. Ei mistään todellisesta tarpeesta.
Ja toisekseen rengastyön hinnat vaihtelevat niin vähän, ettei niiden perässä kannata ajella pitkiä matkoja. Ja siellä "suositussa" paikassa voi sitten olla jonoa. - Anonyymi
Lahden Rengas Oy
- Anonyymi
Lahden Rengas Oy
- Anonyymi
Lahden Rengas Oy
- Anonyymi
Valintarengas ehdoton ykkönen. Kumit vaihdettiin liikkeestä alle ja matka jatkuu!
- Anonyymi
Kaikki samanlaisia renkaita myy eli mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491578Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881074- 89986
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188924Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98863Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20861- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70799