Baari-ilta

Ensimmäinen nainen

Kävelin pitkin baarin käytävää. Lasinsirpeleet rahisivat kenkieni pohjissa, muusiikki soi aivan liian kovalla ja joku läikäytti olutta päälleni."Olen liian vanha tähän. Tai liian selvä" huomasin ajattelevani. Mietin kotiinlähtöä, mutta en haluais olla ilonpilaaja, nyt kun kerrankin tuli lähdettyä kaksin jonnekkin kotisohvalta. Ja oma ideanihan tämä taisi alunperin olla. En ollut väsynyt, lähinnä tympääntynyt, vaikka koitin kaikin tavoin välttää sen näkymistä.

Mieheni meni baaritiskille tilaamaan lisää juotavaa. Ehkä se vielä tästä. Miten kummassa sitä on alkanut jo pelkäämään seuraavan aamun olotilaa. Eihän siitä ole kuin pari vuotta, kun sunnuntai käytännöllisesti katsoen tarkoitti krapulaa. "Moooi, ihana nähdä sua täällä", mietteeni keskeytyi kun vanha koulukaveri syöksyi halaamaan lähestulkoon kaataen minut. Sain poskelleni märän viinanhuuruisen pusun.

Kaveri alkoi jutella kuin parhaalle kaverille. Mietin että puhuimmekohan koskaan kouluaikoina, muistaakseni pyörimme ihan eri porukoissa. Kumman paljon hän tuntui tietävän elämästäni, oli tainnut seurata facebookista. Kertoi eronneensa Mikosta. Pahoittelin, vaiken todellakaan tiennyt ketään Mikkoa. Eipä minulla ollut parempaakaan tekemistä kuin nyökytellä ja olla kuuntelevinaan, kuinka kusipää Mikosta oli tullut, vaikka se onkin "niin ihana ja ne silmät ja seksi... valehteleva kusipää... kova ikävä... MOOOOI, ootko säkin täällä, ihanaa!". Hätkähdin. Ilmeisesti koulukaverini oli nähnyt toisenkin tutun, ja samassa hetkessä minä unohduin. Hyvä niin. Lähdin etsimään miestäni.

Näin jo kaukaa, että hän oli edelleen baaritiskillä, selkä minuun päin. Pian huomasin, että hän keskusteli jonkun naisen kanssa. En tuntenut naista, hän vaikutti hieman meitä nuoremmalta, kieltämättä ihan näyttävältä, mutta vähän liian tyrkky lyhyessä hameessaan, meikeissään ja avonaisessa kaula-aukossaa.. Naurahdin itselleni, ystävämme mustasukkaisuus nosti taas rumaa päätään. Ihan kuin mieheni ei saisi jutella muille ihmisille kuin minulle. Kävelin lähemmäs, ja näin kuinka nainen hipaisi mieheni käsivartta ja hymyili leikkisästi. Mieheni ei tarttunut käteen, muttei vetänyt kättään poiskaan. En nähnyt hänen ilmettään, mutta olin jo niin lähellä että erotuin kuulemaan naurahduksen. Juuri noin hän naurahtaa kun on hämmentynyt mutta imarreltu. Pieni piru sisälläni sai minut pysähtymään ja seuraamaan tilannetta. Olin miltei mieheni sivulla, mutta baarin hälinässä ja tungoksessa hän ei huomannut minua. Nainen pyysi miestäni tanssimaan, mieheni pyöräytti päätään kieltäytymisen merkiksi, mutta naurahti taas. Baarin melussa en kuullut keskustelusta kuin pätkiä, mutta nainen siirtyi kokoajan lähemmäksi miestäni, pikkuhiljaa. Naisen käsi laskeutui kuin vahingossa mieheni reidelle. Mieheni ei tehnyt elettäkään siirtääkseen jalkaansa tai naisen kättä. Tuijottaessani reidellä viipyvää kättä tajusin mieheni housujen pullotuksen. Samassa nainen siirsi kätensä häpeilemättä mieheni alkavan erektion päälle, puristi sitä hellästi mutta varmasti ja pyysi meistäni mukaansa.

Tiesin, että minun olisi kuulunut nyt suuttua, alkaa huutamaan ja aloittaa joko tappelu, tai vaihtoehtoisesti häipyä paikalta dramaattisesti. Niin olin kuvitellut tekeväni tällaisessa tilanteessa. Mutta sitävastoin vain tuijotin hiljaa, hämmentyneenä, ja jollaintapaa lumoutuneena. Mitään todellista vahinkoahan ei ollut vielä sattunut. Yllätyksekseni huomasin olevani kiihottunut tuosta näystä, kaunis nuori nainen iskemässä estottomasti omaa miestäni. Omaa rakasta mutta arkisen tylsää meistäni. Se avasi minutkin näkemään mieheni pitkästä aikaa, no, miehenä.

Mieheni hätkähti, naurahti aiempaa hermostuneemmin ja aivan kuin olisi nyt vasta tajunnut tilanteen, katsahti ympärilleen. Hän ei voinut olla huomaamatta minua, seisoinhan jo aivan hänen vieressään, että kuulisin keskustelun paremmin. Kohtasin mieheni säikähtäneen ilmeen. Käännyimme katsomaan naista, joka oli selvästi tajunnut tilanteen. "Ai se on sun mies, sori hei kauheesti emmä tienny", vasta nyt nainen tajusi päästää otteensa mieheni haarovälistä. "Voiksmä korvata tän jotenki, jos mä vaik tarjoon siiderin?". "Ei tätä siiderillä pysty korvaamaan", yritin olla hauska, mutta ilmeisesti naisen promille- tai älykkyysosamäärä ei riittänyt sen tulkitsemiseen. "Millä mä voin tän korvata? Teen iha mitä vaan. Kato kun mun tekee vaan nii mieli, tiätsä. Ja kivat miehet on nii harvassa nykyään. Sulla on ihana mies."

6

6168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensimmäinen nainen

      Olikohan ne pari lonkeroa sitten kuitenkin liikaa minulle, koska sain kuningasidean. "Jos sun nyt niin tekee mieli, niin tietenkin saat lainata miestäni, parilla ehdolla". Saatoin miltei kuulla kun mieheni suu loksahti auki. En jaksanut enää huutaa baarin melun yli, vaan viittilöin mieheni ja tuon vieraan naisen narikalle. Olin kuvitellut, ettei nainen kuitenkaan tulisi, mutta siellä se sipsutti korkokengissään mieheni perässä. Puimme takit sen kummempia puhumatta ja siirryimme ulos. En voinut katsoa meistäni, en halunnut tietää oliko hän järkyttynyt vai innostunut tulevasta. Kävelin torin poikki hotellin aulaan ja varasin huoneen, mieheni ja nainen seurasivat edelleen kiltisti ja hiljaa perässäni. Hotellin hissillä käännyin naiseen päin ja kysyin, että onko hän nyt varma että haluaa mukaan ja sain vastaukseksi nyökkäisyn.

      • Ensimmäinen nainen

        Hotellihuoneessa riisuimme päälivaatteet, tunnelma oli odottava ja hieman vaivautunut. Tajusin että minun on nyt jatkettava tilanteen ohjaamista. Pyysin miestäni riisuutumaan. Hän katsoi minua hämmentyneenä. Toistin pyynnön tiukemmalla äänensävyllä. Hän ei edelleenkään tuntunut tietävän mitä ajatella tilanteesta ja olinko suuttunut baarissa näkemästäni. Hän alkoi riisua vaatteitaan. Ei nyt varsinaisesti mikään Hunks-esitys, mutta sai kelvata. Mieheini seisoi edessämme vaivautuneena ja alasti. Hänen kyrpänsäkään ei tuntunut tietävän mitä ajatella tilanteesta, vaan roikkui puolivalmiudessa. Otin mieheni housuista vyön ja sidoin hänen kätensä sillä seläntaakse. Sen jälkeen määräsin hänet seisomaan selkä vasten seinää ja olemaan liikkumatta. Kerroin naiselle, että täytyyhän minun nyt jotenkin saada rangaista miestäni, joka sillälailla kauniita naisia vikittelee. Nainen puhkesi hymyyn heti kun sanoin häntä kauniiksi, ja huomasin etten nyt täysin valehdellutkaan niin sanoessani. Meikkikerroksen alla oli kauniit kasvot ja suloinen hymy. Sitten kerroin säännöt: käskin naisen härnätä miestäni kaikin mahdollisin keinoin, mutta häntä ei saanut runkata, ottaa suihin eikä panna. Eikä miuutoinkaan antaa mahdollisuutta laueta. Nainen vaikutti ensin aristelevan, äskeinen baarissa näkemäni röyhkeys oli kadonnut. Hän käveli mieheni eteen ja suuteli miestäni varoen, katsahti minuun ja kun nyökkäsin luvan, suuteli miestäni pitkään. Ensin kokeillen, viipyillen, ja sitten lujempaa, intohimoisemmin. Samalla hän keinutto vartaloaan mieheni alastonta vartaloa vasten. Tämän enempää ei tarvittu, että mieheni kyrpä sykki täydessä komeudessaan. Se selvästi innosti naista jatkamaan. Hän astui askeleen taaemmas ja alkoi riisuutua. Miten toiset osaakin riisua niin viettelevästi. Huomasin itsekkin pidätteleväni henkeä, kun paita ja hame tipahtivat lattialle. Enää naisella oli korkokengät ja mustat pitsialusvaatteet, joista päätellen hän oli todellakin tullut baariin etsimään seksiseuraa. Hän astui takaisin mieheni luo, kääntyi minuun päin ja iski silmää. Hänen pakaransa, joiden suojana oli vain stringien ohut naru, painuivat kiinni mieheni kyrpään. Nainen pyöritti täydellisenpyöreitä pakaroitaan miestäni vasten, katsellen samalla minua silmiin. Mieheni katse samentui, näin kuinka vaikea hänen oli seistä paikallaan. Nainen riisui liivinsä, ja minulla oli kunnia nähdä ensimmäisenä hänen rintansa. Mainittakoon, etteivät ne yhtä suuret olleet kuin omani, mutta todella kauniin symmetriset ja pyöreät. Nainen kääntyi ja antoi mieheni ihailla rintojaan, laskeutui sitten polvilleen niin lähellä miestäni, että nännit osuivat mieheni rintakehään, vatsaan ja räjähtämäisillään olevaan kyrpään. Nainen suuteli mieheni alavatsaa, reisiä, kiveksiä ja siirtyi sitten suutelemaan kyrpää, pehmein kostein huulin. Hän noudattti ohjeitani, eikä missään vaiheessa ottanut kyrpää suuhunsa, suuteli vain sen vartta ja terskaa. Kuulin mieheni raskaan hengityksen ja pystyin näkemään kuinka vaikea hänen oli olla paikoillaan, äärimmilleen kiusattuna ja kiihotettuna. Nainen jatkoi kyrvän suutelua liioitellun hitaasti. Kun hän pyöräytti kieltään terskan ympäri, komensin miestäni tiukkaan sävyyn pysymään paikallaan. Nainen nousi taas seisomaan, kääntyi selkä mieheeni päin ja alkoi riisua stringejään, nojaten reilusti eteenpäin. Hän antoi kyrvän painua pakaravakoonsa ja liikutteli itseään hitaasti, selvästi itsekkin nauttien tilanteesta. Oli suoranainen ihme että mieheni pystyi enää hillitsemään itseään.


      • Ensimmäinen nainen
        Ensimmäinen nainen kirjoitti:

        Hotellihuoneessa riisuimme päälivaatteet, tunnelma oli odottava ja hieman vaivautunut. Tajusin että minun on nyt jatkettava tilanteen ohjaamista. Pyysin miestäni riisuutumaan. Hän katsoi minua hämmentyneenä. Toistin pyynnön tiukemmalla äänensävyllä. Hän ei edelleenkään tuntunut tietävän mitä ajatella tilanteesta ja olinko suuttunut baarissa näkemästäni. Hän alkoi riisua vaatteitaan. Ei nyt varsinaisesti mikään Hunks-esitys, mutta sai kelvata. Mieheini seisoi edessämme vaivautuneena ja alasti. Hänen kyrpänsäkään ei tuntunut tietävän mitä ajatella tilanteesta, vaan roikkui puolivalmiudessa. Otin mieheni housuista vyön ja sidoin hänen kätensä sillä seläntaakse. Sen jälkeen määräsin hänet seisomaan selkä vasten seinää ja olemaan liikkumatta. Kerroin naiselle, että täytyyhän minun nyt jotenkin saada rangaista miestäni, joka sillälailla kauniita naisia vikittelee. Nainen puhkesi hymyyn heti kun sanoin häntä kauniiksi, ja huomasin etten nyt täysin valehdellutkaan niin sanoessani. Meikkikerroksen alla oli kauniit kasvot ja suloinen hymy. Sitten kerroin säännöt: käskin naisen härnätä miestäni kaikin mahdollisin keinoin, mutta häntä ei saanut runkata, ottaa suihin eikä panna. Eikä miuutoinkaan antaa mahdollisuutta laueta. Nainen vaikutti ensin aristelevan, äskeinen baarissa näkemäni röyhkeys oli kadonnut. Hän käveli mieheni eteen ja suuteli miestäni varoen, katsahti minuun ja kun nyökkäsin luvan, suuteli miestäni pitkään. Ensin kokeillen, viipyillen, ja sitten lujempaa, intohimoisemmin. Samalla hän keinutto vartaloaan mieheni alastonta vartaloa vasten. Tämän enempää ei tarvittu, että mieheni kyrpä sykki täydessä komeudessaan. Se selvästi innosti naista jatkamaan. Hän astui askeleen taaemmas ja alkoi riisuutua. Miten toiset osaakin riisua niin viettelevästi. Huomasin itsekkin pidätteleväni henkeä, kun paita ja hame tipahtivat lattialle. Enää naisella oli korkokengät ja mustat pitsialusvaatteet, joista päätellen hän oli todellakin tullut baariin etsimään seksiseuraa. Hän astui takaisin mieheni luo, kääntyi minuun päin ja iski silmää. Hänen pakaransa, joiden suojana oli vain stringien ohut naru, painuivat kiinni mieheni kyrpään. Nainen pyöritti täydellisenpyöreitä pakaroitaan miestäni vasten, katsellen samalla minua silmiin. Mieheni katse samentui, näin kuinka vaikea hänen oli seistä paikallaan. Nainen riisui liivinsä, ja minulla oli kunnia nähdä ensimmäisenä hänen rintansa. Mainittakoon, etteivät ne yhtä suuret olleet kuin omani, mutta todella kauniin symmetriset ja pyöreät. Nainen kääntyi ja antoi mieheni ihailla rintojaan, laskeutui sitten polvilleen niin lähellä miestäni, että nännit osuivat mieheni rintakehään, vatsaan ja räjähtämäisillään olevaan kyrpään. Nainen suuteli mieheni alavatsaa, reisiä, kiveksiä ja siirtyi sitten suutelemaan kyrpää, pehmein kostein huulin. Hän noudattti ohjeitani, eikä missään vaiheessa ottanut kyrpää suuhunsa, suuteli vain sen vartta ja terskaa. Kuulin mieheni raskaan hengityksen ja pystyin näkemään kuinka vaikea hänen oli olla paikoillaan, äärimmilleen kiusattuna ja kiihotettuna. Nainen jatkoi kyrvän suutelua liioitellun hitaasti. Kun hän pyöräytti kieltään terskan ympäri, komensin miestäni tiukkaan sävyyn pysymään paikallaan. Nainen nousi taas seisomaan, kääntyi selkä mieheeni päin ja alkoi riisua stringejään, nojaten reilusti eteenpäin. Hän antoi kyrvän painua pakaravakoonsa ja liikutteli itseään hitaasti, selvästi itsekkin nauttien tilanteesta. Oli suoranainen ihme että mieheni pystyi enää hillitsemään itseään.

        Kävelin mieheni luokse, irroitin hänen kätensä ja käskytin kuin koiraa "Saa naida". En ole varma, ehtikö nainen edes tajuta, kun mieheni nosti hänet sängylle, tunki yhdellä rajulla työnnöllä kyrpänsä hänen sisäänsä ja pani naista kovilla, syvillä työnnöillä, kuin maksaakseen takaisin äsken kokemansa kidutuksen. Nainen ulisi hänen allaan nautinnosta.

        Tiesin ettei lysti kestäisi kauaa, noin pitkän lämmittelyn jälkeen. Mieheni veti kyrpänsä ulos ja ampui spermat naisen vatsalle ja rinnoille. Siirryin naisen luokse ja nuolin spremat hänen silkkiseltä iholtaan. Tähän asti olin vain ohjannut tilannetta sivusta, nyt huomasin jännittäväni uudella tavalla. Toivottavasti tämä sopi naiselle. Kieleni kiersi hänen vatsallaan, lähestyi hänen kauniita rintojaan. Ainakaan vielä en ollut kuullut kieltoa. Iho oli pehmeä, aivan erilainen kuin miehen iho. Kostutin huuliani ja annoin niiden vaeltaa hänen rinnoillaan, rintakehällään. Kun suuteliin hänen kaulaansa, kuulin vaimean huokaisun. Vasta nyt uskaltauduin katsomaan häntä silmiin. Suutelimme, tunsit kuumat pehmeät huulet omiani vasten. Hän kietoi kätensä ympärilleni, silitti selkääni, puristi pakaraani ja irvisti leikkisästi. Silitin hänen hiuksiaan samalla kun uppouduimme suudelmaan. Menimme hieman kauemmaksi toisistamme, hän alkoi riisua minua. Oloni oli epävarma, mutta hän kosketteli, silitteli ja suuteli jokaista paljastuvaa ihoaluettani. Hän pyysi minut vatsalleen, siirsi hiukseni sivuun ja suuteli kaulaani, niskaani, selkääni. Hän näykkäisi hellästi pakaraani ja ujutti kätensä jalkoväliini. Olin jo ihan märkä edellisen näytöksen katselusta. Hän pyysi minua taas kääntymään asettautui jälkoväliini ja alkoi hellästi tutustua alapäähäni. Hän silitteli alavatsaani, suuteli reisiäni.


      • Ensimmäinen nainen
        Ensimmäinen nainen kirjoitti:

        Kävelin mieheni luokse, irroitin hänen kätensä ja käskytin kuin koiraa "Saa naida". En ole varma, ehtikö nainen edes tajuta, kun mieheni nosti hänet sängylle, tunki yhdellä rajulla työnnöllä kyrpänsä hänen sisäänsä ja pani naista kovilla, syvillä työnnöillä, kuin maksaakseen takaisin äsken kokemansa kidutuksen. Nainen ulisi hänen allaan nautinnosta.

        Tiesin ettei lysti kestäisi kauaa, noin pitkän lämmittelyn jälkeen. Mieheni veti kyrpänsä ulos ja ampui spermat naisen vatsalle ja rinnoille. Siirryin naisen luokse ja nuolin spremat hänen silkkiseltä iholtaan. Tähän asti olin vain ohjannut tilannetta sivusta, nyt huomasin jännittäväni uudella tavalla. Toivottavasti tämä sopi naiselle. Kieleni kiersi hänen vatsallaan, lähestyi hänen kauniita rintojaan. Ainakaan vielä en ollut kuullut kieltoa. Iho oli pehmeä, aivan erilainen kuin miehen iho. Kostutin huuliani ja annoin niiden vaeltaa hänen rinnoillaan, rintakehällään. Kun suuteliin hänen kaulaansa, kuulin vaimean huokaisun. Vasta nyt uskaltauduin katsomaan häntä silmiin. Suutelimme, tunsit kuumat pehmeät huulet omiani vasten. Hän kietoi kätensä ympärilleni, silitti selkääni, puristi pakaraani ja irvisti leikkisästi. Silitin hänen hiuksiaan samalla kun uppouduimme suudelmaan. Menimme hieman kauemmaksi toisistamme, hän alkoi riisua minua. Oloni oli epävarma, mutta hän kosketteli, silitteli ja suuteli jokaista paljastuvaa ihoaluettani. Hän pyysi minut vatsalleen, siirsi hiukseni sivuun ja suuteli kaulaani, niskaani, selkääni. Hän näykkäisi hellästi pakaraani ja ujutti kätensä jalkoväliini. Olin jo ihan märkä edellisen näytöksen katselusta. Hän pyysi minua taas kääntymään asettautui jälkoväliini ja alkoi hellästi tutustua alapäähäni. Hän silitteli alavatsaani, suuteli reisiäni.

        Hänen sormensa vaeltelivat häpykummulleni, johon sain myös kevyen suukon. Hän levitti häpyhuuliani ja kosketti klitorikseni herkkää päätä Huuliltani karkasi voihkaisu. Hän työnsi sormen sisääni ja nuolaisi klitoristani. Huomasin mieheni aivan vieressäni, penis heränneenä. Hän pyysi päästä sisääni. Niin paljon kuin halusinkin, käskin hänen olla vieraanvarainen. Menimme naisen kanssa 69-asentoon, hän tuli päälleni. Sain katsella lähietäisyydeltä, kuinka mieheni penis upposi naisen sisään. Keskityin nuolemaan naista, sen minkä omalta nautinnoltani pystyin. Nainen voihki ja vaikeroi mieheni paniessa häntä samalla kun nuolin hänen klitoristaan.


    • Ensimmäinen nainen

      Kieleni tutustui naisen alapäähän milli milliltä, sentti sentiltä. Pyöritin kieltäni hänen klitoriksensa ympärillä, välillä imaisin sen suuhuni. Hän maistui suolaiselle. Pian hän ei kyennyt enää nuolemaan minua ja voihkiminen muuttui suoranaiseksi huudoksi. Mieheni penis upposi häneen rytmikkäästi. Puristin naisen pakaroita pitääkseni hänet paikallaan jatkaessani hänen nuolemistaan, kunnes hän sai äänekkäästi vavahdellen orgasmin.

      Mieheni veti peniksensä naisesta ja työnsä sen suuhuni. Penis oli märkä kiimasta ja nautinnosta, nuolin sen puhtaaksi. Nainen nousi pois päältäni, edelleen täristen. Mieheni pyysi minut päälleen ratsastamaan. Istuin hänen peniksensä päälle, se työntyi sisääni. Olin odottanut jo niin pitkään tätä hetkeä. Ratsastin mieheni päällä hitaasti, nautin äärimmilleen paisuneesta peniksestä sisälläni. Mieheni tarttui rintoihini, laskeuduin suutelemaan häntä. Pyöritin lantiotani peniksen ympärillä. Kiihdytin tahtia, ratsastin peniksen päällä yhä kovempaa. Nainen alkoi toipua äskeisestä nautinnosta. Huomasin hänen katselevan nyt meitä mielenkiinnolla. Nainen nousi polvilleen ja yllätyksekseni hän tarttui tiukasti hiuksiini ja suuteli minua ahnaasti. Se oli viimeinen silaus, laukesin mieheni peniksen ympärille ulvoen nautinnosta. Samassa näin mieheni ilmeestä hänenkin tulevan. Hän tarttui pakaroihini, työnsi peniksensä niin syvälle kuin mahdollista ja sykki spermat sisääni.

    • ne12

      ihan ok, aika kiihottava.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe