Tulipa tälle palstalle nyt hiljaista. Keskustellaan nyt vaikka meteoriitista.. Venäjällehän kai tipahti joskus aiemminkin meteoriitti, isompi eilistä tosin. Ja oliko se niin, että Kilpisjärvikin olisi meteoriittikuoppa vai muistanko väärin?
Meteoriitti Venäjälle, Suomeenko illalla?
14
255
Vastaukset
- outo tyyppi
Ei tuollaisen rikosilmoitus tyypin kanssa viitti kukaan keskustella. piste.
Me muut jatlkamme muualle, missä ei kalastella rikosilmoitus syytteitä.- von Lagerbom
Spåiihan se minulle sellainenkin. Mutta minä teen rikosilmoituksen jos oikeuksiani loukataan. Mutta.. Misulle olisi meteoriitin kestävässä pylvässängyssäni tilaa, turvapaikka ensiyöksi, jos se meteoriitti kuitenkin tipahtaa Suomen kamaralle, heh..
- kuvottavaa
von Lagerbom kirjoitti:
Spåiihan se minulle sellainenkin. Mutta minä teen rikosilmoituksen jos oikeuksiani loukataan. Mutta.. Misulle olisi meteoriitin kestävässä pylvässängyssäni tilaa, turvapaikka ensiyöksi, jos se meteoriitti kuitenkin tipahtaa Suomen kamaralle, heh..
Siitähän sinut parhaiten tunnetaankin, rikosilmoitusten tehtailusta.
Vastenmielistä toimintaa, eikä sillä heru sen kummemmin ystäviä kuin keskustelukumppaneitakaan.
Kyllä kaikesta huomaa, että sivistys ei asu sinun pylvässängyssäsi. - von Lagerbom
kuvottavaa kirjoitti:
Siitähän sinut parhaiten tunnetaankin, rikosilmoitusten tehtailusta.
Vastenmielistä toimintaa, eikä sillä heru sen kummemmin ystäviä kuin keskustelukumppaneitakaan.
Kyllä kaikesta huomaa, että sivistys ei asu sinun pylvässängyssäsi.Edelleenkin, suositko sinä rikollisuutta, ettei saa siis tehdä rikosilmoitusta jos oikeuksiasi loukataan? Muista sitten jos sinulta esimerkiksi varastetaan auto. Älä tee mitään ilmoituksia siitä tai muustakaan rikoksesta joka sinua vastaan mahdollisesti kohdistuu. Minä kyllä teen ja varoitin Riinaakin jo useampaan kertaan mutta silti vaan poisteli hölmöyksissään kirjoituksiani.
- nähdään kylillä
von Lagerbom kirjoitti:
Edelleenkin, suositko sinä rikollisuutta, ettei saa siis tehdä rikosilmoitusta jos oikeuksiasi loukataan? Muista sitten jos sinulta esimerkiksi varastetaan auto. Älä tee mitään ilmoituksia siitä tai muustakaan rikoksesta joka sinua vastaan mahdollisesti kohdistuu. Minä kyllä teen ja varoitin Riinaakin jo useampaan kertaan mutta silti vaan poisteli hölmöyksissään kirjoituksiani.
Siis ihan kauhee rikos, aivan kamalaa. Oikeen kirjoituksia poistettu, apua härregyyd, nyt meni yöunet ja tuli ihan kamalan paha mieli. Ihan siis niinku itkuraivarit. Ei voi olla totta, kirjoitukset poistettu ja siis niinku ihan verrattavissa autovarkauteen, siis apua. Hei ihan oikeesti, tee niitä ilmoituksias oikeista ja tärkeistä asioista, toi on naurettavaa ja lupaan sanoa sen sulle suoraan kun nään.
Eihän toi voi olla tottakaan, että iso mies tekee itsestään noin naurettavan. - kkotkot
Mennään sinne Nakkilan omalle palstalle.
- von Lagerbom
nähdään kylillä kirjoitti:
Siis ihan kauhee rikos, aivan kamalaa. Oikeen kirjoituksia poistettu, apua härregyyd, nyt meni yöunet ja tuli ihan kamalan paha mieli. Ihan siis niinku itkuraivarit. Ei voi olla totta, kirjoitukset poistettu ja siis niinku ihan verrattavissa autovarkauteen, siis apua. Hei ihan oikeesti, tee niitä ilmoituksias oikeista ja tärkeistä asioista, toi on naurettavaa ja lupaan sanoa sen sulle suoraan kun nään.
Eihän toi voi olla tottakaan, että iso mies tekee itsestään noin naurettavan.No jos kirjoitukset poistetaan ihan vittuiluksi niin minä taas teen ihan vaan vittuillakseni rikosilmoituksen, heh.
- kitkat
Ei se meidän puolesta ainakaan mitään rikosilmoitusta voi tehdä, kun sille ei ole annettu valtakirjaa. Minulle on ihan sama vaikka Riina00 poistaisi kirjoitukset.
Meitä muita kirjoittajia on ihan turha sekoitella rikosilmoituksisi, vai ovatko toiset samaa mieltä? - nähdään kylillä
von Lagerbom kirjoitti:
No jos kirjoitukset poistetaan ihan vittuiluksi niin minä taas teen ihan vaan vittuillakseni rikosilmoituksen, heh.
Tuo on juuri sitä lapsellisuutta. Jos mun piirustus on poistettu päiväkodin seinältä, niin sitten piirrän seinään. Kasvaisit aikuiseksi! Ja kun vielä puhut kokoajan kuinka valtaa pitävät ja yritysjohtajat tuhlaavat varoja, niin mieti kuinka paljon sinä tuhlaat yhteisiä varoja kaiken maailman rikosilmoituksillasi.
En minä tässä tekemisiäsi moittisi, jos tietäisin, että omasta pörssistäsi maksat oikeudenkäyntisi, mutta kun sen maksaa yhteiskunta, eli me. Ja sinä sen kun lepäät ja vittuillaksesi teet niitä ilmoituksiasi. En minä ainakaan niitä halua maksaa, tuskin muutkaan.
Koittaisit nyt tulla toimeen ihmisten kanssa, sen kait sinunkin paikkasi kestää, siihen ei tarvita selkää, ei lonkkaa, eikä polvia, riittää kun käytät päätäsi. - von Lagerbom
Tuo on juuri sitä lapsellisuutta. Jos mun piirustus on poistettu päiväkodin seinältä, niin sitten piirrän seinään. Kasvaisit aikuiseksi! Ja kun vielä puhut kokoajan kuinka valtaa pitävät ja yritysjohtajat tuhlaavat varoja, niin mieti kuinka paljon sinä tuhlaat yhteisiä varoja kaiken maailman rikosilmoituksillasi.
En minä tässä tekemisiäsi moittisi, jos tietäisin, että omasta pörssistäsi maksat oikeudenkäyntisi, mutta kun sen maksaa yhteiskunta, eli me. Ja sinä sen kun lepäät ja vittuillaksesi teet niitä ilmoituksiasi. En minä ainakaan niitä halua maksaa, tuskin muutkaan.
Koittaisit nyt tulla toimeen ihmisten kanssa, sen kait sinunkin paikkasi kestää, siihen ei tarvita selkää, ei lonkkaa, eikä polvia, riittää kun käytät päätäsi.Eiköhän varojen tuhlailuiun ole ensisijaisesti syypää rikoksen tehnyt. Ei se joka puolustaa oikeuksiaan. Ja pääasiassahan teen rikosilmoituksia virkarikoksista. Nyt vaan tuli mitta täyteen Riinan suhteen. Olisi uskonut että teen rikosilmoituksen ja jättänyt jo kirjoitukseni poistamatta. Ja tiedoksi alhaalla olevaan kommenttiin. Minä tein kyllä rikosilmoituksen ihan vaan omien kirjoitusteni poistamisista, siis koskee lähinnä aloituskirjoitustani.
- ihmettelen1
von Lagerbom kirjoitti:
Eiköhän varojen tuhlailuiun ole ensisijaisesti syypää rikoksen tehnyt. Ei se joka puolustaa oikeuksiaan. Ja pääasiassahan teen rikosilmoituksia virkarikoksista. Nyt vaan tuli mitta täyteen Riinan suhteen. Olisi uskonut että teen rikosilmoituksen ja jättänyt jo kirjoitukseni poistamatta. Ja tiedoksi alhaalla olevaan kommenttiin. Minä tein kyllä rikosilmoituksen ihan vaan omien kirjoitusteni poistamisista, siis koskee lähinnä aloituskirjoitustani.
Haloo, huhuu, oletko edes kartalla ?
- von Lagerbom
Koittaisit nyt tulla toimeen ihmisten kanssa, sen kait sinunkin paikkasi kestää, siihen ei tarvita selkää, ei lonkkaa, eikä polvia, riittää kun käytät päätäsi.Eikös se ole muuten niin, että hävinnyt maksaa oikeudenkäyntikulut. Ovatko riina ja suomi24 todettu varattomiksi? Ja miksi minun pitäisi tulla toimeen ihmisten kanssa jotka loukkaavat oikeuksiani. Etkö nyt jumalauta ymmärrä ettei kirjoituksiani saa palstalta poistaa ihan vaan vittuilun vuoksi..
- kissa820
Lappajärvelle se meteoriitti on aikoinaan pudonnut ja siitä on järvi saanut alkunsa. Näin minulle on opetetty.
- von Lagerbom
Olet varmaan oikeassa, ja niinhän se onkin, nyt muistin itsekin. No Suomeen ei nyt sitten kuitenkaan eilen illalla pudonnut eikä ilmeisesti minnekään muuallekaan. Onkin varmaan niin että kun ameriikkalaiset aina huutavat jumalaa todistajakseen joka asiassa, joka taoauksessa liian usein, jonka Herra sanassaan tuo esiin, että älä turhaan huuda Herraa, sinun jumalaasi, niin Herra lähettää vitsauksia ameriikan mantereelle, tarkemmin sanoen itärannikolle myrskyjen muodossa ja venäjälle jumalattomuuden vuoksi pudottelee niitä paljon puhuttuja, jo lapsuudesta tuttuja kuumia kiviä venäläisten päähän, heh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446