Meteoriitti Venäjälle, Suomeenko illalla?

Tulipa tälle palstalle nyt hiljaista. Keskustellaan nyt vaikka meteoriitista.. Venäjällehän kai tipahti joskus aiemminkin meteoriitti, isompi eilistä tosin. Ja oliko se niin, että Kilpisjärvikin olisi meteoriittikuoppa vai muistanko väärin?

14

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo tyyppi

      Ei tuollaisen rikosilmoitus tyypin kanssa viitti kukaan keskustella. piste.
      Me muut jatlkamme muualle, missä ei kalastella rikosilmoitus syytteitä.

      • von Lagerbom

        Spåiihan se minulle sellainenkin. Mutta minä teen rikosilmoituksen jos oikeuksiani loukataan. Mutta.. Misulle olisi meteoriitin kestävässä pylvässängyssäni tilaa, turvapaikka ensiyöksi, jos se meteoriitti kuitenkin tipahtaa Suomen kamaralle, heh..


      • kuvottavaa
        von Lagerbom kirjoitti:

        Spåiihan se minulle sellainenkin. Mutta minä teen rikosilmoituksen jos oikeuksiani loukataan. Mutta.. Misulle olisi meteoriitin kestävässä pylvässängyssäni tilaa, turvapaikka ensiyöksi, jos se meteoriitti kuitenkin tipahtaa Suomen kamaralle, heh..

        Siitähän sinut parhaiten tunnetaankin, rikosilmoitusten tehtailusta.
        Vastenmielistä toimintaa, eikä sillä heru sen kummemmin ystäviä kuin keskustelukumppaneitakaan.
        Kyllä kaikesta huomaa, että sivistys ei asu sinun pylvässängyssäsi.


      • von Lagerbom
        kuvottavaa kirjoitti:

        Siitähän sinut parhaiten tunnetaankin, rikosilmoitusten tehtailusta.
        Vastenmielistä toimintaa, eikä sillä heru sen kummemmin ystäviä kuin keskustelukumppaneitakaan.
        Kyllä kaikesta huomaa, että sivistys ei asu sinun pylvässängyssäsi.

        Edelleenkin, suositko sinä rikollisuutta, ettei saa siis tehdä rikosilmoitusta jos oikeuksiasi loukataan? Muista sitten jos sinulta esimerkiksi varastetaan auto. Älä tee mitään ilmoituksia siitä tai muustakaan rikoksesta joka sinua vastaan mahdollisesti kohdistuu. Minä kyllä teen ja varoitin Riinaakin jo useampaan kertaan mutta silti vaan poisteli hölmöyksissään kirjoituksiani.


      • nähdään kylillä
        von Lagerbom kirjoitti:

        Edelleenkin, suositko sinä rikollisuutta, ettei saa siis tehdä rikosilmoitusta jos oikeuksiasi loukataan? Muista sitten jos sinulta esimerkiksi varastetaan auto. Älä tee mitään ilmoituksia siitä tai muustakaan rikoksesta joka sinua vastaan mahdollisesti kohdistuu. Minä kyllä teen ja varoitin Riinaakin jo useampaan kertaan mutta silti vaan poisteli hölmöyksissään kirjoituksiani.

        Siis ihan kauhee rikos, aivan kamalaa. Oikeen kirjoituksia poistettu, apua härregyyd, nyt meni yöunet ja tuli ihan kamalan paha mieli. Ihan siis niinku itkuraivarit. Ei voi olla totta, kirjoitukset poistettu ja siis niinku ihan verrattavissa autovarkauteen, siis apua. Hei ihan oikeesti, tee niitä ilmoituksias oikeista ja tärkeistä asioista, toi on naurettavaa ja lupaan sanoa sen sulle suoraan kun nään.
        Eihän toi voi olla tottakaan, että iso mies tekee itsestään noin naurettavan.


      • kkotkot

        Mennään sinne Nakkilan omalle palstalle.


      • von Lagerbom
        nähdään kylillä kirjoitti:

        Siis ihan kauhee rikos, aivan kamalaa. Oikeen kirjoituksia poistettu, apua härregyyd, nyt meni yöunet ja tuli ihan kamalan paha mieli. Ihan siis niinku itkuraivarit. Ei voi olla totta, kirjoitukset poistettu ja siis niinku ihan verrattavissa autovarkauteen, siis apua. Hei ihan oikeesti, tee niitä ilmoituksias oikeista ja tärkeistä asioista, toi on naurettavaa ja lupaan sanoa sen sulle suoraan kun nään.
        Eihän toi voi olla tottakaan, että iso mies tekee itsestään noin naurettavan.

        No jos kirjoitukset poistetaan ihan vittuiluksi niin minä taas teen ihan vaan vittuillakseni rikosilmoituksen, heh.


      • kitkat

        Ei se meidän puolesta ainakaan mitään rikosilmoitusta voi tehdä, kun sille ei ole annettu valtakirjaa. Minulle on ihan sama vaikka Riina00 poistaisi kirjoitukset.

        Meitä muita kirjoittajia on ihan turha sekoitella rikosilmoituksisi, vai ovatko toiset samaa mieltä?


      • nähdään kylillä
        von Lagerbom kirjoitti:

        No jos kirjoitukset poistetaan ihan vittuiluksi niin minä taas teen ihan vaan vittuillakseni rikosilmoituksen, heh.

        Tuo on juuri sitä lapsellisuutta. Jos mun piirustus on poistettu päiväkodin seinältä, niin sitten piirrän seinään. Kasvaisit aikuiseksi! Ja kun vielä puhut kokoajan kuinka valtaa pitävät ja yritysjohtajat tuhlaavat varoja, niin mieti kuinka paljon sinä tuhlaat yhteisiä varoja kaiken maailman rikosilmoituksillasi.
        En minä tässä tekemisiäsi moittisi, jos tietäisin, että omasta pörssistäsi maksat oikeudenkäyntisi, mutta kun sen maksaa yhteiskunta, eli me. Ja sinä sen kun lepäät ja vittuillaksesi teet niitä ilmoituksiasi. En minä ainakaan niitä halua maksaa, tuskin muutkaan.
        Koittaisit nyt tulla toimeen ihmisten kanssa, sen kait sinunkin paikkasi kestää, siihen ei tarvita selkää, ei lonkkaa, eikä polvia, riittää kun käytät päätäsi.


      • von Lagerbom
        nähdään kylillä kirjoitti:

        Tuo on juuri sitä lapsellisuutta. Jos mun piirustus on poistettu päiväkodin seinältä, niin sitten piirrän seinään. Kasvaisit aikuiseksi! Ja kun vielä puhut kokoajan kuinka valtaa pitävät ja yritysjohtajat tuhlaavat varoja, niin mieti kuinka paljon sinä tuhlaat yhteisiä varoja kaiken maailman rikosilmoituksillasi.
        En minä tässä tekemisiäsi moittisi, jos tietäisin, että omasta pörssistäsi maksat oikeudenkäyntisi, mutta kun sen maksaa yhteiskunta, eli me. Ja sinä sen kun lepäät ja vittuillaksesi teet niitä ilmoituksiasi. En minä ainakaan niitä halua maksaa, tuskin muutkaan.
        Koittaisit nyt tulla toimeen ihmisten kanssa, sen kait sinunkin paikkasi kestää, siihen ei tarvita selkää, ei lonkkaa, eikä polvia, riittää kun käytät päätäsi.

        Eiköhän varojen tuhlailuiun ole ensisijaisesti syypää rikoksen tehnyt. Ei se joka puolustaa oikeuksiaan. Ja pääasiassahan teen rikosilmoituksia virkarikoksista. Nyt vaan tuli mitta täyteen Riinan suhteen. Olisi uskonut että teen rikosilmoituksen ja jättänyt jo kirjoitukseni poistamatta. Ja tiedoksi alhaalla olevaan kommenttiin. Minä tein kyllä rikosilmoituksen ihan vaan omien kirjoitusteni poistamisista, siis koskee lähinnä aloituskirjoitustani.


      • ihmettelen1
        von Lagerbom kirjoitti:

        Eiköhän varojen tuhlailuiun ole ensisijaisesti syypää rikoksen tehnyt. Ei se joka puolustaa oikeuksiaan. Ja pääasiassahan teen rikosilmoituksia virkarikoksista. Nyt vaan tuli mitta täyteen Riinan suhteen. Olisi uskonut että teen rikosilmoituksen ja jättänyt jo kirjoitukseni poistamatta. Ja tiedoksi alhaalla olevaan kommenttiin. Minä tein kyllä rikosilmoituksen ihan vaan omien kirjoitusteni poistamisista, siis koskee lähinnä aloituskirjoitustani.

        Haloo, huhuu, oletko edes kartalla ?


      • von Lagerbom
        nähdään kylillä kirjoitti:

        Tuo on juuri sitä lapsellisuutta. Jos mun piirustus on poistettu päiväkodin seinältä, niin sitten piirrän seinään. Kasvaisit aikuiseksi! Ja kun vielä puhut kokoajan kuinka valtaa pitävät ja yritysjohtajat tuhlaavat varoja, niin mieti kuinka paljon sinä tuhlaat yhteisiä varoja kaiken maailman rikosilmoituksillasi.
        En minä tässä tekemisiäsi moittisi, jos tietäisin, että omasta pörssistäsi maksat oikeudenkäyntisi, mutta kun sen maksaa yhteiskunta, eli me. Ja sinä sen kun lepäät ja vittuillaksesi teet niitä ilmoituksiasi. En minä ainakaan niitä halua maksaa, tuskin muutkaan.
        Koittaisit nyt tulla toimeen ihmisten kanssa, sen kait sinunkin paikkasi kestää, siihen ei tarvita selkää, ei lonkkaa, eikä polvia, riittää kun käytät päätäsi.

        Eikös se ole muuten niin, että hävinnyt maksaa oikeudenkäyntikulut. Ovatko riina ja suomi24 todettu varattomiksi? Ja miksi minun pitäisi tulla toimeen ihmisten kanssa jotka loukkaavat oikeuksiani. Etkö nyt jumalauta ymmärrä ettei kirjoituksiani saa palstalta poistaa ihan vaan vittuilun vuoksi..


    • kissa820

      Lappajärvelle se meteoriitti on aikoinaan pudonnut ja siitä on järvi saanut alkunsa. Näin minulle on opetetty.

      • von Lagerbom

        Olet varmaan oikeassa, ja niinhän se onkin, nyt muistin itsekin. No Suomeen ei nyt sitten kuitenkaan eilen illalla pudonnut eikä ilmeisesti minnekään muuallekaan. Onkin varmaan niin että kun ameriikkalaiset aina huutavat jumalaa todistajakseen joka asiassa, joka taoauksessa liian usein, jonka Herra sanassaan tuo esiin, että älä turhaan huuda Herraa, sinun jumalaasi, niin Herra lähettää vitsauksia ameriikan mantereelle, tarkemmin sanoen itärannikolle myrskyjen muodossa ja venäjälle jumalattomuuden vuoksi pudottelee niitä paljon puhuttuja, jo lapsuudesta tuttuja kuumia kiviä venäläisten päähän, heh..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe