Heippa!
Mietin tässä kuumeisesti kumpi olisi parempi kohde kesälomareissulle elokuun viimeisellä viikolla: Nizza vai Santorini?
Kuulisin mielelläni muutenkin kokemuksia kyseisistä paikoista!
Nizza vai Santorini?
2
106
Vastaukset
- nice matin
Aika erilaisia kohteita. Nizza on Helsingin kokoinen yliopistokaupunki, jossa on erilaisia museoita, taidegallerioita ja muuta kulttuuria (musiikkia, teatteria) tarjolla. Samoin ostosmahdollisuudet ovat lähes rajattomat. Ravintoloita joka lähtöön bistroista huippupaikkoihin.
Santorinilla on pieniä kyliä, mahdollisuus rantalomaan ja vesiurheiluun.
Mieti mitä haluat lomaltasi, kaupunkilomaa vai rantaa. - matkakuume
Kiitos vastauksesta!
Vähän pelkään, että Santorinilla voi tosiaan käydä aika pitkäksi kun itse tykkään tehdä muutakin kuin maata rannalla.
Onko Nizzasta käsin helppoa liikkua lähikaupunkeihin (esim Monacoon) ja onko julkisilla kulkeminen kallista?
Onko Nizzan hintataso millainen? Paljonko kahden hengen ruokailu perustason ravintolassa voisi noin suunnilleen kustantaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119