No jo oli osuvasti laitettu hintaa. Kansa kai maksaa 25.000 euron muotokuvan.
"http://www.iltalehti.fi/uutiset/201302150141450_uu.shtml "
Niinistön muotokuva
4
142
Vastaukset
- toope4
Ja kuinkas tämä liittyy yleistä satakunnasta palstalle???
- von Lagerbom
Ei sen tarvitse liittyäkkään. Kaitoin tänne toisaalle ylläpidon ilmoituksen jossa kerrotan sanan olevan vapaa. Ja jos se taulu maksetaan verovaroin niin kuuluu tällekin palstalle. Jos vertailee yleisiä taulun hintoja niin tuo on kyllä pahasti ylihinnoiteltu. Mutta hintahan on ollut sivuseikka aina kun kansa maksaa.
- no jopas
von Lagerbom kirjoitti:
Ei sen tarvitse liittyäkkään. Kaitoin tänne toisaalle ylläpidon ilmoituksen jossa kerrotan sanan olevan vapaa. Ja jos se taulu maksetaan verovaroin niin kuuluu tällekin palstalle. Jos vertailee yleisiä taulun hintoja niin tuo on kyllä pahasti ylihinnoiteltu. Mutta hintahan on ollut sivuseikka aina kun kansa maksaa.
aha.
- Ziiri von T
Nyssää Magnus olet ihan hassu. Sehän on Saukke porilaisten oma vävypoika. Liika kallis silti tuo kuva, sen verran huterosti raapittu teos.
No Sauli kyllä jakaa rahojaan, miksei mekin joskus puolestamme. Ei se tee paljon nokkaa päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823303
- 922965
- 532242
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201675- 191634
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111600Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221448Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61408Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371343