noh, Kertokaas nyt kuka ja mistä ff:stä on Final Fantasyjen jumalaisin/parhain henkilö?
Omasta mielestäni The Grate Warrior Sephiroth From Final Fantasy VII on aivan mahdottoman ihastuttava miekkonen...
Jumalainen Pahislainen...
13
666
Vastaukset
- somali
kuka se grate warrior on? ei siinä kait ketään laatikkotaistelijaa ollu?
- geniouskiller
The Ultimate Path Finder of Promised Land, Great Warrior, son of Jenova and Blood Brother of Cloud
Sephirot
Se on jämpti : ) - DaNii
Kerpeleen ihmiset! Kauhea meteli parista kirjotusvirheestä!
- hah
crate=laatikko
ei grate - Real Fantasy
hah kirjoitti:
crate=laatikko
ei gratekuka on The Ultimate Path Finder of Promised Land, Great Warrior, son of Jenova and Blood Brother of Cloud
Sephirot
--------------------------------------------------
minun mielestä se kyllä on sephiroth eikä mikään sephirot. - geniouskiller
Real Fantasy kirjoitti:
kuka on The Ultimate Path Finder of Promised Land, Great Warrior, son of Jenova and Blood Brother of Cloud
Sephirot
--------------------------------------------------
minun mielestä se kyllä on sephiroth eikä mikään sephirot....hui kauhistus että jättää h:n pois... Nyt olet varmasti ihan shokissa ja tunnet pakkomieltä rankaista minua henkisesti sekä fyysisesti olemassaolollasi...
- DaNii
hah kirjoitti:
crate=laatikko
ei grateKiitos siitä, että et haukkunut MINUN englannin taitojani. Seuraava uudenvuoden lupaukseni on:
OPETTELE KIRJOITTAMAAN ENGLANTIA
YHTÄ HYVIN KUIN LUKEMAAN
että silleen... Suomalaisittain vaatimattomasti: "ei tätä kumminkaan tarvitsisi kirjoittaakkaan...." - ffe
DaNii kirjoitti:
Kerpeleen ihmiset! Kauhea meteli parista kirjotusvirheestä!
Minä en ymmärrä tuota pikku kirjoitus kirjeistä vauhkoamista! Menkää äidinkielen opettajiksi jos haluatte valittaa kirjoitus virheistä!
Lopettakaa ihmeessä se välimerkkien kanssa rakastelu!
- Miyo
Kukas muukaan ku Sephiroth!
- Lost_Number
Mikä siinä on että aina haettaessa jotain FF pahista ensimmäisenä vastataan Sephiroth? Ei kai tämä Jenovan päätä mukanaan raahaava pitkätukka voi niin ylivoimaisesti nousta kaikkien muiden ylitse?
No, ensimmäisistä kolmesta fantasysta en lähde arvuuttelemaan, koska en ole niihin juurikaan koskenut, mutta ainakin nelosessa Golbeze on niin saatanan hämärä hahmo että ei paljon pinnoja ansaitse. Sama vika vaivaa vitosen ExDeathia. Näillä kavereilla ei ole muuta virkaa peleissä kuin toimia maailman tuhoajina ja luvattoman helppoina loppuvastuksina.
Mutta mutta, kunhan päästään kutoseen, siihen Ainoaan Oikeaan Final Fantasyyn, niin johan alkaa löytyä pahiksissa. Kefka on siinä määrin suuruudenhullu, sadistinen, uutta teknologiaa ja omaa asemaansa komentoketjussa härskisti hyväkseen käyttävä pikku paska, että minun asteikollani nousee ohi jopa ah niin palvotun ja jumaloidun Sephirothin. Niukasti tosin ;) Lopuksi mainittakoon, että ei ole eikä tule olemaan tämän kaksikon voittanutta. Kumpi lopulta vie voiton, olkoon puhtaasti makuasia. - Magua
On se niin mahtava nilkki. Ei ripaustakaan inhimillisyyttä tai katumusta teoissaan. Hallitsee kansaa pelolla, kuten kaikki historian kirjoihin jääneet suuret diktaattorit.
Plussaa vielä tyylikkäästä pukeutumisesta.
"Uweeheehee!" - Baralai^
Sepi on paras ja niin on myös seymore
- Aerith
Sephiroth tietysti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2162886Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1702539Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061182Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321072Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831035- 681028
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait274978Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka323946Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20919Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22778