Koska suklaan raaka-aine pavut keräävät kuivatusvaiheessa lukuisan määrän torakoita ja kaikkia on mahdotonta kerätä raaka-aineista pois, on säädetty laki, jossa määritellään kuinka monta prosenttia torakan ainesosia voi jäädä suklaan valmistusprosessiin. Torakka-allergia on tunnettu jo -50 luvun lopulla. Jotain hyvää laihduttajille, ei tee kyllä suklaata mieli. http://www.hs.fi/elama/Suklaa-allergia onkin torakka-allergiaa/a1337479080636
Suklaa allergia onkin torakka allergia?
outoja oireita
1
431
Vastaukset
- Anonyymi
Onko mulla torakka allergia 11.v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980