Loudermanilla loppui päivä näin perjantaina jo klo 12 jälkeen. Aikamoiset liukumat navitaksessa...?
Toimistotyöaika?
12
248
Vastaukset
- v***un spede
Sulla on tainnut olla tosi kiireinen päivä kun olet ehtinyt toisten liikkumisia valvomaan. Hoh hoijaa...
- höh.
no tuolta nikin listaltahan sen näkee milloin on kirjoitellut ja kelle... ite oot!
- Spede edelleen
höh. kirjoitti:
no tuolta nikin listaltahan sen näkee milloin on kirjoitellut ja kelle... ite oot!
Miten silti voi olla noin kiinnostunut toisten työajoista tai tekemisistä. Hanki oma elämä
- Palkka vain työstä
Spede edelleen kirjoitti:
Miten silti voi olla noin kiinnostunut toisten työajoista tai tekemisistä. Hanki oma elämä
Spede edelleen onko sinun elämäsi hankittu Varkautelaisten verovaroista? Jotenkin tuntuu siltä.
- höh..
Spede edelleen kirjoitti:
No kyllähän nyt tuollainen feikkiprofiili ja höpötyksen suoltaminen palstalle kiinnostaa. ja ite oot x 2 ja lukko kiinni!
- kakloorg...
höh.. kirjoitti:
No kyllähän nyt tuollainen feikkiprofiili ja höpötyksen suoltaminen palstalle kiinnostaa. ja ite oot x 2 ja lukko kiinni!
Varkautelainen vastaus! Ite oot! So bitty!
- s p e d e
Palkka vain työstä kirjoitti:
Spede edelleen onko sinun elämäsi hankittu Varkautelaisten verovaroista? Jotenkin tuntuu siltä.
Onpa hyvinkin ja miten hienolta tuntuu kun rahan saakin näin helpolla...
- uunn
Niin se loppu multakin työaika hieman klo 12 jälkeen, ja en todellakaan ole napitus kepityksen palkkalistoilla............................ hehe, heh.....
- ring ring ring
Soittakaapa perjantaisin klo 14.00 jälkeen kaupungintalolle ja pyytäkää jotakin
päällikköä puhelimeen.
yllätys, yllätys aina sama vastaus.- kaikilla kännykät
ja vastaavat missä ovatkin.Olet aikaasi jäljessä.
- Kohtuutta
Sillä olikin yövuoro viime yönä.
- Jalat sä veit
Oho, nyt olleet eksoottisella matkalla. Tuleeko paljon uusia työpaikkoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082